Στέφανος POV
"Συγνώμη φταίω εγώ τώρα αν φυγω?" Με ρωτάει ο Χάρης εκνευρισμένος κοιταζοντας την Καλλιρρόη Ζωή να χορευει μεθυσμένη μαζί με τους φίλους φορώντας ένα λευκό μπλουζάκι που πάνω γράφει το πόσο χαρουμενη είναι που είναι παρθένα.
"Ελα ρε μαλακα Χάρη χαλάρωσε... Το πάρτυ είναι γαματο... Έχει τόσο ωραίες γκομενες... Ξεκόλλα από την πρώην σου που δεν πηδηξες ποτέ." Λέει ο φίλος μας ο Στέργιος και εγώ ο Στέργιος και ο τέταρτος της παρέας ο Μιχάλης γελάμε λιγάκι.
"Είστε μαλάκες! Αφου δεν ήθελε να την πηδήξω η βλαμμενη τι να έκανα?" Γκρινιάζει ο Χάρης παίρνοντας τα μάτια του από το μικρό κουνελάκι και μας κοιτάζει θυμωμένος.
"Οχι εντάξει είσαι πολυ σωστός που δεν την πίεσες να κάνει κάτι που δεν θέλει." Του λέει ο Μιχάλης προσπαθώντας να παραμείνει σοβαρός αλλά... Μεταξυ μας τώρα αυτός ο άνθρωπος δεν μπορεί να παραμείνει σοβαρός για πάνω από δέκα δευτερόλεπτα.
Το έχει στο DNA του γιατί έχω γνωρίσει και τους γονείς του και τους θείους του αλλά και τις αδελφές του και είναι όλοι ένας και ένας.
Λες και είναι χαρακτήρες από αποτυχημένη εφηβική σειρά του Netflix. Ειδικά οι γονείς του και η μικρότερη αδελφή του η οποία είναι λίγο... Ναι τέλος πάντων.
"Το πρόβλημα είναι ότι ενώ ήσασταν δυο χρόνια σε σχέση δεν την έκανες να σε θέλει." Κοροϊδευει ξανά ο Στέργιος και αμέσως αρχίζουμε να γελάμε ξανά όλοι μας εκτός από τον Χάρη ο οποίος πολυ ευχαρίστως αυτή την στιγμή θα μας κοπανουσε.
"Νομίζετε ότι είναι ότι πιο εύκολο κανεις να πηδήξει την Καλλιρρόη Ζωή Χατζηστεφάνου?" Αρχίζει να φωνάζει ο Χάρης καθώς σηκώνεται από την θέση του.
"Η τυπισσα δεν δεχόταν για ένα χρόνο ουτε στοματικό να κάνει γιατί απλά φοβόταν! Δεν ήθελε να την φιλάω κάπου δημόσια για έξι μήνες και γενικά έκανε λες και ζουμε στο 1789! Και αν την δεις στα κλαμπ η στα πάρτυ κάθε φορά που κάποιο αγόρι αρχίζει να την φλερτάρει εκείνη παθαίνει κρίσης λες και θα την βιάσουν! Δεν φταίω εγώ σε τίποτα που με κοροϊδεύετε μαλάκες!" Μας βρίζει και μπορώ να πω ότι καταλαβαίνω τον λόγο.
Οκέι είμαστε αρκετά μαλακες που τον κοροιδεύουμε σαν τοξικοι άνδρες που τους νοιάζει μόνο... Το κρεβάτι τέλος πάντων... Αν και τα αλλά έπιπλα μπορεί να έχουν την χρήση του κρεβατιού... Και ναι νομίζω ότι αυτός είναι ο λόγος που ο Χάρης έχει πρόβλημα με την όλη συμπεριφορά της Καλλιρρόη Ζωής...
YOU ARE READING
Fuck her
Humor"Ζωή... Σε αγαπάω..." Μου λέει ο Στέφανος και τον κοιτάζω σκληρά με δάκρυα στα μάτια... "Πλέον δεν είναι δικό μου πρόβλημα..." Εξώφυλλο από LilDevil1961