Alp mutfaktan çıkarken odasına doğru gidecekti ki aldığı sigara kokusuyla adımlarını durdurdu. Üçü de normalde sigara içmiyordu. Emrah'ın içtiğini düşünse de hemen bu düşünceden vazgeçti. Çünkü Emrah'ın dizisinin yeni sezonu gelmişti ve Emrah şu an yaşam belirtisi vermiyordu. Saatlerdir bilgisayarın önünde sezonu bitirmeye çalışıyordu. O zaman Yavuz içiyordu. Bu düşünce kaşlarını çatmasına neden oldu. Yavuz yıllar önce depresyondayken sigaraya başlamıştı ama sonra bırakmıştı. Hemen balkona doğru adımladı. Tam da tahmin ettiği gibi Yavuz sigara içiyordu.
"Abi"
Yavuz bakışlarını kahvehaneden çekerek Alp'e çevirdi. Sigarasından bir nefes çekti.
"Efendim"
Alp karşısındaki sandalyeye oturdu.
"Abi sen tekrar sigaraya mı başladın?"
Yavuz ona boş bakışlar attı ve sigarasını içmeye devam etti. Bakışları tekrar kahvehaneye çevirdi. Dinçer'in oraya geldiğini görmüştü. Şu an onu görmese de orada olduğunu biliyordu. Yanına gidip ona bağırmak istiyordu. Madem nişanlanacaksın neden bana bu kadar güzel baktın? Neden hem bana bu kadar yakın olup hem de bu kadar uzak oldun? Neden sevmediğin bir kadınla berabersin? Neden üçüzümüzü de mutsuzluğa itiyorsun? Neden beni sevmiyorsun? Bunların hepsini sormak istese de sadece sustu ve o kahvehaneye baktı.
"Alp hiç havamda değilim"
Tekrar sigarayı dudaklarına götürecekti ki Alp sigaralı elini tuttu. Bakışlarını Alp'e çevirdi.
"İyi misin abi? Biliyorsun bana anlatabilirsin"
Yavuzun iyi misin lafını duyunca burnunun direği sızladı. Şu an yanında Alp olmazsa anlayabilirdi. Elindeki sigarayı küllüğe bastırdı.
"Susmak iyidir Alp susmak iyidir. Eğer içimdekileri dökersem yanarım ve yakarım"
Alp kaşlarını çattı.
"Abi beni korkutuyorsun"
Yavuz gülümsedi.
"Korkma koçum iyiyim ben. Hatta daha iyi olacağım"
Bakışlarını tekrar kahvehaneye çevirdi. Bu sefer Dinçer'i gördü. Çünkü Ali Rıza, Emre ve tanımadığı birkaç kişiyle kahvehanenin önündeki masaya oturmuşlardı. Dinçer'e baktığında gözünü bardağına dikmişti öylece dalmıştı. Ama Dinçer'e baktığı an bakışları ona dönmüştü. Karanlık havada parıldayan iki göz birbirini bulmuştu. Ama ilk pes eden Yavuz oldu ve önüne döndü.
Alp ise endişeyle ona bakıyordu. Yavuzu en son yıllar önce böyle görmüştü o da Selim'le karşılaştıklarında olmuştu. Bir hafta boyunca kendini evine kilitlemişti.
"Abi Selim'i mi gördün? "
Yavuz yüzünü buruşturdu.
"Anma lan o maymundan evrilmemiş adamın adını. Görmedim cibilliyetsizi"
Alp duyduğu tabirle hafif bir şekilde sırıttı.
"O zaman ne oldu"
Yavuz derin bir nefes aldı. Aldığı nefes ona ağır geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Reis | Gay
Ficción GeneralÜç arkadaş yeni bir mahalleye taşınırlar. Ama o mahallede beklemedikleri bir şeyler vardı. Dostluk ve en önemlisi aşk gibi