Kavga

15K 997 209
                                    


Alp önündeki bilgisayarı sinirle kapattı. Emrah göz ucuyla sinirli arkadaşına baktı. Sonra tekrar izlediği diziye döndü. Şu an hiç rahatını bozamazdı. Hem dizisinin yeni bölümü gelmişti. Hiç keyfini bozamazdı.

Alp oturduğu yerden kalktı ve belini oynattı biraz. Sabahtan beri makalesini hazırlıyordu. Saate baktığında beşe geldiğini gördü.

"Yavuz abi nerede?"

Emrah diziyi durdurdu.

"Odasındaydı. Bugün izin günü olduğu için uyuyordur."

Sonra Emrah yanındaki patlamış mısır dolu kâseyi sehpanın üstüne koydu ve konuşmaya devam etti.

"Oğlum iyi ki doktor falan olmadım lan. O kadar yıl okul oku gel hastanede pestilini çıkarsınlar."

Alp güldü.

"İyi salak olman ilk kez işine yaradı desene"

Emrah'ın yüzü düştü ve önündeki kâseden bir avuç patlamış mısırı ona fırlattı. Alp ona fırlatılan mısırlardan alabildiklerini alıp ağzına attı.

"Kardeş dedik kalleş çıktı."

Emrah isyankâr bir sesle konuştu. Sonra burun kıvırdı ve telefonunu eline aldı. Dizisine devam etmek istiyordu. Şimdi kendini övebilirdi ama gerek yoktu. Şimdi kendini övmek gibi olmasın ama Emrah sözelde iyi bir derece yapmıştı. Sayısalı iyi değildi ama sözelde kimse onu geçemezdi. Ama dediği gibi kendini övmek istemiyordu. Yoksa o mükemmel zekâsını saatlerce anlatabilir yaptığı sıralama ve puanı  gözüne de sokabilirdi ama gerek yoktu.

Videoyu tekrar açacaktı ki dışardan gelen bağırış sesleriyle ikilinin bakışları oraya döndü. Emrah merak ettiği için elindeki telefonu koltuğa bıraktı ve balkona doğru gitti. Alp de onun peşinden çıktı.

Sokağa baktıklarında Dinçer, Musa ve Ali Rıza birkaç kişiyle kavga ediyorlardı ama büyük bir kavgaydı. Fazla sinirlilerdi. Musa'nın yakasını tutuğu adama attığı yumrukla ikili yüzünü buruşturdu. Fazla sert vurmuştu.

Dinçer'in tutuğu adamı kahvehanenin camından içeriye atmasıyla gözleri kocaman açıldı. Kırılma sesi bütün sokakta yankılandı ve düşen adamın büyük iniltileri.

"Ne oluyor lan!"

Yavuz başına geçirdiği tişörtle balkona gelirken konuşmuştu. Sonra bakışları ikilinin baktığı sokağa dönünce gördüğü görüntüyle yüzünü buruşturdu.

"Ulan kaç yaşında adamlar şu yaptıkları şeye bak"

Yavuz kınarcasına konuşmuştu. Sonra sokağa kırk yaşlarını geçmiş bir adam ve birkaç genç girdi. O adamın gelmesiyle kavga kısa süre içinde bitti. Kahvehanenin içindeki adamı alıp gittiler. Şimdi üçü ve o adam kahvehanenin önündeydi.

Alp üçünün yara bere olmuş yüzüne baktıktan sonra Yavuza döndü.

"Bir şey yap"

Yavuz ona anlamaz bir şekilde baktı.

"Kavga bitti işte ben ne yapayım?"

Alp göz ucuyla tekrar onlara baktı. Gözü biraz Ali Rıza'nın üstünde durdu. Emrah baktı Alp konuşmuyor o konuşmaya başladı.

"Sen doktorsun abi baksana şunların haline en çok sana ihtiyaçları var gibi"

Yavuz ona beklentiyle bakan ikiliye omuzlarını düşürdü ve odasındaki ilk yardım çantasını aldıktan sonra evden çıktı. Emrah ve Alp'te onun peşinden çıkmıştı.

Alp kahvehanenin önünde oturan üçlüyü şöyle bir süzdü. Kınar bir şekilde onlara baktı. Elindeki çantayı kaldırımın üstüne koydu.

"Biriniz otuzunu geçmiş"

Reis | Gay Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin