Jude
Vyloučení Ramsona bylo nečekaný, jednoduše si jen měl sbalit svoje věci a jít domů. Kvůli tomu se i ukončil ten test, s tím že naše výsledky z toho dne se nepočítaly, jelikož by to nebylo fér. K tomu mi v hlavě zněla Cooperova slova. Nepřišlo mi, že bych si ze sebe chtěl dělat terč nebo se nějak snažil zviditelnit, jo možná byla hloupost vyřadit Ramsona, který předtím vyhrál, takže na něj lidi byli zaměření, ale v ten moment mě přepadly emoce.
Nemohl jsem ho nechat jen tak odkráčet, on právě ohrozil život někoho ve smečce a já si představil kdyby tam byl kdokoliv jiný než já, nějaký horší plavec a v ten moment mi moje emoce ujely. Ozvalo se zaťukání na naše dveře, a jelikož Annora stále byla na ošetřovně byl můj úkol otevřít. Ve dveřích stál Ramson s klidnou tváří a já se na něj sice už tolik nezlobil, ale kurva mluvit se mi s ním nechtělo.
,,Mohli bychom si prosím promluvit?" Já si povzdechl, avšak pootevřel jsem mu dveře, aby mohl vejít dovnitř. On si trochu oddechl a my oba se usadili v obýváku. Já nehodlal být hodný, takže žádné nabízení něčeho k pití to by ho tady k tomu mohlo udržet dýl než bych si přál, přece jen moje tělo docela už plakalo po odpočinku a sprše. Ramson se zhluboka nadechl, nejspíš si přemítal v hlavě co mi vlastně řekne já jen byl rád, že mě nemá chuť zabít s tím co se stalo, protože nevím jaké všechny zranění by mě při svém pokusu způsobil.
,,Chci se ještě jednou omluvit za všechno co se stalo. Vím, že moje omluva nedokáže napravit to co se stalo a rozhodně to nevezme zpátky, ale je pro mě důležitý abys tohle věděl. Vím, že moje chování už před tím bylo přes čáru a já si teprve teď uvědomuju, že jsem se nechal unést.
Vždycky jsem řešil problémy trochu násilně, jenže dneska jednoduše jsem šel přes hranice. Jasný trochu do tebe strkat mi nepřišlo jako nic vážnýho, ale to ve vodě? Mělo mi dojít, že asi Annora nedokáže plavat a já kvůli své hlouposti a zbrklosti ohrozil vaše životy. Takže se upřímně omlouvám." Já už se ani nezlobil, když se mi prostě člověk upřímně omluvil a uvědomil si svou chybu. Navíc jednou bych mohl bejt jeho Beta a já fakt nechci mít s lidmi už teď špatné vztahy.
,,Hele chlape mně to je ve svý podstatě už jedno. Nikomu se nic vážnýho nestalo, ty ses omluvil a řešíš věci v klidu, nemám důvod být naštvaný nebo tě nenávidět." Ramson kývl hlavou, než si založil ruce na klíně a já věděl, že ještě neskončil a má mi co říct.
,,Nevím jestli to o sobě víš, ale často když mluvíš zníš strašně jako Bety, co jsem v mým životě potkal. Seš přirozenej a to se hodně lidem tady nelíbí. Většina těhle lidí nemá v sobě Beta krev, chtějí porazit ty normy, že by se pozice měly držet jen v rodině. Mateo, ten týpek, co vypadá, že touží zabít snad úplně všechny trénoval celý jeho život jako magor. Byl to kámoš Onyxe, sakra dobrýho válečníka z naší smečky, který jako jeden z mála mohl konkurovat Nicholasovi na Betu." Já nadzvedl obočí, jelikož jsem o tomhle Onyxovi nikdy neslyšel. Musel to být však docela týpek, když by dokázal konkurovat Nicholasovi. Zdálo se mi zvláštní, že ho nezvolili potencionálním kandidátem.
,,Onyx odešel společně s Alfou Levim do jeho nové smečky, kde se vzdal bojování a založil si rodinu. Mateo si to vzal víc osobně než měl, ten kluk miluje bojování dýchá pro to, takže si nedokáže představit, že by cokoliv mohlo být důležitější než trénování a rvaní se. Má cíl teda dosáhnout na pozici Bety, aby to dokázal nejen pro něj ale i pro Onyxe. Ten kluk je vytrvalý a tvrdohlavý mezek." Dává smysl, takže tenhle Onyx tady už není, což bylo pro mě asi dobrý?
,,Proč mi tohle všechno říkáš?" Musel jsem se zeptat jednoduše mi to nedalo. Mohl se omluvit a odejít, nemusel mě tady varovat nebo mi vykládat o mých soupeřích. Vznikla kvůli tomu ve mně kapka pochybností a Ramson mi pohlédl přímo do očí, jeho černé studánky mě studovaly a já mu ten pohled oplácel se vší silou. On si nakonec jen povzdechl.
ČTEŠ
Wrath
WerewolfBook 2. Chronicles of sins Jax Nastal čas, po dlouhých letech ve své pozici odstupuje z pozice Tony, smečky Beta. A ačkoliv je to očekávaná situace, jedna kterou nešlo oddálit, tak to Jaxe zasáhne i tak. Tohle je totiž jeho čas a má být sdílen s Nic...