Ali Rıza oturduğu koltukta geriye yaslandı. Elini yanında oturan sevgilisinin omzuna koydu. Alp ona döndü ve sonra kocaman gülümsedi. Ali Rıza ona gülümseyen sevgilisiyle daha çok gülümsedi. Elini Alp'in saçlarına götürdü ve hafifçe okşadı. Ali Rıza önüne döndüğünde gözlerini ona dikmiş Tunç'u gördü. Başını ne bakıyorsun dercesine salladı. Tunç bakışlarıyla onun elini gösterdi. Sonra da çek elini dercesine başını salladı.
Ali Rıza'nın kaşları havalandı sonra da geriye daha çok yaslandı ve yüzünde bir gülümsemeyle Tunç'a baktı. Tunç sinirle bir nefes verdi. Sonra bakışlarını kaçırdı.
"Eee biz niye toplandık."
Dinçer'in konuşmasıyla bakışlar ona döndü.
"Musa gelirse öğreneceğiz inşallah."
Ali Rıza konuşmuştu. Tunç konuşan adamla göz devirdi. Kapının çalmasıyla Emrah kapıyı açmak için ayaklandı. Kapıyı açtığında Ecrin onu görmesiyle kocaman gülümsedi.
"Emrah"
Ecrin'in düzgün bir şekilde ismini telaffuz edememesiyle gülümsedi. Sonra kollarını açtı ve Emrah'ın onu kucağına almasını bekledi. Emrah küçük kızı daha fazla bekletmemek için hemen kucağına aldı. Ecrin ellerini Emrah'ın yüzüne koydu ve yanaklarıyla oynadı. Emrah bununla gülümsedi.
Sonra Esma ve Musa içeriye girdi. Herkes içeriye girdikten Emrah da kucağında Ecrin ile odaya girdi. O da koltuğa oturdu. Herkes oturduktan sonra kısa bir süre sessizlik oldu. Dinçer derin bir nefes aldı.
"Musa sabahtan beri diktin bizi buraya ne söyleyeceksen söyle."
Musa derin bir nefes aldı ve eşinin elini tuttu. Esma'ya baktığında kocaman gülümsedi.
"Size güzel bir haberimiz var."
Herkes ciddiyetle onlara bakıyordu. Musa otuz iki diş gülümsedi.
"Biz hamileyiz"
Musa heyecanla konuştu. Esma heyecanlı Musa ile daha çok gülümsedi. Herkes böyle bir şey beklemediği için şaşırmıştı. Alp yerinden kalktı ve onlara doğru gitti.
"Tebrikler"
Konuştuktan sonra önce Esma'ya sonra Musa'ya sarıldı. Sonra yüzündeki gülümseme büyüdü. Sonra herkes onları tebrik etti. Şuan odadaki herkesin yüzünde bir gülümseme vardı. Bu haber hepsini çok sevindirmişti. Emrah kucağındaki küçük kıza baktı.
"Sen abla mı oluyorsun."
Ecrin duyduğu şeyle ellerini çırptı.
"Ecrin abla"
Emrah duyduğu cevapla karşısındaki kızı ısırmamak için dişlerini sıktı. Ellerini yanaklarına götürdü ve acımayacak şekilde sıktı.
Yavuz yanındaki adama baktı. Dinçer üzerindeki bakışları hissedince sevgilisine döndü. Aslında ikisi bugün ilişkilerini söylemeyi düşünüyorlardı. Ama şimdi arkadaşlarının mutluluğunun üstüne geçmek istemiyorlardı. İkili de aynı şeyi düşündükleri için gülümsediler. Başka bir zaman da söyleyebilirlerdi.
"Başka bir zaman da söyleyebiliriz
Yavuz başını evet anlamındadır salladı. Sonra ikili dönen muhabbeti dinlemeye koyuldular.
"Cinsiyeti ne zaman belli olacak?"
Emrah'ın sorusuna Tunç cevap verdi.
"Üç veya dördüncü ayda belli olur."
Emrah göz deviridi ve Tunç'a döndü.
"Sana sorduğumu hatırlamıyorum."
Tunç agrasif sesle gülümsedi. Emrah gülen adamla daha çok kaşlarını çattı. Bu adamın konuşması yasaklanmalıydı. Konuşmasın bu adam. Konuşmak istese de çalan telefonla konuşmadı ve telefona cevap vermek için ayaklandı ve salondan ayrıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Reis | Gay
Ficção GeralÜç arkadaş yeni bir mahalleye taşınırlar. Ama o mahallede beklemedikleri bir şeyler vardı. Dostluk ve en önemlisi aşk gibi