bir tatlı olma meselesi

4K 297 12
                                    

Yavuz önündeki bardağı eline alıp arkadaşına gözlerini dikerek baktı. Bugün izin günüydü ve Alplerin ısrarı üzerine dışarıya çıkmışlardı. Şu an geldiğine pişman olma yolunda ilerliyordu. Şimdi yatağından uzanıp uyuyabilirdi ama o arkadaşlarıyla geziyordu. Aslında bir an kalkıp gitmeyi düşünmüştü ama Dinçer'in geldiğini öğrenince tekrar oturmuştu.

"Oohaağğ"

Emrah'ın sesli konuşmasıyla ikili oraya döndü. Yavuz, Emrah'ın baktığı yere bakınca gördüğü sevgilisiyle gülümsedi. Sonra bakışları yanında yürüyen Ali Rıza'ya kayınca o da şaşırmadan edemedi. Alp ikilinin şaşkın bakışlarına anlam veremedi. O da arkasına dönecekken Emrah onu durdurdu.

"Dur"

Emrah'a anlamaz bakışlar attı. Niye durdurmuştu ki?

"Kanka bana dönük ol ki tepkini göreyim"

Alp hâlâ anlamaz bakışlarla bakıyordu. Sonra her zamanki Emrah olduğunu düşününce bir şey demedi ve kahvesinden bir yudum aldı.

"Selam"

Alp sevgilisinin sesini duyunca kahveyi masaya bıraktı ve o tarafa döndü. Ama gördüğü görüntü ile içtiği kahve boğazında kaldı. Üst üste öksürünce Ali Rıza panikle ona doğru yaklaştı.

"Alp iyi misin?"

Ali Rıza bir yandan sırtına hafifçe vuruyor bir yandan da endişeli bakışlarla ona bakıyordu.

"İ-iyim"

Alp sevgilisine döndü ve yüzünü incelemeye devam etti. Ali Rıza bıyıklarını kesmişti. ALİ RIZA BIYIKLARINI KESMİŞTİ.

Şaşkın olması elde değildi. Uzun zamandır sakalını kesmiyordu ama Alp hiç bıyıklarını keseceğini düşünmemişti. Hafif kirli bir sakal bırakmıştı ve Alp bunu ona baya yakışmıştı. Şu an bildiğin afeti devrandı. Tamam önceden de bwya yakışıklıydı ama şimdi daha bir yakışıklı olmuştu. Niye bu kadar yakışıklı olmuştu ki?
Zaten yakışıklıydı daha fazla yakışıklı olmaya ne gerek vardı ki?

"Ali Rıza abi baya yakışmış. Ben sana bıyığı kes demiştim zaten"

Ali Rıza konuşan Emrah'a döndü ve gülümsedi.

"Sağol Emrah"

Sonra Yavuz konuşmaya başladı .

"Harbiden Ali Rıza baya yakışmış. Hatta farklı biri gibi olmuşsun"

Yavuz'un son cümlesiyle Ali Rıza gülümsedi. Sonra bakışları yanındaki sevgilisine döndü.

"Yavrum sen hiçbir şey söylemedin"

Alp sevgilisine döndü ve yüzünü incelemeden duramadı.

"Şaşırdım sadece ama baya yakışmış"

Konuştuktan sonra iç çekmeden edemedi. Ali Rıza bununla gülümsedi. Alp ise utandığı için bakışlarını kaçırdı. Bildiğin herkesin içinde iç çekmişti.

Sonra ise normal konuşmalarına devam ettikler. Tabii Alp çaktırmadan Ali Rıza'ya bakmaya başladı. Ali Rıza ise ona dönünce utanıp bakışlarını kaçırıyordu.

_____

Herkes ayrıldıktan sonra Alp ve Ali Rıza, Ali Rıza'nın evine gitmek için yola koyuldular. Ali Rıza bugün ona yemek yapmak istediği için onun evine gideceklerdi. Baş başa güzel bir zaman geçirmek istiyorlardı.

