Stáli jsme před školou u Yoongiho milovaného auta a dávali si ranní cigaretku která nám měla odstartovat den.
Ráno to bylo překrásné, venku vládlo bezvětří a zpoza betonové džungle se drali sluneční paprsky, jenž mě donutili nasadit si sluneční brýle a ochránit tak své krtčí oči, před vypálením sítnice.
Byl jsem lehce přetažený a zralý na týden ve státních lázních, ale příjemné jarní ráno, plné slunečního záření a nikotinová tyčinka jenž mi hořela u úst. Užíval jsem si to. Stejně jako Yoongiho přítomnost, kterou mě obdarovával víc než pečlivě.
Opíral se zády o auto a já o jeho hruď. Jeho dlouhé a lehce kostnaté paže se mi omotali kolem pasu a můj podbřišek zalilo příjemné teplo. Spokojeně jsem přivřel víčka a snažil se ho užít každičkou buňkou v mém těle. Jeho přítomnost a veškeré doteky mi dodávali pocit, že jsem konečně kompletní. Ať už se mi v životě dělo cokoliv, s ním to nikdy nebylo těžké. S ním mi to jednoduše bylo jedno.
,,Dneska mám do tří. Uvidíme se o volné hodině?" Zamumlal jsem do prázdna jen co jsem se ještě víc natiskl na Giho roztřesené tělíčko.
,,Jo, dáme si spolu jointa za školou." Odvětil klidně bez jediného zabarvení hlasu. Ale na to už jsem si zvykl. Navíc, ke svému pofidernímu chování přidal mazlení a puberťácké okusování, což se mi víc než líbilo. Jako teď. Přiložil své hrubé, popraskané rty na můj krk a začal ho obdarovávat jemnými polibky a sem tam přibarvil i několik blednoucích značek.
Miloval jsem to! Nikdo to nevěděl, ale dýchal jsem pro to. Pro všechno co mezi námi bylo. On byl jako čistý dar z nebe. Nebo spíš z pekla...
Vyplnil se mi sen, s ním po boku. Čím víc se soustředil na můj krk a já na svoje pocity, tím víc jsem mu propadal a tím víc jsem se mu chtěl odevzdat. Nejraději bych s ním nasedl do auta a jel si to s ním rozdat, jedno kam.
Ale náš vztah byl v tomto ohledu velmi zvláštní. Na obou rukách bych se nedopočítal kolikrát už měl Yoongi své ruce na mém rozkroku a pokaždé to bylo úžasné. Ale nikdy si to nenechal oplatit. Nikdy o to nestál a já se ho bál zeptat a tak jsem se dál nechal opečovávat.
Z jeho laskání na mém krku se stalo plnohodnotné muchlení. Bezkompromisně jsem se mu nalepil na rty a otočil se k němu čelem pro lepší přístup. Yoongi se bez protestu nechal, měl jsem už dávno potvrzené že se mu to líbilo tak jako mně. Na to jak se snažil vypadat drsně byl až moc citliví na podobné doteky.
Tak jako jsem se to snažil dělat poslední dobou, abych náš vztah konečně posunul o kus dál, jsem mu dlaní přejel po břiše až na rozkrok. Nebyl nijak extra tvrdý, ale rozhodně jsem cítil jak mu v něm zacukalo. Nejen to! Jen co se mé prsty kolem jeho délky sevřeli i přes látku tepláků, Yoongi mi do úst vypustil jeden pronikavý výdech spojený s nadměrnou vlnou vzrušení.
,,Jimine!" Zavrčel chladně jen co se mu podařilo utéct před mými rty. Hned jsem věděl že není spokojený s mou provokací, ale když já to tak moc chtěl!
,,Yoongie! Notak nech mě si pohrát. Copak tobě by se to nelíbilo? Pořádně se uvolnit před osmi hodinami ve škole?" Aplikoval jsem na něj svůj psí pohled, křížený se značnou dávkou nadrženosti. Věděl jsem, že tak to měl nejraději.
,,Jimine! Přestaň!" Vyhrkl pohotově když se můj stisk na jeho rozkroku opět zesílil. Jenže to už mě od sebe stihl odstrčit a bezesrandy jsem se cítil jako dítě kterému vzali nejoblíbenější hračku. A že já se tak cítil. Pokaždé když se mi pokoušel vymanit, uvnitř mě jako by se něco lámalo na kusy.
ČTEŠ
Daechwita
FanfictionJiminův život se během pár dnů obrátí vzhůru nohama. Na neštěstí je jeho jedinou záchranou Suga, dealer ze South Side, který je v komunitě sígrů a zločincům, něco jako celebrita. Jimin už nemá co ztratit a tak začne propadat Yoongimu a jemu životním...