~Chapter 38~

213 31 10
                                    

Jax

Nešlo mi spát, i přes to že mi Jude nyní klidně spal v náruči mi nešlo usnout. Moje srdce furt prudce bušilo a to mi jasně říkalo, že jsem byl moc ve stresu na to, abych mohl snad jen pomyslet o zavření očí. Pokaždé co jsem je totiž zavřel se mi v hlavě začaly rodit ty nejhorší možné výsledky naší situace, protože to co se nám dělo nebylo normální.

Naše pouto bylo provedeno tak jak mělo být a mezi správnými lidmi, co se jen mohlo pokazit? Když mi dneska Hadeon přiznal, že přede mnou něco tajil tak se mi udělalo zle. Hadeon mi věci neříkal, jen když si myslel, že bych je nezvládl zpracovat, což se stalo jednou za celý můj život a bylo to právě unesení mého bratra. Hadeon celý měsíc byl v čele našeho těla, zatímco já spal vzadu naší mysle.

Chránil mě před tím a tohle mi tajil taky, skrýval přede mnou jeho strach ohledně našeho pouta, ale potom co ucítil paniku našeho mate všechno mi řekl. Byl to šok,  takový ten otřesně nechutný, který se vám zaryl do morku kostí. Já nevěděl, jak si s tímhle poradit, neexistoval žádný expert na mates a pouta. Všichni jednoduše chtěli nechat jejich pouto soukromé a ani já neměl nejmenší potřebu zaplést někoho dalšího do mého vztahu.

Pomalu jsem se vysoukal z postele a několikrát otřel své zápěstí do polštáře, abych na něm zanechal svůj pach a Jude se tak necítil sám. Já jednoduše potřeboval nějak zaměstnat svoji mysl a ležení nebyla úplně vhodná činnost. Mé kroky mě zavedly až úplně dolů, kde jsem si začal dělat jeden univerzální lék proti všemu. Mléko jsem si dal ohřát a kakao vytáhl z tajné poličky. Papa nám vždycky dělal horké kakao, když nám nešlo usnout a u toho nám vyprávěl různé příběhy. Já na tohle rád vzpomínal, protože vždycky když Nicholas provedl nějaký průšvih, tak si s ním papa s tátou sedli ke stolu společně s kakaem a vysvětlili mu co udělal špatně společně s trestem za jeho činy.

,,Jaxi?" já se otočil na Leviho, který stál ve velkém tričku, co muselo patřit Kaiovi v kuchyni, kde svítila jen mikrovlnka s mým mlékem. ,,Hádám, že ti taky nejde spát." Levi pravděpodobně viděl únavu v mých očích a tak se ani dál neptal. Do mých očí se však vkradla úplně ta stejná otázka. Levi však uhnul pohledem, aby mi nemusel koukat do očí.

,,BAF" Nicholas vyskočil zpoza rohu a já sebou mírně trhnul, přičemž Levi se otráveně zamračil.

,,Vážně Nicholasi?" Levi byl očividně obtěžován přítomností Nicholase, který se tomu všemu jenom smál. ,,Jednou ty tvoje super smysly překonám a vylekám tě." Levi si sedl ke stolu a já rozsvítil malé světlo nad kuchyňskou linkou.

,,Ne, vážně Levi, musíte mě přestat budit vaším sexem fakt nejsi moje preferovaný porno." Levi praštil hlavou do stolu, zatímco já vytáhl další dva hrníčky, abych jim oběma mohl udělat kakao. Nicholas si mezitím taky sedl ke stolu a pohlédl na Leviho s tou jiskrou v očích, která jasně říkala, že ho ještě neplánoval nechat být.

,,Ty vedle mýho pokoje pícháš třikrát denně! Navíc nevím, kdo z nás si opřel nějakýho kluka o mý dveře a opíchal ho." Nicholas se sladce usmál naprosto spokojený. Nicholas sex viděl tolik jako normální aktivitu, že s tím občas činil lidi cítit se trapně nebo doslova nepříjemně. Já několikrát musel pracovat u sebe doma, když jsem ho vyrušil s někým uprostřed toho v mé kanceláři. Nicholas byl tak trochu závislý na sexu, potřeboval ho hodně a často.

,,Bohyně ten kluk uměl kouřit jako bůh! Kvůli tomu jsme se ani nedostali do mýho pokoje a já ho musel ošukat přímo tam, navíc jsi dostal porno zdarma." Levi se znechuceně zatvářil a já mu na útěchu dal první kakao, na což se mi dostalo tiché díky. Já poté dodělal ty další dvě, přičemž ty dva se stále handrkovali o tom kdo z nich víc otravuje toho druhého.

WrathKde žijí příběhy. Začni objevovat