,,Kicsi" (19:10... Khm...) késéssel oda is értünk. Mit ne mondjak, mindenki ott volt már rajtunk kívül.
- Lányok! De jó, hogy itt vagytok! - intett nekünk Márk, aki Hulknak (??) öltözött.
- Öhm... Márk.. - kezdtem óvatosan - Miért vagy te Hulk?
- Nem röhög, nem szól be. Ez volt otthon, és gyorsan kellett valami, mert elfelejtettem. Tudom, hogy ez roh@dtul nem horror, de pont lesz@rom. Itt vagyok, az a lényeg. - vont vállat.
- Ez igaz. Akkor engem sem cikizni a Harley Queen jelmez miatt! - szólt közbe Zoé, mire már tényleg együtt nevettünk fel.
- Nem fog téged senki sem cikizni, egyetlen, pici, Queen húgocskám. - érkezett meg vigyorogva a Jokernek öltözött Marci.
- Nem vagyok a húgod, te hülye! És amúgy hagyjál békén. - ,,sértődött" be Zoé.
- Naaa! Vicceltem. - lökte meg Marci ikre vállát, mire ő megadóan elmosolyodott.
- Tudom.
Jól megnéztem a fiút. Tetőtől talpig fehér bőr, zöld haj (továbbra is imádom, ha zöld a haja. Egyik nyáron viccből befestettük neki Zoéval zöldre, már az is tetszett:D), lila ing, és ugye a tipikus Joker színes öltözete. Egyszerűen tökéletes volt, mint mindig. A szája rúzzsal volt ,,kihúzva", de úgy rendesen, hogy tényleg olyan ,,ijesztő" legyen, mint a filmekben lévő Joker.
Amint az arcára pillantottam, és kusza tincseit néztem, láttam, hogy ő is tetőtől talpig végigmér, majd a szemembe nézett, és mintha valamit láttam volna a szemében... De baromi gyorsan elkapta a tekintetét, és mintha mi sem történt volna, ment irányítani, mert a rockerek baromkodtak.
Az egész buli hangulata amúgy naagyon jó volt. Voltak olyan horror karakterek, akiket még életemben nem is láttam, és ilyen volt a legtöbb. Marci az egész buli alatt került, amikor meg egy társaságba keveredtünk, lelépett valami béna indokkal, vagy csak nézett, és semmit nem szólt. Eléggé felhúzott, mit ne mondjak.
Amúgy amikor egy társaságban voltunk, akkor már lehetett érezni, hogy ,,valami van a levegőben", de egyikünket sem érdekelte. Vagy csak mindketten ezt mutattuk...
Nagyba táncolgattunk meg dumálgattunk, amikor Cortez és Viki jött ki a házból.
- Hello! - vigyorgott körbe Cortez, és Viki is oda mosolygott ránk egy ,,Sziasztok!" kíséretében. Huhh, tényleg sokat változott ez a lány...
- Mit szeretnétek? - nézett Zoé felváltva a két szülőre.
- Hát tulajdonképpen csak benéztünk.. - vont vállat az ikrek anyja.
- Ja. - bólintott Cortez - Zavarunk? Hirtelen csend lett.
- Neem, nem zavarnak! - szólt oda Fred angyalian, mire mindenki felnevetett, a szülőkkel együtt.
- Akkor mi megyünk is. - mentek vissza a házba.
- Végre! - sóhajtotta Bence.
Azta. A fiúk ,,jó" hatással vannak rá. LoL.
Na és akkor jöjjön az est ,,fénypontja".
A szokásos társasággal (Bence, Fred, Nati, Rebi, Zoé, Hanna (?), Márk, Marci) beszélgettünk éppen, amikor csak ránéztem Marcira (mert feltűnően engem nézett), és ő ezt észrevéve gyorsan felállt, és elment.
Oké... Már rám sem néz?
- Na jó. - tápászkodtam fel a földről lerakva az üdítőm. Elegem lett - Mindjárt jövök. - pillantottam hátra a többiekre, akik szórakozottan bólintottak, majd futva Marci nyomába eredtem.
Meg is találtam őt a kert másik végében egyedül, és látszott, hogy erősen gondolkozik valamin, és tele van a feje.
- Antai-Kelemen. Azt hiszem, hogy beszélnünk kell. - léptem oda hozzá, mire azonnal felnézett, és a szemében egy cseppnyi zavar volt felfedezhető.
- Pósa. Csupa fül vagyok. - vette fel a szokásos szórakozott álarcát a szája szélén bujkáló mosollyal, ami takarta az igazi érzelmeit. Csak hogy engem már nem tud átverni.
- Figyelj... - vettem nagy levegőt.Heoheoheooo! Tudoom, gonosz vagyok, amiért itt hagyom abba😇💕 De hé! Ha most mindenki elküld a pokolba, meg rám küld mindent is (xd), akkor nem tudom folytatni a storyt, és nem tudjátok meg soha, hogy egyáltalán lesz-e M+R. Úgyhogy kérlek ne bántsatook!🥺🥺😂
Ui.: Utolsó előtti rész volt, gyerekek!
TikTok: @llauraesharrypotter_
YOU ARE READING
Egy deszkás lány?/✔️/
FanfictionPósa Réka élete a Szent Johanna gimiben. A történet ,,Az én rasztám" című storym folytatása. Remélem, hogy ez is tetszeni fog!💕 Jó olvasást<3 ⚠️A SZÜLŐK, TANÁROK ÉS ISKOLA A LEINER LAURA ÁLTAL MEGÍRT SZENT JOHANNA GIMIBŐL VANNAK⚠️ ,,- Marcell, te...