Bola som tak nahnevaná.
Bežala som hore schodmi do mojej izby. Zabuchla som za sebou dvere a hodila sa na posteľ.Ahojte.
Volám sa Cas.
Neznášam školu a moju rodinu.
Učenie je moja nočná mora.
Utrpenie.
Mám staršiu sestru Teresu.
Samozrejme ako to býva ona je tá úžasná ktorá sa nemusí učiť a má dobré známky. Je druháčka na strednej. Chodí na Bilingválne Gymnázium. A je na internáte.
Ja? Som prváčka na strednej.
Dochádzam do školy.
Ráno ma vozí otec a po škole idem busom.
Ako v triede mám kamarátky no to sú také... no viete trochu sa s nimi porozprávam a to je všetko.
Nič extra. V triede sú už všetci poskupinkovaní. A ja sa cítim, že nikam nepatrím.
Keď sa prídem porozprávať s niektorými, cítim sa tam ako piate koleso u voza.
A tak si sadnem na svoje miesto v zadu pri okne.
Mám tam dobrý výhľad na celú triedu. Chýba mi tu moja najlepšia kamoška zo základky. Chodí na inú strednú školu ako ja a má veľa kamošov. Keď sa stretneme, vidno na nej, že ju tá škola baví a má tam dobré vzťahy s ostatnými.
Nemá frajera tak ako ja.
Ani som žiadneho nemala.
V triede nikto taký pekný nie je.
Chalani majú nanajvýš dve mozgové bunky, ak sa im nepriškvarili od toľkého rozmýšľania pri matike.
Baby.
Je nás tu hojne. Hlavne také tie arogantné. Ktoré nemajú rešpekt pred učiteľmi. A ohovárajú každú osobu, ktorá nie je hodna ich konverzácie.
Nájdu sa tu aj také, o ktorých ani len neviete, že s vami chodia do triedy.
Sú tiché nerozprávajú sa skoro vôbec. A ak náhodou aj hej, tak len s tými druhými tichými.
Sú tu aj také normálnejšie, ktoré sa rozprávajú s chalanmi. Chcú sa im zapáčiť. Ako inak, chalani si všímajú len sexi dievčatá, ktoré majú hlavne veľké prsia a riť.
Tie sa skorej nachádzajú v druhej triede.
Máme tu aj baby čudáčky, ktoré sú väčšinu času vo svojom svete.
Ja nepatrím do žiadnej kategórie ktorá tu bola spomenutá.
Ja som normálne nenormálna.
Proste raz sa cítim ako bad girl a niekedy ako sweet girl.
Samozrejme v poslednom čase sa obliekam ako bad girl. Väčšinou je to od mojej nálady.
Ako sa cítim, tak sa podľa toho obliekam.
Moja zlá nálada je spôsobená rodinou.
Poslednou dobou mám zlý vzťah so všetkými príslušníkmi mojej rodiny.
Hádam sa s ocom, mamou a sestrou.
Sestra mi vie vždy šplechnúť do tváre, nejakú štipľavú poznámku, ktorá ma zabolí.
Nikto a nič ma nevie zraniť.
Len moja rodina.
Mama ma sklamala.
Oco o ňom už ani len nevravím.
A sestra? Tá mi prináša peklo do života.
Vybíja si na mne všetok svoj hnev.
Prečo?
Lebo som jediná osoba po ruke.
Jej nevadí, že si to vybíja na mne. Pred kamarátmi a kamarátkami je ako anjel. No ja ju poznám pridobre, aby som vedela, že to nie je svätá pravda.
No a tak s rodinou nevychádzam.
Niekedy sa cítim, že nič horšie sa nemôže stať ale môže.
Pociťujem to každý deň čo sa hádam s mojou sestrou a vždy, keď ma mama sklame.
Každý vraví, že mám úžasnú sestru a rodinu no to nie je pravda, ani zďaleka.
YOU ARE READING
Prečo ja?
Teen FictionDievča ktoré má zlé vzťahy so svojou rodinou a každý si myslí, že to tak nie je. Nikto nevidí čo prežíva. A radšej ako ukazovať svoje pocity, každému vraví že je v poriadku. (Ospravedlňujem sa za pravopisné chyby a vulgarizmy ktoré sa môžu vyskytova...