Szombat délelőtt édes anyám hangjára keltem.
- Réka! Ébredj! Megyünk plázázni!
- Mi van? - ültem fel kómásan.
- Mondom. Megyünk plázázni. - mondta újra izgatottan - Öltözz, aztán megyünk! A kocsiban majd eszel, veszünk valamit neked! - legyintett, majd kiment.
- Ez nem lehet igaz. - terültem el.
- Azt mondtam, hogy megyünk, halaaaadj! Hallottam ám! - kiabált fel anya, mire felnevettem.
Elkezdtem öltözködni. Ahogy kinéztem, láttam, hogy kicsit borult az ég, de amúgy nem vészes. Így kb a tegnapi ruhámat vettem fel.
Fáradtan battyogtam ki a szobámból, anya meg már készen várt.
- Anyu, te mióta vagy fent? És egyáltalán hány óra van? Meg hol van apa? - tettem fel millió kérdést.
- Hat óta vagyok fent, jelenleg kilenc óra van, és apád meg Cortezzel, Zsoltival meg Dave-el ment el bandázni. - válaszolta meg a kérdéseim - De most menjünk!
- Jó... - morogtam, majd elindultunk a kocsihoz.
Szótlanul utaztunk, miközben zenét hallgattunk.
Egyszer arra lettem figyelmes, hogy a kedvenc zeném szólalt meg a rádióban.
- ,,I wanna take you somewhere so you know I care, but it's cold, and I don't know where..." - kezdtem el dúdolni.
- Ez mit jelent? - kérdezte anya rám pillantva, és leállította a zenét.
- El akarlak vinni valahova, hogy tudd, engem érdekel, de hideg van, és nem tudom hova. - fordítottam le valamennyire a csekély angol tudásommal.
- Wow... - csodálkozott el, gondolom azon, hogy tudok angolul, majd visszakapcsolta a zenét, és feltekerte a hangerőt.
- ,,And I wanna kiss you make you feel alright, I'm just so tried, to share my nights... I wanna cry, and I wanna love, but all my tears, have been used up... On another love, another love, all my tears, have been used up, on another love, another love, all my tears, have been used up, on another love, another love, all my tears have been used up... Oohhh..." - énekeltem halkan életem zenéjét.
Anya ismét leállította, és fordítást várt, mire felnevettem.
- És megakarlak csókolni, hogy jobban legyél, Én csak fáradt vagyok hogy megosszam az éjszakáim...
Sírni akarok és szeretni, de az összes könnyem felhasználtam...
Egy másik szerelemben egy másik szerelemben, az összes könny fel lett használva... - mondtam el neki. Elég sokszor hallgattam magyar felirattal, jegyeztem meg belőle dolgokat, plusz hát az angol.. - És igazából ez ismétlődik.
- Értem... Réka, miért hallgatsz te ilyeneket? Ezek csak lehúznak... - kérdezte szomorúan, mire megvontam a vállam.
- Mert jók. Imádom. - dőltem hátra, majd visszakapcsoltam a zenét, és tovább énekeltem...Hello hello, jó reggelt! Ahjjj, ismét egy rövid rész:/ Nee haragudjatok, de most csak ennyire futotta...
Amúgy a zene miatt bocsi, csak most eléggé illik ez az egész zene a hangulatomhoz, így muszáj volt beleírnoom😩 A fordítás sem pontos, ezért is elnézést, de muszáj volt fordítani Reninek😅
Remélem, hogy azért tetszett💕
TikTok: @llauraesharrypotter_
YOU ARE READING
Egy deszkás lány?/✔️/
FanfictionPósa Réka élete a Szent Johanna gimiben. A történet ,,Az én rasztám" című storym folytatása. Remélem, hogy ez is tetszeni fog!💕 Jó olvasást<3 ⚠️A SZÜLŐK, TANÁROK ÉS ISKOLA A LEINER LAURA ÁLTAL MEGÍRT SZENT JOHANNA GIMIBŐL VANNAK⚠️ ,,- Marcell, te...