Konuştuktan sonra ani gelen cesaretle ve nefes almak için dudaklarını Ali Rızanın dudaklarına bastırdı. Ali Rıza'nın eli Alp'in yanağına gitti ve öpüşüne karşılık verdi.
Alp karşılık almasıyla ellerini Ali Rıza'nın saçlarına daldırdı. Ali Rıza elini Alp'in beline attı ve kucağına çekti. İkili biraz daha öpüşürkten sonra nefes almadıkları için ayrıldılar. İkisinde nefes nefese kalmıştı.
"Ali Rıza..."
Alp fısıldayarak konuşmuştu. Ali Rıza, Alp'in yüzüne düşen saç tutamını geriye itti. Eli saçlarından yüzüne indi. Baş parmağıyla yanağını okşadı.
"Efendim"
Alp derin bit nefes aldı.
"Ben şeyy"
Alp sessiz kalınca Ali Rıza güldü.
"Sen neyy"
Alp duyduğu şeyle kaşlarını çattı. Elini yumruk yaptı ve Ali Rıza'nın omzuna yavaş bir şekilde vurdu. Ali Rıza bununla daha çok gülümsedi. Alp derin bir nefes daha aldı. Sonra ani gelen cesaretle konuşmaya başladı.
"Seviyorum lan seni"
Ali Rıza kaşlarını kaldırdı.
"Lan mı?"
Bilerek Alp'i sinir etmek istemişti bu yüzünden lan kelimesine takılmış gibi konuştu. Alp kaşlarını çattı.
"Takıla takıla bu lafa mı takıldın?"
Alp sinirle Ali Rıza'nın kucağından kalkacaktı ki Ali Rıza ellerini beline koydu ve kalkmasını engelledi.
"Tamam dur şaka yaptım"
Alp konuşan adamla göz devirdi.
"Çok komikti"
Alp konuştuktan sonra başka tarafa baktı. Ali Rıza elini onun çenesine koydu ve yüzünü kendine çevirdi.
"Özür dilerim yavrum"
Alpin duyduğu hitap şekliyle kalbi tekrar hızlı atmaya başladı. Sonra eli tekrar onun yanağına gitti.
"Bende seviyorum lan seni"
Ali Rıza'nın dediği şeyle kaşları çatılsa da sonradan gülümsedi. Sonra ikilisinin yüzü yine birbirine yaklaştı ve dudaklarını birleştirdiler. Alpin ellerini Ali Rıza'nın saçlarına daldırdı.
"Allah'ım kör olaydım. Kör kuyularda ışıksız kalaydım. Gözlerime şişler sokaydım. Bir daha dizi izlemek nasip olmayaydı."
İkisini duydukları bağırış ayırdı. Sesin geldiği tarafa baktıklarında Emrah gözlerini kapatmış konuşuyordu. Alp hemen Ali Rıza'nın kucağından kalktı.
"Emrah biz şey"
Alp elini yukarıya kaldırıldı.
"Sus bir kelime daha söyleme"
Sonra gülümsedi.
"Hayır yani ne söyleyeceksin. Bildiğin bizim evimizde bizim koltuğumuzda elin adamının kucağında dudaklarını sönürüyordun."
Konuştuktan sonra yüzünü ekşitti. Sonra odasından gelen dizi bölümünün açılış sesiyle kaşları hemen yukarıya çıktı.
"Neyse aman ne yaparsanız yapın. Benim dizim bekler"
Konuştuktan sonra odasına doğru adımladı. Alp arkasından hayretle baktı.
"Kendi kendini imha etti."
Ali Rıza'nın dedikleriyle ona döndü. Sonra da gülümsedi. Ali Rıza yerinden kalktı ve Alp'e doğru gitti. Alpin elinden tuttu ve kendine yaklaştırdı.
"Alp sen çok başkasın"
Sonra gülümsedi.
"Senin yanındayken başka bir kişi oluyorum. Yüzündeki o güzel gülümsemenin sebebi olmak istiyorum. Yüzündeki o güzel gülümsemenin sebebi olabilir miyim"
Alp duyduklarıyla gülümsedi.
"Tabii ki"
Alp heyecanla konuştuktan sonra hızla Ali Rıza'ya sarıldı. Ali Rıza ona sarılan adamla gülümsedi ve sarılışına karşılık verdi.
"Sende benim diğer yarım olur musun?"
Ali Rıza duyduklarıyla gülümsedi ve sarılışını biraz daha sıklaştırdı. Alpin güzel kokusunu ciğerlerine kadar çekti. İkili ayrılınca birbirine gülümseyerek baktı.
"Lan daha hızlı koş adamlar yakalayacak seni"
Emrah'ın içerden gelen bağırış sesiyle ikisinin bakışları kısa bir süreliğine oraya döndü sonra tekrar birbirlerine baktılar.
''Sanırım baş başa olacağımız bir yere gitsek daha iyi olur"
Alp'in dedikleriyle Ali Rıza onu onayladı. Ali Rıza sonra onun elini tuttu ve berber çıkış kapısına doğru yürüdüler.
________________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Reis | Gay
Aktuelle LiteraturÜç arkadaş yeni bir mahalleye taşınırlar. Ama o mahallede beklemedikleri bir şeyler vardı. Dostluk ve en önemlisi aşk gibi