Yavuz elini kaldırdı ve Dinçer'in hafif uzamış saçlarına daldırdı. Uyuduğu için birkaç tutamı yüzüne düşmüştü. Dinçer saçındaki hafif dokunuşlarla kıprandı. Uyuyor olmasına rağmen dokunuşları hafif hissediyordu. Yavuz, Dinçer'e doğru eğildi.
"Dinçer"
Kullağına doğru hafif eğildi ve fısıldayarak konuştu. Dinçer başını biraz yastıkta oynattı ama uyanmadı. Yavuz bu sefer kaşlarını çattı.
"Kalksana be adam"
Hafifçe omzuna vurdu.
"İnsan bir uyanır sevgilisine kahvaltı falan hazırlar"
Yavuz uzandığı yerden doğruldu.
"Öküz herif"
Sonra Dinçer'in omzundan tuttu ve onu yataktan itti. Vücudu yer ile buluşan adam korkuyla uykusundan kalktı.
"Ne oluyor lan!"
Dinçer uyanınca yerde olduğunu görünce kaşlarını çattı. Sonra yatağa baktığında Yavuz'u görünce kaşları hâlâ çatıktı. Oturduğu yerden kalktı ve yatağa oturdu.
"İnsan böyle mi uyandırılır?"
Dinçer konuştuktan sonra Yavuz gülümsedi.
"Benim de hayalimde başka bir uyandırılma hayalim vardı. İnsan o güzel geceden sonra böyle güzel bir kahvaltıyla, şirin sözlerle uyandırılmak istiyor."
Dinçer duyduğu şeyle gülümsedi. Yavuz'un elini tuttu.
"Benim sevgilim ilgi mi istiyor?"
Yavuz'un ellerini dudaklarına götürdü. Birkaç öpücük kondurdu.
"Sanki biraz"
Dinçer duyduklarıyla gülümsedi. Yavuz'a doğru hareketlendi ve ona kocaman sarıldı. Bu sarılışla Yavuz yatağa düştü Dinçer de onun üstüne. Ellerini Yavuz'un yanaklarına koydu ve yüzünün her yerine öpücükler kondurdu.
"Dinçer........dur"
Dinçer, Yavuz'un yüzüne aralıksız öpücükler konduruyordu. Öpücüklerine ara verdi.
"İşte sana ilgi gösteriyorum. Bekle daha çok ilgi göstereceğim"
Dinçer konuştuktan sonra öpücüklere devam etti. Birkaç öpücükten sonra durdu.
"Tamam yeter ilgiye doydum."
Dinçer başını olumsuz anlamda salladı.
"Hayır daha ilgim bitmedi. Şimdi sana çok güzel bir kahvaltı hazırlayacağım."
Yataktan çıktı ve elini Yavuz'a uzattı.
"Hadi sende sevgilini sana kahvaltı yaparken izle"
Yavuz'un sevgili lafıyla dudakları kıvrıldı. Sonra yataktan çıktı ve Dinçer'in yanına gitti ve elini tuttu.
"Hadi gidelim sevgilim. Sen bana kahvaltı yap bende seni izliyeyim"
İkili el ele mutfağa gitti. Sonra Dinçer kahvaltı yaparken Yavuz onu gözünü kırpmadan izledi. Dinçer'in ona kahvaltı hazırlaması çok hoşuna gitmişti. İkili sonra beraber çok güzel bir kahvaltı yaptılar. İkili aylar sonra bu kadar mutlu kahvaltı yaptılar. Uzun zamandır bu kadar eğlenmemişlerdi.
__________________
"Hava çok güzel yaa"
Emrah oturduğu sandalyeden geriye yaslanarak konuştu. Uzun zaman sonra ekip tekrar toplanmıştı. Kahvehanede oturmuşlardı. Yaz akşamları daha güzel olduğu için kahvehanenin önündeki sandalyelerde oturmuş çaylarını yudumluyorlardı.
"Kampa mi gitsek?"
Alpin sorusuyla ilk Ali Rıza cevap verdi.
"Bana uyar"
Alp diğer kişilere baktı. Dinçer hemen Yavuz'a baktı. Yavuz'un cevabına göre bir şey söyleyecekti. Yavuz ne derse ona uyacaktı.
"Bana uyar. Bu hafta sonu olabilir. Bu hafta nöbetim de yok"
Dinçer, Yavuz'a katılır bir şekilde başını salladı.
"Bana da uyar"
Dinçer'in dedikleriyle bu sefer herkes Emrah'a döndü. Musa olmadığı için tek cevap vermeyen Emrah kalmıştı.
"Valla söz veremem dizimin bölümü gelirse gelemem. Sonuçta dağın başında internet çekmez. Ben bölümü iki gün geç izlersem.."
Gözlerini büyüttü ve dudaklarını o şeklinde açtı.
"Allah'ım felaket"
Alp arkadaşının dedikleriyle gülümsedi. Ali Rıza tam bir şey söyleyecekti ki sokağa giren arabanın ışığıyla gözleri kamaştı. Araba kahvehanenin önünde park etti. Masadaki herkes nedensiz bir şekilde arabaya bakıyordu.
Ali Rıza arabadan inen adamın yüzünü görünce kala kaldı. Elindeki bardak düştü ve kaldırım ile buluştu. Alp gözlerini kısarak bir adama bir de Ali Rıza'ya baktı.
Kimdi bu adam?
______________
Gerçekten de bu adam kim?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Reis | Gay
Fiksi UmumÜç arkadaş yeni bir mahalleye taşınırlar. Ama o mahallede beklemedikleri bir şeyler vardı. Dostluk ve en önemlisi aşk gibi