46 | YAĞIZ DELİKANLI

13.1K 598 1.3K
                                    

Merhabalarrrr biz geldik🙈

Umarım iyisinizdir :)

Allah'tan dedim ki sınır koyacağım oy ve yorumları yüksek tutun.
Güzellerim siz nasıl ki benden yeni bölüm istiyorsanız ben de sizden emeklerimin karşılığı olarak oy ve yorum istiyorum:/  verenlere diyecek sözüm yok onları kocaman öpüyorum😘

Ama hayalet okurlarımız çok fazla ve onlardan ricam emeğimi görmezden gelmemeleri:(

Bu bölüm şimdiye kadar yazdığım en uzun bölüm tam 17K!! Ona göre okuyun sjxklsfwhxj

SINIR 400 OY VE 1K YORUM.

yorumu halledersiniz ama oy konusunda biraz cimrisiniz. Aslında oyu daha yüksek koymam gerekir ama ben yine de düşük koyuyorum, şu garibanın yüzünü güldürün hadi be sjxlsfkcf 

Lütfen yoruma random, emoji atmak yerine gerçek düşüncelerinizi yazarsanız sevinirim:)

Çok konuştum ben gideyim en iyisi. Size keyifli okumalar dilerim:)

 Size keyifli okumalar dilerim:)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

46. BÖLÜM

"Yağız Delikanlı"

Acı...

Çektiğim tüm acıların sebebi karşımdaki bu kadın mıydı?

Deha'yı terk edip Baran'a düşman yapan kadın.

Sevilay.

Ne işi vardı burada? Neden gelmişti? Hangi yüzle ve sebeple buradaydı delicesine merak ediyordum. Baran onu görünce ne hissetmişti? En önemlisi bu kadın hâlâ Baran'ı seviyor muydu?

Karşımda öylece duran kadına neden bu kadar öfkelenmiştim birden anlayamamıştım. Yüzünde belli belirsiz asılı kalan tebessümü ile “Baran’a bakmıştım ben,” dediğinde gözlerim toprak rengi ruj sürdüğü dudaklarından kopup gözlerine çıktı. Karşısında bir kadın görmeyi beklemediği için bozulmuşa benziyordu.

Girdiğim transtan çıkarak derin sert bir soluk alıp sakin kalmayı yeğledim. Yüzüme yerleştirdiğim mesafeli ama bir o kadarda kışkırtıcı bir gülümseme ile “Buyurun,” dedim yeniden soğuk sesimle. “Ben karısıyım.”

İşte Sevilay bunu beklemiyor olsa ki yüzündeki tebessümün, saniyeler içinde tuzla buz olduğuna şahit oldum. Evli olduğunu bilmiyordu demek. Dumura uğradığı için beş saniyeden fazla yüzüme öylece bakmıştı.

KAYIP NEFESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin