Reggel a kiabálásra keltem.
- MAAARCI! HOL A FRANCBA VAGY MÁR???
Hirtelen nem tudtam hova tenni a dolgokat. Majd rájöttem, hogy a fiúknál vagyok.
Kikászálódtam a székből, és el léptem Marcitól, majd bementem a szobába.
- Hülyék! Felkeltettetek! - szóltam rájuk - Amúgy Marci az erkélyen van.
- Réka! Te meg mit keresel itt? - kérdezte Márk, mire Bence és Fred is érdeklődve nézett rám.
- Este beszélgettem Marcival, így átjöttem. Ennyi. - válaszoltam.
- Ahham. - nézett végig rajtam gyanúsan Fred.
- Ez nem Marci pulóvere rajtad? - szólalt meg halkan Bence is, mire a két fiú is végignézett rajtam.
- De! - eszmélt fel Márk, majd vigyorogva nézett rám.
- Hagyjál már! Még mindig bátyámként tekintek rá! - szóltam rá.
- Nappal húgom, este... - kezdte Fred, mire hozzávágtam egy párnát.
- Nehogy befejezdd!! - kiabáltam, miközben a fiúk csak röhögtek.
A hangzavarra felkelt Marci is.
- Itt meg mi van? - kérdezte rekedt hangon, mire mindenki elhalkult.
- Reggelt, Antai-Kelemen. Semmi különös.. - fújtattam - Én most megyek.
- Naa, Pósa! Most keltem! Így itt hagysz? - kérdezte ,,szomorúan".
- Itt. - bólintottam - Sziasztok!
- Pósa! - szólt utánam Marci, mire megfordultam - A pulcsim... - emlékeztett, hogy a ruhája még mindig rajtam van.
- Mostmár az enyém. - kacsintottam, majd vigyorogva kiléptem, miközben hallottam, hogy a fiú felnevet, egy ,,Ne már!" kísérettel.
Visszamentem hozzánk, és láttam, hogy a lányok fent vannak.
- Jó reggelt. - mosolygott rám Hanna.
- Meg sem kérdezem, hol voltál. - köszöntött Zoé, mire felnevettem.
- Nati? - kérdeztem.
- Éppen öltözik a fürdőbe. - válaszolta Zoé, és tovább telefonozott, majd hirtelen felnézett - Ez az ikrem pulcsija rajtad?
- Öhm... Lehet. - nevettem fel zavartan - Este fáztam, és ideadta.
- Értem. - mosolyodott el.
Lekaptam a pulcsit, majd szépen beletettem a bőröndbe. A fürdőszobából kilépő Natinak is köszöntem, majd bementem én is elkezdtem készülődni.
Amint elkészültem, átadtam a helyem Hannának, majd befeküdtem az ágyamba, és beszélgetni kezdtem a lányokkal.
Amikor Hanna végzett, lementünk a lányokkal reggelizni.
A többiek már ott voltak, és úgy tűnt, minket várnak.
- Na végre! - látott meg minket Ákos.
- Jó reggelt. - köszöntünk kórusban, majd helyet foglaltunk.
Haller és Márk között ültem, szemben Hannával.
- Oké gyerekek. Most, hogy mindannyian itt vagyunk. A mai nap pakoljatok össze, mert este nem lesz idő. A délelőttöt és délutánt mindenki szabad foglalkozással tölti. Majd este pedig elmegyünk a sétálóra. És holnap reggel pedig jövünk haza. Rendben? Ez így jó? - kérdezte az ofőnk.
- Igen! - feleltük egyszerre.
- Akkor jó. - mosolyodott el...Heyyy! Eeez most kicsit rövid lett... Igyekszem hozni a részeket gyakrabban mostmár, de a sulitól függ, mennyi időm van írni.
További szép estét, sziasztoook!💕
TikTok: @llauraesharrypotter_
YOU ARE READING
Egy deszkás lány?/✔️/
FanfictionPósa Réka élete a Szent Johanna gimiben. A történet ,,Az én rasztám" című storym folytatása. Remélem, hogy ez is tetszeni fog!💕 Jó olvasást<3 ⚠️A SZÜLŐK, TANÁROK ÉS ISKOLA A LEINER LAURA ÁLTAL MEGÍRT SZENT JOHANNA GIMIBŐL VANNAK⚠️ ,,- Marcell, te...