"Niye ben gidiyorum pazara"
Alp bıkınca konuşmuştu. Bugün tatil günüydü ve Emrah onu zorla pazara göndermeye çalışıyordu.
"Senin sıran çünkü"
Alp bıkınca bir nefes verdi.
"Bu zamana kadar marketten alıyorduk şimdi de öyle yapalım. Nerden çıktı bu pazar işi?"
Emrah onu takmayıp mutfağa doğru gitti. Dolaptan çıkardığı soğuk içeceği tezgâha koydu. Alp'te onun peşinden gelmişti. Emrah dolaptan bardak çıkarırken konuşmaya başladı.
"Marketin meyveleri güzel değil. Ben adamakıllı bir meyve yemek istiyorum"
Alp sandalyeye oturdu ve ona uzatılan bardağı aldı. Hava fazla sıcaktı. Bardağı bir içişte bitirdikten sonra ayağa kalktı.
"İyi tamam gidiyorum"
Emrah gülümsedi. Sonra aklına gelen şeyle konuşmaya başladı.
"Bir de kabak alsana sınav için bir yemek deneyeceğim. Ama çok sert bir kabak olsun. Öyle yumuşak alma"
Alp kabak lafıyla yüzünü buruşturdu. Oldu olası hiç sevmemişti.
"Bir de çilek al"
Alp kaşlarını çattı.
"Kabak ve çilekle nasıl bir yemek yapacaksın acaba"
Alp yüzünü buruşturarak konuşmuştu. Emrah bu görüntüyle burun kıvırdı.
"Sanki söylesem anlayacaksın"
Hafif alayla konuşmuştu. Alp sinirle ona doğru atılınca kolundan tuttu.
"Sessiz ol Yavuz abi uyuyor. Vallaha uyanırsa senden kabak benden çilek yapar. Sonra da onunla güzel bir yemek yapar"
Alp ne saçmalıyorsun dercesine baktı.
"Oğlum ben niye kabak oluyorum"
Emrah eliyle kendini gösterdi.
"Sence ben de kabak olacak bir tip var mı? Erik olsaydı erik olacaktım ama işte çilekle idare edeceğiz"
Alp baya ciddi bir şekilde konuşan arkadaşıyla güldü. Emrah da gülen arkadaşıyla güldü. Sonra ikisi aynı anda daha güçlü ve sesli gülmeye başladılar. Alp yaşaran gözünü sildi.
"Niye gülüyorsun lan!"
Emrah gülüşünü durdurmaya çalıştı.
"Sen gülüyorsun diye gülüyorum. Sen neye gülüyorsun"
İkili hâlâ gülüyordu.
"Ne bileyim unuttum."
Bunu demesiyle ikili daha çok gülmeye başladı. İkside boş boş güldüklerini biliyorlardı ama kendilerini durduramıyorlardı.
Sonra içerden gelen ses ikisini de susturdu.
"Ulan çilek ve kabak biraz daha gülmeye devam ederseniz. Sizden konserve yaparım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Reis | Gay
General FictionÜç arkadaş yeni bir mahalleye taşınırlar. Ama o mahallede beklemedikleri bir şeyler vardı. Dostluk ve en önemlisi aşk gibi