-7-

1.3K 73 10
                                    

Éjfél fele Msn-en beszélgettem anyuékkal, mivel a többiek már aludtak.
Kérdeztek a mai napról, én is érdeklődtem, stb... Hiányoznak már azért.
Végül elköszöntem, és a telefonomat lerakva kiléptem az erkélyre.
A szél egy kicsit fújt, de egyébként jó idő volt.
Éppen a gondolataimba merülve ültem a széken, amikor pisszegést hallottam.
- Pszt! Pósa! - szólított meg valaki, akit azonnal felismertem a hangja, és a megszólítás alapján.
A mellettem lévő erkélyről Marci nézett rám mosolyogva.
- Antai-Kelemen! Te itt, kint? Ilyenkor? - kérdeztem, mert a fiú általában ilyenkor már aludni szokott.
- Nem bírtam aludni. - vonta meg a vállát.
- Én sem tudok. Azért vagyok itt. - nevettem fel halkan.
- Öhm... Valahogy átjössz a mi erkélyünkre? - kérdezte.
- Ahham... Miért is ne. Hogy? Szobán keresztül? - kérdeztem vissza.
- Ne a szobán keresztül, mert felkelnek a többiek. - rázta a fejét, majd átgondolva dolgokat, mosolyogva rám nézett - Ugorj. Itt vagyok, nem eshet bajod. - mondta ki egyszerűen.
- Te megvesztél?? - keltem ki magamból - Van több méter a két erkély között, szerinted át tudok ugrani??
- Mit tudom én. Lány vagy. - vont vállat.
- Jézusom, de hülye vagy. - ingattam a fejem, majd újból rá néztem - Akkor mégis hogy? Én biztos nem ugrok!
- Fhuu már te! Nehéz eset vagy! - nézett rám ,,felháborodva".
- De te így szeretsz. - biccentettem mosolyogva.
- Ja. - mosolyodott el ismét.
Kicsit sem zavart minket a külön erkély, szépen elbeszélgettünk.
- Na jó. - szólaltam meg hirtelen - Mindjárt jövök.
- Oké. - biccentett.
Óvatosan becsuktam az ajtót magam mögött, majd visszaléptem a szobánkba.
Körbe nézve láttam, hogy Hanna alszik, ahogy Nati is.
Egyedül Zoé nézte a telefonját fülessel, de annyira bele volt merülve a filmbe (talán a Nagy pénzrablás volt, de nem biztos), hogy semmit nem érzékelt, így gond nélkül ki tudtam menni a szobából.
Néma csendben léptem át az 5-ös szoba ajtajához, majd bekopogtam.
Hallottam tompán valamilyen szitkozódást, majd nyílt az ajtó, és megpillantottam az alsónadrágban lévő Marcit.
- Te meg...? - kérdezte döbbenten - Mondtam, hogy ne így!
- Engem meg nem érdekel. Senki nem kelt fel. - vontam vállat, majd végignéztem a fiún - Amúgy... Nem akarsz felvenni egy pólót? Mint az előbb... - vontam fel a szemöldököm.
- De, de. Persze. - válaszolt kicsit zavartan, mire vigyorogni kezdtem.
Csendben beléptem a fiú után, és végignéztem, ahogy öltözködik.
A félhomályban kirajzolódott az izmos felsőteste, ami miatt muszáj volt beharapnom a számat.
Hiába a legjobb barátom, azt be kell vallani: Brutál jól néz ki.
- Na. Gyere. - rántott ki a gondolataimból a fiú, miközben a kezemet fogva húzott ki az erkélyre.
Kihúzott a szobából egy széket, majd leültünk mindketten, és csendben néztünk ki a fejünkből.
Egy idő után elkezdtem kicsit fázni, de nem mutattam ki.
- Szerinted holnap mit csinálunk? - kérdeztem halkan.
- Nem tudom. Szerintem szabad nap lesz. Vagy elmegyünk valahova. Hallert ismerve elmegyünk valahova... - tűnődött, mire egyetértően bólintottam.
- És... Ha hazaértünk, akkor átjöttök Zoéval bandázni? Tudod, tök jó le.... - kezdtem, de közbe vágott:
- Nem jó... Megyünk Amcsiba. Apa szüleihez. Bocs. - nézett rám szomorúan - Szokás szerint semmi kedvem menni, mert úgyis csak keverik majd a sz@rt, de muszáj... - forgatta meg a szemeit.
- Oh, tényleg. El is felejtettem, hogy szoktatok menni. - nevettem fel kínosan.
- Jól látom, hogy fázol? - váltott témát Marci gyorsan.
- Nem... Vagyis de. Egy kicsit fázok. - vallottam be.
- Várj. - állt fel apró mosollyal a szája szélén, majd bement a szobába otthagyva engem.
Pár pillanat múlva egy fekete pulcsival a kezében jött vissza.
- Tessék. Vedd fel. Meg ne fázz! - adta oda, mire mosolyogva megköszöntem.
- Köszi. - vettem fel a pulcsit, ami jó nagy volt rám.
Közelebb húzódtam a fiúhoz, majd a vállára hajtottam a fejem, miközben beszélgettünk tovább.
Hirtelen egyenletes szuszogást hallottam, mire felkaptam a fejem.
Alszik.
Végignéztem a fiún, aki aranyosan aludt, majd mosolyogva visszahajtottam a fejem a vállára, és végül nem sok idő után én is elaludtam...

Haliiii! Huhh, hát most azért volt egy kis kihagyásom... Deee itt van a folytatás! Remélem tetszett<3
TikTok: @llauraesharrypotter_

Egy deszkás lány?/✔️/Where stories live. Discover now