Reis

36.2K 1.4K 333
                                    

Alp telefondaki adrese baktı sonra da apartmana. Yanındaki Emrah'a döndü.

"Sanırım burası"

Emrah apartmanı şöyle bir süzdü. Düşündüğünden daha eski bir yapıydı. Ama başka şansları yoktu. Yeni evler fazla pahalıydı. Eski yapılar yine onlara göre daha uygun oluyordu.

Alp şöyle bir etrafa baktı. Ev sahibi burada olmadığı için birinin gezdireceğini söylemişti. Onları gezdirecek kişi apartmanın önünde onları bekleyecekti ama görünürde kimse yoktu.

"Şu bizi gezdirecek kişi nerede?"

Emrah'ın bakışları arkadaşına döndü.

"Belki yoldadır"

Alp başını sallamakla yetindi. Sabahtan beri yürüdükleri için fazlaca yorulmuştu. Bir de adamı beklemek zorundalardı.

Kahvehaneden çıkan çocuk apartmanın önündeki ikiliyi görünce onlara biraz yaklaştı.

"Abi siz kiralık daire için mi geldiniz?"

İkili çocuğa döndü.

"Evet"

Çocuk onları şöyle bir süzüp kahvehanenin kapısına doğru gitti. İçerde sigarasını içen adama doğru bağırdı.

"Reis!"

Ali Rıza ona seslenen çocukla arkadaşındaki bakışlarını ona çevirdi.

"Söyle"

"Kiracılar geldi"

Ali Rıza duyduğu şeyle ayaklandı. İçinden sonunda demeyi de ihmal etmedi. Bugün önemli işleri vardı ama Ercan amca rica edince kıramamıştı ve sabahtan beri kiracıları bekliyordu.

Elindeki sigarayla dışarıya çıktı ve apartmanın önündeki iki gence baktı. Bakışları kaşları çatık bir şekilde ona bakan çocuğun üzerinde biraz dolandı. Bakışlarını başka yöne çekti ve sigarasından bir nefes daha çektikten sonra yere attı ve ayağıyla ezdi.

Alp bu görüntüyle kaşlarını daha çok çattı. Sigarasını yere atan insanlar gıcığına giderdi. Söndürüp çöpe atmak çok mu zor. Sonra adamı şöyle bir süzdü. Siyah bir gömlek ve siyah bir pantolon giymişti.

"Mafya kılıklı herif"

Emrah'ın dediği şeyle gülümsedi. Aklından geçeni Emrah söylemişti.

"Tam ağzımdan aldın lafı"

Dediği şeyle Emrah yüzünü buruşturdu.

"Deme lan öyle! Hayal ettim"

Alp tam gülecekti ki onlara yaklaşan adamla sustu. Ali Rıza ikiliye baktı ve konuşmaya başladı.

"İsterseniz direkt daireye geçelim."

İkili başını salladığında Ali Rıza önden yürümeye başladı. Alp yanından geçen adamdan gelen sigara kokusuyla yüzünü buruşturdu. Ali Rıza bu görüntüyle kaşlarını çattı ama bir şey demedi ve apartmanın içine girdi. İkili de onu takip ediyordu.

Ev birinci kattaydı.

"Siz Ercan amca ile konuşmuşsunuz zaten. Ercan amca evi beğendilerse kontratı imzalayın dedi"

Ali Rıza'nın dediğine sadece baş salladılar. Ali Rıza evin kapısını açınca yana çekildi ve önce ikilinin girmesine izin verdi. Emrah içeriye girdikten sonra Alp'te peşinden girerken yanındaki adama çaktırmadan baktı. Adamla göz göze gelince sendeledi. Ali Rıza hızla belinden tuttu. Alp bu yakınlıkla yutkundu.

"Alp hadi gelsene!"

Ona seslenen arkadaşıyla hemen geriye çekildi.

"Teşekkürler"

Ali Rıza baş sallamakla yetindi. Alp salonu inceleyen arkadaşının yanına gitti. Salona baktıktan sonra diğer odaları incelediler. Salon dışında iki oda daha vardı. İki odadan biri küçüktü diğerine göre.

Emrah küçük odayı gösterdi.

"Yavuz abi burada kalır biz de beraber büyük odada kalırız."

Alp başını evet anlamında salladı. Ev güzeldi. Eski bir yapı olmasına rağmen içi hiç öyle durmuyordu. Yavuz şu an işte olduğu için gelememişti. Emrah ve Alp çocukluktan beri beraberlerdi. Yavuzla ise üniversitenin ilk yılı tanışmışlardı. Yavuz o zaman son senesindeydi. Yavuz mezun olduktan sonra da hiç ayrılmadılar. Yurttan çıkan kavgadan sonra ikili Yavuz'un evinde kalmaya başladılar. Ev sahibi artan nüfusu görünce kirayı da artırmıştı. Onlar da yeni bir ev bakmaya başlamışlardı.

"Yavuz abi beğenir mi?"

Emrah güldü ve Alp'in sorusuna cevap verdi.

"Onun kutu kadar evinde sonda burası ona cennet cennet."

Alp de güldü. Ali Rıza birkaç saniye o gülüşün etkisinde kaldı. Gülüşü çok güzel diye geçirdi içinden. Sonra aklındaki düşünceden dolayı kaşlarını çattı ve yaslandığı duvardan çekildi.

"Tamam mısınız gençler?"

Emrah gülümsedi.

"Tamamız...."

İsmini bilmediği için duraksadı.

"Ali Rıza"

"Emrah bende"

Ali Rıza ona uzatılan eli sıktı. Sonra da bakışları diğer gence döndü.

"Alp bende"

Alp'in elini sıkınca gülümsedi. Elleri fazla yumuşaktı.

"O zaman hayırlı olsun. Hoş geldiniz mahallemize"

Reis | Gay Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin