4 | HAZAN

11.1K 561 196
                                    

Oy verip yorumlarsan çok sevinirim.
Keyifli okumalar!🤍

Keyifli okumalar!🤍

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

KAYIP NEFES

4

"Hazan"

Kulağımdaki sesin kesilmesiyle birlikte, karşımdaki adamla tamamen tek kalmıştım.
Harikaydı gerçekten neydi bu şimdi?
Hayatın sana verilen sürenin pardon şansın sonuna geldin deme şeklimiydi? Adam karşısında beni gördüğü için afallamıştı.

Otuzların sonunda olmalıydı yaşı.
Orta boylarda, hafif kilolu, kumral bir adamdı. Kahverengi gözlerindeki şaşkınlığı silerek sorar gibi gözlerime baktı. Kapıdaki korumalara göz ucuyla baktığımda yerlerinde olmadıklarını gördüm.

Boğazımı temizleyip "Kusura bakmayın oda servisi getirmiştim ama yanlış olmuş," dedim inandırıcı olduğunu düşündüğüm bir sesle.
Adam tek kaşını kaldırarak bir bana birde servis arabasına baktı.
Onu es geçip çıkmak için arabayı ilerlettim ama, elini kapının pervazına koyarak çıkmama engel oldu şimdi gerçekten sorun vardı.

"Beyefendi bir sorun mu var ?" dedim ciddiyetle. Adamsa alık alık yüzüme bakıyordu, boğazını temizleyip "Evet bir sorun var." dedi bozuk sesiyle, adamın sarhoş olduğunu konuşuncaya kadar anlamamıştım, Nefesi berbat bir şekilde alkol kokuyordu.

Bir sorun var demişti. Ne sorunu olabilirdi ki? Belleği aldığımı mı anlamıştı? Eğer fark ettiyseler nasıl çıkacaktım işin içinden?

"Siz kadınlar hep aynımısınız ulan?"

Adamın dediğiyle kaşlarımı çattım.
Nasıl yani siz kadınlar hep aynımısınız derken, eşiyle falan mı tartışmıştı?

"Anlamadım?" dedim düşüncemi dile getirerek.

"Neyini anlamadın lan o kadın beni terk etti. Meğer param için benimle berabermiş." dedi hiddetle.

Anlaşıldı bir sarhoştan aşk meselesini dinleyecek değildim.
Bununda bir şey anladığı yoktu o yüzden buradan hemen tüymeliydim.
Sesimi kibar tutmaya çalışarak, "Beyefendi lütfen çekilirmisiniz işim gücüm var benim," dedim.

"Çekilmiyorum lan," dedi bağırarak.

"O orospu buraya gelecek. Bu zamana kadar ben onun yanındaydım, ben onu saygın biri yaptım. Şimdi kalkmış kaltak beni beğenmiyor." diyerek, içeri doğru bir adım attı ve kapıyı kapattı.
Bende gerilemek zorunda kaldım.
Servis arabasının önünden geçerek dibime kadar geldi ve alkol kokan nefesini üfledi. "Siz kaltaklar hepiniz böylesiniz." dedi, iğrenen bir şekilde bakarak.

Adamın sözleriyle kan beynime sıçramıştı. Hem sevdiği kadına hakaret ediyordu, ki gerçek bir sevgi olsa bu kelimeleri söylemezdi.
Hemde bana diyordu laf çarparak.
Elini bana doğru kaldırmıştı ki, aniden bileğinden tutarak geriye doğru savurdum.

KAYIP NEFESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin