40 | YARA İZİ

5.5K 390 353
                                    

Selamlarrr biz geldik✨️
RİCA EDİYORUM EMEKLERİMİ GÖRMEZDEN GELMEYEREK OY VERMEYI VE YORUM YAPMAYI İHMAL ETMEYİN🥀

Galiba wattpad'in yıldızın da sorun var oy verdi olarak görünüyor ama artış olmuyor. Oy verenler lütfen verip vermediğiniz dikkatle bakarsanız sevinirim.

Yeni bölüm yeni bölüm diyenlerrr bolll boll yorum bekliyorum haberiniz olsun🙈

Umarım severek ve anlayışla okursunuz:)

Umarım severek ve anlayışla okursunuz:)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


#Mavi gri - Altüst olmuşum

40. BÖLÜM

"Yara İzi"

Acının şiddetli oluşu değil, sürekli oluşu yoruyor bizi.

                                            ~ Oğuz Atay.

 

AYLAR SONRA

“Hak ettiğin yer burası Baran,” dedim çenemi dikleştirip ruhsuz bir tavırla ona bakarak. Gözlerimdeki ateş misali süzülmeyi bekleyen göz yaşları, onu yakıp kavuracak cinstendi. “Sen artık ömrünün sonuna kadar burada çürüyeceksin.”

Dilimin ucundaki zehir misali akıp giden sözler onu can evinden vurmuştu. Kara gözlerinin kirpikleri titrediğinde hayal kırıklığıyla bakıyordu bana. İki adım atsam dokunabilirdim ona ama yapmıyordum. Yapamıyordum.

“Neden yaptın bunu bize?” diye sordu boğuk sesiyle beraber gözlerini kısarak. Öyle perişan duruyordu ki gerçekte onun mu yoksa benim mi daha çok mahvolduğu belli değildi. Onu mahveden bendim ama buna mecburdum.

Yüzüme takındığım sahte öfkemi belli ederek kaşlarımı çattığımda “Biz diye bir şey yok artık,” diyerek keskin bir dille konuştum. Bizi ben mahvettim sevgilim.

“Yapma bunu Efsun, kıyma bize.”

Sesindeki kırık parçalar kalbimi deli deşik ettiğinde, boğazımdaki sancılı yumruyu yutkunarak göndermeye çalıştım. “Bu olanlardan sonra hâlâ bizim olabileceğimizi düşünmüyorsun değil mi?” kaşlarımı çatarak baktım ona. Ne olur olalım Baran. Benim dayanacak gücüm yok artık.

Kara gözlerindeki çaresizlikten onu kurtarmak istiyordum ama yapamıyordum. Onu çıkmazlara sokmuştum. Daha fazla gözlerinin içine bakamadığımda birkaç saniye gözlerimi etrafta gezdirdim.

KAYIP NEFESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin