Maç

11.9K 775 180
                                    

Medya:Yavuz
______________
Alp elindeki çerez paketini açtı ve önündeki küçük kâselere boşaltmaya başladı. Bugün maç vardı ve Ali Rızalarla berber izleyeceklerdi. Alp yanında bardak hazırlayan Yavuz'a döndü.

"Bunlar yeter mi?"

Eliyle çerezleri göstererek konuşmuştu. Yavuz çerezlere baktı sonra Alp'e döndü.

"Yeter"

Elindeki bardak tepsisini aldı ve içeriye gitti. Alp'te çerezleri içeriye götürdü ve kendini bir koltuğa attı. Ali Rıza dışında herkes gelmişti. Ali Rıza'nın geç geleceğini söylemişlerdi. Emrah küçük çerezliklerden bir tanesini eline aldı ve yemeye başladı. Şimdi hiç onları bekleyemezdi.

Alp çalan kapıyla yerinden kalktı.

"Ben baktım"

Emrah giden arkadaşının arkasından göz devirdi.

"Normalde bak desek ölse bakmaz. Ali Rıza abiye gelince koşa koşa bakıyor."

Kendi kendine konuşmuştu ama yanındaki Emre bunu duymuştu. Duyduğu şeyle güldü. Emrah yanında bilgisayarla oynayan adama şöyle bir baktı. Sonra çerezi ona uzattı. Emre görüş alanına giren çerezlikle elini içine daldırdı ve iki tanesini ağzına attı.

"Sağ ol"

Emrah'a bakmadan konuşmuştu. Emrah ondaki bakışlarını bu sefer televizyona çevirdi ve reklamları izlemeye başladı.

Ali Rıza merdivenleri çıkarken kapıda gördüğü kişiyle gülümsedi. Alp de onun gülüşünü görünce otomatikman o da gülümsedi. Ali Rıza daha fazla orada beklemesin diye hızla içeriye girdi. Üstündeki ceketi çıkardı ve vestiyere astı. Gömleğinin kollarını katlamaya başladı. Alp yaptığı hareketleri büyük bir ciddiyetle izliyordu.

"Bizimkiler geldi mi?"

Alp başını salladı. Ali Rıza onun yüzüne baktı kısa bir süre. Sonra eli Alp'in kısalttığı saçlarına gitti.

"Yakışmış"

Alp gülümsedi.

"Kesip kesmemek arasında çok kaldım ama gözüme giriyordu ben de kestim."

Ali Rıza elini oradan çekti.

"Uzun hali de güzeldi ama bu halin daha bir güzel olmuş"

Alp, Ali Rıza'nın beğenmesine sevindi. Bir ara pişman olmuştu ama Ali Rıza beğenince saçları gözüne daha güzel geldi.

Ali Rıza dokunduğu için bozulan saçlarını düzeltti. Ali Rıza tekrar bozdu.

"Yaa Ali Rıza bozmasana."

Konuştuktan sonra saçlarını düzeltmek için elini kaldırınca Ali Rıza elini tuttu.

"Yavrum dağınık daha güzel."

Alp duyduğu şeyle elini indirdi.

"Peki"

Ali Rıza onun yüzüne son kez baktıktan sonra içeriye girdi. Alp'in demin kalktığı koltuğa oturdu. Alp'te onun yanına oturdu. Ali Rıza bununla gülümsedi. Alp kendini koltukta geriye yasladı ve gözlerini televizyona dikti.

"Musa acaba patikleri ne zaman giymeyi düşünüyorsun."

Dinçer'in sert sesiyle herkesin bakışları oraya döndü. Musa bıkınca bir nefes vermek istese de Dinçer'den korktuğu için patikleri giyemeye başladı. Bugün Dinçer'in tuttuğu takımın maçı vardı. Yani aklı olan ne derse yapar.

"Neden patik giyiyor"

Alp merakla sordu. Musa patikleri giyince geriye yaslandı. Ayakları şimdiden sıcacık olmuştu. Yazın ortasında patik giyiyordu.

Reis | Gay Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin