Νέος έρωτας

417 43 96
                                    

Άγγελος POV (Hi💘)

"Μας βρήκε η τρικυμία μέσα στην Εγνατία... Μποφορια μας τραβάνε στα ανοιχτά. Σα λάθος να είναι η ρότα, ποιος παίζει με τα φώτα και η πλορη μας τραβάει για Γρεβενά..." Τραγουδάει ο παιδικός φίλος του Στέφανου ο Χάρης μαζί με μια κοπέλα την Αλεξία ενώ ταυτόχρονα παίζουν κιθάρα.

Όλοι μας έχουμε κάτσει κυκλικά στην άμμο ενώ έχουμε ανάψει μια φωτιά. Και για να ζεσταινομαστε λιγάκι και για να βλέπουμε.

Νιώθω κάπως αμήχανα αφου μέσα σε αυτή την μεγάλη παρεα ξέρω μόνο τον Στέφανο που είναι ο αδελφός μου, την Ζωούλα και τον Χάρη. Όλοι μεταξύ τους γνωριζονται και αν έχω καταλάβει καλά είναι και πολυ καλοί φίλοι μεταξυ τους.

Και αυτός ο Στέφανος. Γραμμένο με έχει. Όλο με την Ζωή είναι. Τι μου είπε να ερθω?

Η μάλλον γιατί με έπρηξε?

"Δεν το ξέρεις το τραγουδι?" Με ρωτάει μια ξανθιά κοπέλα που κάθεται δίπλα μου η οποία αν θυμάμαι καλά την λένε Άννυ. Η Νανσυ.

"Κάτι μου θυμίζει αλλά δεν είμαι και σίγουρος. Γενικά ακουω ροκ τραγούδια κυρίως." Της απαντάω χωρίς να την κοιτάζω.

"Ααα εμάς αυτό το τραγούδι είναι το αγαπημένο μας. Βασικά είναι ο ύμνος της παρέας μας." Μου λέει και την κοιτάζω με απορία.

"Γιατί?" Την ρωτάω και εκείνη γελάει λιγάκι.

"Για αυτό!" Φωνάζει και τότε όλοι πιάνονται μεταξυ μου χωρίς ποτέ να αφήσουν τα τενεκεδακια με τις μπυρες τους αγκαλιάζονται από τους ώμους και η Άννυ με την Νανσυ που κάθονται δίπλα μου αγκαλιάζουν και εμένα.

"Alcohol! Alcohol is free! Alcohol alcohol is free!" Όλοι τους αρχίζουν να τσιρίζουν και εκπλήσσομαι λιγάκι.

Ουαου.

Και δεν έχουν πιει ακόμα.

Λένε ότι θέλουν να τελειώσει το τραγούδι πρώτα.

Ναι... Όλοι τους εδώ είναι τρελοί.

Και το λέω εγώ αυτό. Που δουλευω σε κλαμπ. Εκεί υπάρχουν τόσες παρέες. Υπερβολικά περίεργες. Και ξεχωριζω αυτή σαν την πιο... Τρελή.

Κυρίως επειδή Νοέμβρη μήνα έχουν μαζευτεί στην παραλία πίνουν και τραγουδάνε.

Άραγε οι κάτοικοι στα γυρω σπίτια δεν έχουν πρόβλημα?

Οχι τίποτα άλλο είναι και καθημερινή...

"Ώρα να πιούμε!" Φωνάζει χαρουμενη η Ζωούλα και τότε τα παιδιά αφήνουν κάτω τις κιθάρες τους και βγάζουν τα κλειδιά από τις τσέπες τους.

Fuck herWhere stories live. Discover now