39

71 5 0
                                    

,,Chceš si s ním hrát?" Musel jsem se zeptat, i když to bylo naprosto očividné. Prostě mě vzrušovalo, když byl sprostý. Naprostá fantazie pro mé uši.

,,Chceš abych si s ním hrál?" Znovu se dotkl mé špičky, tentokrát o dost intenzivněji, což mě donutilo prohnout se v zádech a hlasitě vydechnout.

,,Ano prosím!" Vyhrkl jsem bezmyšlenkovitě. Možná kdybych tak nepodléhal jeho dotykům, nejspíš bych si to promyslel a asi i odpověděl jinak. Ovšem slast z jeho intenzivního tělesného kontaktu mi zatemňovala mysl.

Na jeho tváři se objevil ten stejný spokojený úšklebek, který už jsem na něm dnes několikrát viděl. Byl okouzlující.

Zatlačil mi do boku, aby mi naznačil, že si mám lehnout vedle něj, což jsem poslušně udělal. Během vteřiny se naše pozice prohodili a on se nademnou skláněl pro polibek, který jsem mu bez námitek okamžitě opjetoval.

Bylo na něm vidět, že se z nějakého důvodu snažil být velmi opatrný. Řekl bych, že se choval jako jiný člověk, ale byl to stále jen on, ten hrubý, chladný a trochu hromotluk Yoongi. O to víc mě jeho něžné chování těšilo.

Pomalu se z mých rtů přesunul na krk, přičemž nezapomněl zanechat pár polibků i na mé bradě a tváři. Laškovně mě začal opečovávat jazykem a sem tam mi věnoval děckou pusu.

Když už ho vytváření vlhkých cestiček na mém krku nebavilo, uvolil se k mnohem zábavnější variantě. Mou rozpálenou kůži vsál mezi rty a začal na ní vytvářet fialové značky. Jeho značky.

Opravdu to od něj bolelo, dával si záležet, aby znaménka vydrželi opravdu dlouho a nikdo je nepřehlédl. Bolestně jsem mu kňoural u hlavy a sem tam jsem sebou reflexivně škubl ve snaze se mu vymanit. Jenže jistým způsobem mi to dělalo moc dobře, to asi proto, že mě na každý flíček odměnil nežným polibkem, za to jak jsem byl statečný.

Poté už jsem nebyl schopný soustředit se na něco jiného, jen na tepající modřinky, které pro mě znamenali víc než by kdo řekl.

Když byl se svou prací téměř spokojený, odtáhl se aby si dílo prohléd a usoudil, že nemá jedinou chybu. ,,Hrozně ti to takhle sluší." Pronesl otevřeně, což mě donutilo se začervenat. Byla to obyčejná lichotka, která u něj ovšem nebyla zvykem a to mě právě potěšilo. Představovala něco výjimečného.

,,Děkuju." Vydechl jsem spokojeně. Mé díky mělo o dost hlubší význam. Stále jsem mu byl závázán za vše, co pro mě udělal. I přes to, jak se snažil působit chladně, byl pro mě jeden z mála lidí, kteří se mi snažili pomoct.

A on se mi teď pokoušel pomoct i jinak. Jeho dlaň začala zvědavě zkoumat mé tělo. Kovové prstýnky zanechávali  chladnou stopu, přesně tam, kde se setkali s mou pokožkou. Přejížděl dlaní po mém odhaleném bříšku a gantlemansky se snažil udržet v mé komfortní zóně tak, aby mě snad omylem neuvedl do rozpaků. Ale mě to nevadilo. Měl jsem pocit, jako bych se mu chtěl ukázat. Jako bych toužil vystavovat před ním své holé tělo, snad aby mě znovu pochválil nebo udělal ten hladoví výraz, který mě na něm tak vzrušoval.

Svou ruku po chvíli intenzivního laskání mých bradavek stáhl na má stehna. Konkrétně třísla, které později obdařil i několika jemnými polibky.

Neskonale příjemné doteky, jenž mi věnoval mi křečovitě zvedali koutky rtů do úsměvu. Bylo to fantastické! Byl tak jemný a zároveň hravý, šíleně mě to uspokojovalo a to se ještě ani pořádně nedotkl těch pravých míst.

Měl jsem nutkání stáhnout ruku na svůj rozkrok a trochu si ulevit sám, jelikož jeho provokování nemělo konce. Ale on mou ruku zachytil, ještě než jsem se stihla setkat s mým přirozením. Věnoval jsem mu ukňouraný pohled kterým jsem ho prosil o víc. Mé oči přímo žadonili aby se ho dotkl.

On se tvářil přísně a zároveň lehce neklidně, jako by si sám nebyl jistý tím, co chce dělat. Já tušil k čemu se schylovalo, ale jeho zdráhavost mi začala vrtat hlavou.

