dünyanın sonu

4.3K 331 30
                                    

Ali Rıza karşısındaki adama gülerek baktı. Alp ona gülümseyerek bakan adamla o da gülümsedi.

"Ne oldu?"

Ali Rıza duyduğu soruyla omuz silkti. Sonra elini Alp'in elinin üstüne koydu ve elini sıkıca tuttu.

"Sadece sevgilimin güzelliği karşısında mest oluyorum. Alp utançla bakışlarını kaçırdı.

"Yaaa Ali."

Ali Rıza sevgilisinin elini aldı ve dudaklarına götürdü. Alp elini kendine çekti.

"Biri görecek."

Ali Rıza omuz silkti.

"Görsün."

Alp umursamaz sevgilisine gözlerini büyüterek baktı. Ali Rıza böyle saklanarak ve her zaman biri görecek endişesinden bazen sıkılıyordu. Bunu hep yaşamak insanı bunaltıyordu. Onların yaptığı tek şey birbirini sevmek ama toplumun anlayışı yüzünden bunu saklaması gerekiyordu. Aslında insanların bakışlarını çok takan biri değildi. İnsanlar başta konuşur sonra susarlardı. Zamanla unutur giderlerdi hatta belki alışırlardı bile ama işte Alp öyle değildi. O kafasına takıyordu böyle olunca da Ali Rıza onun üzülmemesi için susuyor ve o ne derse ona ayak uyduruyordu.

Yavaşça ellerini çekti. Sonra karşısındaki adama gülümseyerek baktı.

"Uzun zamandır böyle baş başa kalamadık."

Alp üzgünce gülümsedi.

"Evet biraz öyle oldu."

Ali Rıza aklına gelen şeyle yüzünü hafif buruşturdu .

"Abin sağolsun hiç buluşmamıza izin vermedi. Ne zaman buluşmak istersem olaya taş koydu. Allah'tan bugün işe gitti."

Alp duyduklarıyla kahkaha attı.

"Evet yaaa. Abimin her bahanesindeki yüz ifaden çok tatlıydı. Böyle yanaklarını tutup ısırasım vardı."

Ali Rıza duyduğuyla gülümsedi.

"Isırsaydın"

Alp bakışlarını başka tarafa çekti. Sonra tekrar Ali Rıza ya baktı.

"Ortam müsait değildi."

Ali Rıza'nın duyduklarıyla yüzündeki gülümseme her saniye büyüdü.

"Yavrum senin istediğin ortam olsun."

Konuştuktan sonra göz kırptı .Alp ani cevapla şaşırdı.

"Ali Rıza böyle şeyler demesene."

Ali Rıza tam bir şey diyecekti ki gelen garsonla sustu. Garson çaylarını ve Alp'in tatlısını verdi. Alp teşekkür ettikten sonra garson gitti.

"Utanınca daha tatlı oluyorsun."

Alp duyduğuyla gülümsedi. Sonra bakışlarını kaçırdı. Sonra çayından bir yudum aldı ve daha çok gülümseyerek Ali Rıza'ya baktı.

"Böyle tatlı tatlı bana bakmaya devam edersem dışarda olmamız umrumda olmaz yapışırım o güzel dudaklarına."

Alp duyduklarıyla yutkundu. Böyle bir cümle beklemiyordu. Ali Rıza ya daha fazla bakmamak için bakışlarını masadaki tatlıya çevirdi. Sonra çatalı eline aldı. Tatlıdan bir parça aldı ve ağzına attı. Ağzına gelen yoğun çikolata tadıyla gülümsedi. Tatlıdan bir çatal daha aldı ve Ali Rıza ya uzattı. Ali Rıza uzatılan çatalla gülümsedi ve tatlıyı yedi.

Ağzına gelen tatla kaşları havalandı.

"Çok güzelmiş."

Git gide tatlı sevmeye başlamıştı. Artık arada sırada tatlı yemeye başlamıştı.

Reis | Gay Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin