Selam👋
10k olmuşuz 👏alkış👏alkış👏alkış
Öptüm sizi çok çok ✨ 💞
_____________
Yavuz sessiz bir şekilde mutfağa yürümeye başladı. Saat sabaha karşı üçe geliyordu. O anca şimdi eve gelebilmişti. Mutfağın ışığını açtığında gördüğü Alp ile korkmadan edemedi."Gecenin bu saatinde neden karanlıkta oturuyorsun?"
Alp buzdolabının kapağını açan Yavuz'a kısa bir bakış attı.
"Uyku tutmadı"
Yavuz buzdolabının içini taramaya başladı. Gördüğü makarnayla kaşlarını çattı.
"O Emrah'a söyle bir daha makarna yaparsa ben onu makarna yapıp bir güzel haşlarım. Bu ne arkadaşım her gün her gün makarna. En son okuluna gideceğim diyeceğim ki siz bu çocuğa hiçbir şey öğretmiyor musunuz?"
Alp homurdanan adamla küçük bir şekilde sırıttı. Yavuz bulduğu soğuk limonatayı aldı ve buzdolabını kapattı. Şişeyi masaya bıraktıktan sonra iki bardak aldı ve masaya geçti.
"Okulun yok mu senin?"
Alp omuz silkti.
"İptal oldu."
Yavuz limonatasından bir yudum aldı. Alp ise elinde tuttuğu bardağıyla ona bakıyordu.
"Abi sana bir şey söyleyeceğim"
Yavuz bardağın altında kalan limonatayı bir dikişte içti.
"Söyle"
"Abi sen niye kaç gündür eve gelmiyorsun?"
Yavuz duyduğu şeyle küçük bir şok yaşadı. Ne diyeceğini bilemedi başta.
"Hastanede işlerim vardı. Birkaç gündür baya yoğunum"
Bardağı aldı ve bulaşık makinasına koydu. Alo derin bir nefes aldı.
"Neyse sana iyi oturmalar ben çok yorgunum"
Yavuz kaçar gibi gidecekti ki duyduğu şeyle adım atamadı.
"Abi ben biliyorum"
Yavuzun bakışları ağır ağır döndü.
"Neyi?"
Alp derin bir nefes aldı.
"Seni ve.."
Yavuz ve den sonra gözlerini kapattı.
"Dinçer abiyi"
Duyduğu isimle Yavuzun kalbi tekledi. Nişanlanacağını öğrendiği günden beni ne onu görmüş ne de adını anmıştı.
Yavuz kapıya tutundu ve dolu gözlerle Alp'e döndü.
"Çok iğrenç biriyim değil mi?"
Alp duyduğu cümlelere afalladı. Ne diyeceğini bilmediği için öylece kaldı.
"A-abi o nasıl söz öyle"
Yavuz hemen onun yanına adımladı.
"Gerçekten aramızda hiçbir şey olmadı. Ben ona olan duygularımı içimde yaşadım. Gerçekten ne aralarına girdim ne de sevgimi ona belli ettim. İçimdeki duyguları anladığım an hep ondan uzak durdum."
Yavuz kendini inandırmak istercesine konuştu. Çünkü yıllar önce gibi yine insanların ona kınar bir şekilde bakmasını istemiyordu. Hele kardeşi gibi gördüğü Alp'in ona öyle bakmasını hiç istemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Reis | Gay
Genel KurguÜç arkadaş yeni bir mahalleye taşınırlar. Ama o mahallede beklemedikleri bir şeyler vardı. Dostluk ve en önemlisi aşk gibi