Chtěl jsem mu říct: jestli nechce tak to dělat nemusí, ale zároveň jsem si moc přál, aby se mě znovu dotkl. Aby se mě pořád dotýkal. Protože ten tělesný kontakt s ním, byl lepší než všechny drogy na světě.

A najednou to přestalo. Na místech kde mě zahřívali jeho teplé dlaně, rty a rozechvělí dech, mě najednou obklopovala jen nepříjemná zima.

Chtěl jsem se zeptat co se děje, chtěl jsem aby věděl, že ke mně může být otevřený, že ho vyslechnu, ale slova jenž se mi schovávali v krku nebyli schopné dostat se přes rty.

,,Nikdy jsem to nikomu pusou nedělal." Vydechl najednou, když už bylo jasné, že se napětí mezi námi nedá zakrýt dalšími polibky.

Po pravdě jsem byl šokovaný. Nechtělo se mi věřit, že by někdo jako slavný Min Yoongi nikdy neprovozoval orální sex. Ovšem pravda byla víc než vzrušující.

,,Nemusíš to dělat, jestli se na to necítíš. Já si počkám." Uculil jsem se na něj s jasnou podporou, jenž mi čišila z očí. Jeho nervózní tvář byla to nejroztomilejší co jsem doposud viděl. Z toho drsného kusu ledu se najednou stal někdo úplně jiný.

,,Já chci, jen jsem to nikdy nedělal, tak mi řekni když se ti to nebude líbit." V jeho hlase bylo jasně poznat něco, co k němu vůbec nepatřilo. Něco zcela odlišného jeho charakteru. Nebyl si jistý sám sebou a dokonce uznal, že by nemusel odvést dobrou práci, což se naprosto rušilo s jeho nezdravě vyvinutým sebevědomím.

,,Není to věda. Jen celou dobu dýchej nosem." Vyhoupl jsem se na lokty abych mu byl blíž. Zatoužil jsem ho podpořit sladkým polibkem po kterým se mi tak zastezklo. Na jeho rtech bylo cítit něco, co tam dřív nebylo, vlastně celá řeč jeho těla mi přišla jako od jiného člověka.

Opatrně jsem se od něj odtáhl a nosem se otřel o ten jeho. Líbilo se mi jak blízko jsme k sobě měli. Díky tomu pro mě byl výjimečný. Byl jedinečný, můj originál.

,,Tak jo." Naposledy mi vydechl do tváře než se jeho hrubé rty přesunuli na mou špičku. Jen co jsem zacítil ten letmý dotek na uzdičce, zalomil jsem hlavu dozadu a zhluboka se nadechl. Najednou jsem pocítil nepříjemný nedostatek vzduchu. Mé ploché bříško se začalo prudce nafukovat a zase klesat, když si mě pomalinku začal brát hlouběji.

Byl pomalí a opatrný, jako by se bál, že mě s každým dalším pohybem rozbije a toho jsem si moc vážil i když to bylo chvílemi opravdu nesnesiteln. Podlehl jsem chtíči a nepatrně mu přirazil hlouběji do krku nacož se Gi hlasitě zakuckal, ale jako by se snažil pokořit sám sebe, zůstal pořád ve stejné pozici.

,,Dýchej nosem. Není to tak hrozné když si zvykneš." Zajel jsem mu prsty do vlasů a jemně je začal prohrabovat, přičemž jsem se mu snažil dívat do tváře. Nic tak vzrušujícího jsem nikdy nezažil. Stačil jeden pohled na jeho tvář v mém klíně a já věděl, že nikdo jiný mi nemůže dát to co on, ani kdyby byl nejlepší pornoherec na světě.

Veškerou práci jsem nechal čistě na něm. Přeci jen, nemohl jsem po něm hned poprvé chtít zázraky a zároveň mi dal jasně najevo, co se stane když na něj budu tlačit. Při dalším pokusu o příraz do jeho úst mě silně kousl u kořene a stisk držel dokud se mi z očí nevydrala první slza. Bolestně jsem se svíjel a kňučel jako štěně kterému někdo šlápl na ocásek

Když bolest ustala a mě se krapet ulevilo Yoongi nasadil velmi rychlé tempo, kterým mě do pár minut přivedl k nejsilnějšímu vrcholu v mém životě.

,,Už budu!" Vydechl jsem ve snaze ho upozornit na přicházející vlnu spermatu. Snažil jsem se od něj odtáhnout a ušetřit ho tak, ale on se nenechal.

Prohl jsem se v zádech a s otevřenou pusou z níž se dralo hrdelní sténání, jsem se mu udělal do úst.

Mou mysl na chvíli zahalila temnota a já se jen snažil vzpamatovat z prožitého orgasmu. Celím tělem mi proudila ta nejsilnější vlna vzrušení, kterou jsem doposud nikdy nepocítil.

Daechwita Kde žijí příběhy. Začni objevovat