Αποκάλυψη

470 49 61
                                    

Παίρνω ένα μπεζ κάρο φόρεμα με τιραντες και ένα λευκό πουλόβερ με ζιβάγκο προκειμένου να καλυψω τις πιπιλιες που είχε αφήσει ο Στέφανος στον λαιμό μου.

Τα φοραω και στην συνέχεια πιάνω τα μαλλιά μου σε μια ψηλή ponytail και την κάνω Ψαροκόκαλο. Βάζω τα λευκά μου μποτάκια με τακουνι, βάφομαι σε φυσικούς τόνους κρεαω δυο κρίκους στα αυτιά μου παίρνω την τσάντα μου και είμαι έτοιμη.

Η αλήθεια είναι πως είμαι κάπως αγχωμένη σήμερα αφου ξεκινάει η εξεταστική του χειμερινού εξαμήνου. Μπορεί να τα πηγαίνω πολύ καλά και κα μην χρωστάω μαθήματα όμως η αλήθεια είναι ότι δεν έχω διαβάσει και πολύ.

Και σε αυτό φταίει ο Στέφανος. Καλά και εγώ την κουνάω την ουρίτσα μου αλλά ναι... Από την νύχτα που κάναμε έρωτα δεν έχει περάσει μια μέρα (με εξαίρεση εκείνες που έλειπα στην Αμερική) που να μην βρεθούμε να κάνουμε σεξ η να χαζολογίσουμε.

Και εχθές που ηρθε σπίτι μου μόνο δυο ωρες καταφέραμε να διαβάσουμε. Μετά άρχισε τις βλακείες και καταλήξαμε να παραγγέλνουμε κρέπες και να δουμε ταινια. Στην συνέχεια κάναμε σεξ. Μετά είχε βραδιάσει και τα παιδιά πρότειναν να πάμε όλοι μαζί σε ένα μπαράκι για να πιούμε ένα χαλαρό ποτάκι έτσι για το καλό.

Πάλι καλά διάβαζα καθόλη την διάρκεια του εξαμήνου. Λογικά θα το περασω το μάθημα. Είναι και ευκολο σχετικά.

Αφήνω μια ανάσα κοιτάζω τον εαυτό μου στον καθρέφτη και χαμογελάω προκειμένου να παρω θετική ενέργεια.

"Όλα καλά Ζωή. Και σήμερα θα είναι μια υπεροχη μερα." Λέω στον εαυτό μου και αφου ψεκασω τον εαυτό μου με ένα άρωμα παίρνω το γκρι παλτό μου και τελικά βγαίνω έξω από το δωμάτιο μου και στην συνέχεια από το σπίτι μου. Αυτή την φορά κλειδώνω την πόρτα γιατί έπαθα και έμαθα απο τα λάθη μου και πάω προς το καινούριο μου αμάξι προκειμένου να πάω με αυτό στην σχολή.

Αυτό είναι το δευτερο αμάξι που παίρνω αυτά τα τέσσερα χρόνια που έχω δίπλωμα όμως το κανονικό μου (το οποίο είναι καινουριο σε αντίθεση με αυτό που είναι μεταχειρισμένο) το έχω στην Αμερική.

Που μεταξυ μας και όλας τώρα ωραία κουκλα η Ελλάδα και σαν αυτή δεν υπάρχει... Αλλά στην Καλιφόρνια και συγκεκριμένα στο Λος Άντζελες που μεγάλωσα έχει πολύ καλυτερους δρόμους.

Και έχει ήδη αρχίσει να μου λείπει. Όπως και να το κάνουμε εκεί μεγάλωσα... Εκεί είναι το σπίτι μου...

Fuck herWhere stories live. Discover now