Στέφανος POV
"Τι κάνεις εδώ? Ηλίθιε κάθαρμα μαλάκα!" Αρχίζει η Αλεξία να φωνάζει και να κοπανάει τον Χάρη παραδόξως και όχι εμένα.
"Αλεξία αγάπη μου να σου εξηγήσω..." Πάει να πει ο Χάρης όμως ένα δυνατό χαστουκι της τον διακόπτει.
Ου αυτό πρεπει να πόνεσε.
"Τι να μου εξηγήσεις κάθαρμα? Ότι έβαλες στοίχημα με τον άλλο μαλακα από εδώ την παρθενιά της κολλητής μου για τις βενζίνες? Αι στο διάολο δηλαδή!" Του φωνάζει με δάκρυα στα μάτια της και την λυπάμαι αρκετά.
Ναι... Κάτι μου λέει ότι και εκείνη πληγώθηκε εξαιτίας μας... Δηλαδή του Χάρη...
Ήταν και οι δυο κολλημένοι ο ένας στον άλλο... Φαίνεται ότι έχουν ερωτευτεί και αγαπιούνται... Γνωριζονται και χρόνια...
Τώρα αυτό το στοίχημα πρέπει να την πλήγωσε...
"Ρε Αλεξία... Ήταν μια κακή στιγμή... Δεν θέλαμε να πληγώσουμε την Ζωή μου και φυσικά ουτε εσένα..." Της λέω και εκείνη με πλησιάζει επιθετικά.
"Στέφανε... Ήσουν τα πάντα για την Ζωή. Έκανε σεξ μαζί σου. Έκανε έρωτα. σε ερωτευτηκε. Εκείνη πάντα πίστευε στον τέλειο στον απόλυτο τον παραμυθένιο έρωτα. Στον πρίγκιπα. Και εσυ την κορόιδεψες. Την εκμεταλλεύτηκες. Δεν θέλει ουτε να σε δει." Μου λέει και πραγματικά αισθάνομαι απαίσια.
"Δεν είχαμε σκοπό να το μάθει για να μην πληγωθεί. Φυσικά και δεν θέλαμε να στεναχωρηθεί η Ζωουλα μας... Και φυσικά τίποτα από αυτά δεν ήταν ψέματα. Την αγάπησα. Την ερωτευτηκα. Θέλω να είμαι μαζί της. Δεν το έκανα μαζί της για το στοίχημα. Το ειχα ξεχάσει. Δεν ήθελα να την πληγώσω το ορκίζομαι." Της απαντάω προσπαθώντας να παραμεινω ψυχραιμος και να μην βάλω τα κλάματα.
Δεν αντέχω ουτε στην ιδέα ότι το κουνελάκι μου... Η Ζωή μου... Το κοριτσάκι μου έχει πληγωθεί. Ειδικά εξαιτίας μου.
"Ναι όμως με πλήγωσες..." Ακουω ξαφνικά την Ζωή να λέει κα τότε την βλέπω να μας πλησιάζει και να στέκεται στην πόρτα του σπιτιού της κοιτάζοντας με με ένα παγωμένο και πληγωμένο βλέμμα...
Η Ζωούλα μου...
Το κοριτσάκι μου...
Το κουνελάκι μου...
"Δεν με νοιάζει που δεν το έκανες μαζί μου για το στοίχημα. Όπως λες εσυ τουλάχιστον. Ουτε για το ότι ισχυρίζεσαι ότι με έχεις ερωτευτεί. Δεν με νοιάζει τίποτα πλέον όσον αφορά εσένα. Δεν θέλω να σε δω ποτέ ξανά στην ζωή μου. Σε μισώ..." Μου λέει και νιώθω την καρδιά μου να σπάει σε χίλια κομμάτια.
YOU ARE READING
Fuck her
Humor"Ζωή... Σε αγαπάω..." Μου λέει ο Στέφανος και τον κοιτάζω σκληρά με δάκρυα στα μάτια... "Πλέον δεν είναι δικό μου πρόβλημα..." Εξώφυλλο από LilDevil1961