Önce markete uğramışlardı. Şimdi de Ali Rıza'nın evine doğru yürüyorladı. Alp mahallede yürürken Ali Rıza'ya selam veren insanlarla gülümsedi. Tabii bıyıklarını kestiğini görenler de yorum yapmadan edemiyordu. Kimi beğenmiş kimi ise bıyık daha güzeldi demişti. Alp her yorumu gülümseyerek dinliyordu ama mahalledeki kızların bakışlarıyla da kaşlarını çatmadan edemiyordu.

Bir adım attıktan sonra durdu. O durunca Ali Rıza da durdu ve ona döndü.

"Bir şey mi oldu sevgilim?"

Alp elindeki poşeti yere bıraktı ve Ali Rıza'ya döndü. Sonra eli boynundaki atkıya gitti ve çıkardı. Birkaç adımla Ali Rıza'ya yaklaştı ve atkıyı boynuna doladı. Sonra da atkıyı burnuna kadar çekti. Ali Rıza ilk anlamaz bakışlarla sevgilisine baktı. Sonra da aklına gelen şeyle gülümsedi. Alp poşetini aldı ve yürümeye devam etti. Sonra arkasından gelen kahkaha sesiyle başını o tarafa çevirdi sonra ise önüne döndü ve konuşmaya devam etti.

"Ne gülüyorsun?"

Ali Rıza birkaç adımla ona yaklaştı. Şimdi yan yana yürüyorlardı.

"Sen beni mi kıskandın?"

Alp sesli bir nefes verdi.

"Evet"

Ali Rıza aldığı cevapla şaşırdı. Bir inkâr beklerdi. Eve yaklaşıklarında adımlarını hızlandırdı. Ne kadar çabuk eve girerlerse o kadar az kişi Ali Rıza'yı görürdü.

"Bildiğin bütün kızlar seni süzdü. Görmedin mi bakışlarını. Sana bakıp fısır fısır konuşuyorlardı. Hatta o üst komşunun kızı"

Ali Rıza cebindeki anahtarı çıkardı.

"O kız resmen gözleriyle seni yendi."

Ali Rıza eve girince o da peşinden girdi.

"Zaten normalde bakışla-"

Cümlesini bölen şey bedeninin dış kapıyla buluşması oldu. Ali Rıza onu kapı ve kendisi arasına koymuştu. Ali Rıza yüzündeki atkıyı aşağıya çekti ve Alpin dudaklarına yapıştı. Alp bununla başta şaşırdı ama hemen karşılık verdi. Elindeki poşeti bıraktı ve ellerini Ali Rızanın boynuna doladı.

Ali Rızanın eli onun beline gitti ve vücutlarını birleştirdi. Ali Rıza son kez onun alt dudağını emdi ve ayrıldılar. Alp nefes nefese kalmıştı. Ali Rıza elini yanağına götürdü ve okşadı.

"Kıskanç olduğun zaman tarif edilemeyecek derecede güzel oluyorsun."

Sonra dudağına bir öpücük daha kondurdu.

"Bu halin çok güzel"

Alp duyduklarıyla gülümsedi.

"Ben burada kıskançlıktan öleyim sen neler diyorsun"

Ali Rıza gülümsedi.

"Yavrum ben seninim. Aklım, ruhum, bedenim ve bütün benliğimle sadece sana aitim. Diledikleri gibi baksınlar ben bütün benliğimle senin olmuşken onların bakışları ne işe yarar ki"

Alp omuz silkti.

"Benim olan bir şeye de bakmasınlar. Hem niye sakalını kestin ki?"

Alp mızıkçı bir çocuk gibi konuşmuştu.

"Senin için kestim"

Alp kaşlarını çattı.

"O güzelliğine yakışayım diye."

"Bıyıklı halinle de çok iyi yakışıyordun"

Ali Rıza kaşlarını çattı.

"Yani beğenmedin mi?"

Alp'in omuzları düştü.

"Beğendim, hatta çok beğendim. Bütün sorun da bu ben çok beğeniyorsam herkes de beğeniyordur."

Ali Rıza duyduklarıyla kahkaha attı.

"Alp çok tatlısın"

Konuştuktan sonra tekrar sevgilisinin dudaklarına kapandı.

____

Bu hafta sınav haftam olduğu için bölüm yazamadım. Kusura bakmayın

Reis | Gay Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin