Yıllar sonra merhabalar efenimmm 🤣
Uzun bir bölüm umarım keyifle ve severek okursunuz :)
Oy ve yorumlarınızı düşürmeyin güzellerim çünkü ona göre diğer bölüme SINIR KOYACAĞIM.
GÖRMEZDEN GELMEYİN EMEKLERİMİ🥀
Sizin geri dönüşleriniz beni yazarken daha çok motive ediyor.
45. BÖLÜM
"Yeniden Biz"
BARAN KARAYIK
Kalp kırıklığının tamiri olur muydu? Kalp yeniden eskisi gibi kırılan kişiye atar mıydı?
Kara Meleğimin Kalbi yeniden eskisi gibi benim için atar mıydı?
Öfkeyle söylediğim her bir kelime onun içinde zelzeleye yol açmıştı. Bunu gözlerinde defalarca görmüştüm. Görmeme rağmen yine de devam etmiştim çünkü öfkeliydim. Yaralıydım hem de onun tarafından. Kalbi olan sadece Efsun değildi. Benim de bir Kalbim vardı ve aylardır kendini infilak edip atmayı durdurmuştu, ta ki onun aklımı başımdan alan gözlerini görenedek.
Öylesine büyülüydü ki gözleri onunla her göz göze gelmemde aklım şaşıyordu sanki. Gözlerinin halkası dıştan yeşilimsi gibi başlayıp içe doğru koyulaşıyordu. Yeşil gibi duruyordu ama değildi. Ela'ydı onun gözleri. Beni kendine tutsak eden Ela rengiydi gözleri.
O gözleri bana her duyguyu taşıyarak bakarken görmüştüm. Öfkeliyken, üzgünken, kırgınken, nefretle bakarken... Biz birbirimize öyle çok zarar vermiştik ki bunu nasıl toparlayacaktık bilmiyordum.
Çok fazla acı çekmişti benim Kara Meleğim. Bana anlattıkları kadar anlatmadığı şeylerde vardı bunu biliyordum. Benim kıyamadığım sevgilime kim acımadan kıydıysa ona bu dünyada cehennemi yaşatacaktım. Bunların başında o Deha piçi geliyordu.
Ona inanıyordum çünkü biliyordum Efsun'un kendi isteğiyle bana bunu yapmayacağını. Mecbur bırakmışlardı benim Kara Meleğimi... İçimde onun açtığı büyük bir yara vardı. Efsun bu yarayı kapatmaya dünden razıydı ve benim geri çekilmemi bekliyordu. O içimdeki yarayı kapatmasına engel olan bendim.
Çünkü istiyordum ki benim canım yandığı kadar onun da canı yansın. Ama görmüştüm ki onun benden daha çok canı yanıyordu. Ben dahil herkes onun canını yakmıştı. Kendim dahil onun canını yakan herkesi öldürmek istiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYIP NEFES
Ficção AdolescenteBelki tam değildik ama hiç eksikte olmamıştık. Bize bir mezar kazacaktım, sonra ikimizi de öldürecektim. Bu ölüm fiziken olmayacaktı sadece. Ruhlarımız ayrılacaktı ilk önce bizden. Sonra duygularımız terk edecekti bedenimizi. Hayallerimiz bir rüya g...