Η πεθερούλα

444 44 101
                                    

Κάθομαι στο κρεβάτι μου και διαβάζω... Αλλά αυτή την φορά για την εξεταστική του Σεπτεμβρίου.

Μπορεί να είναι Φεβρουάριος ακόμα αλλά το να διαβάσω 8 μαθήματα μέσα σε ένα μήνα τον Σεπτέμβριο δεν θα δουλέψει. Και ίσως να χάσω και την εξεταστική του Ιουνίου και τα μαθήματα θα γίνουν 16 και ναι... Δεν με βλέπω καλά.

Εγώ στην ζωή μου τα είχα όλα πάντα σε μια τάξη.

Τώρα τα πράγματα όχι μόνο δεν είναι εντάξει αλλά όλα είναι χάλια...

Τουλάχιστον όμως... Θα γυρίσω στους γονείς μου... Έστω για λίγες μέρες... Θα γυρίσω σπίτι μου και θα είμαι ασφαλείς κοντά τους.

"Σου έφερα κάτι να φας." Ακουω τον Σωτήρη να μου λέει καθώς μπαίνει μέσα στο δωμάτιο μου κρατώντας ένα δίσκο φαγητό.

"Ευχαριστώ πολύ αλλά δεν θα φαω. Δεν πεινάω." Του απαντάω εγώ και εκείνος αφου αφήσει μια ανάσα με πλησιάζει.

"Αχ βρε Ζωούλα. Ποτε θα μάθεις ότι δεν σε ρωτάω για το οτιδήποτε και απλά κάνεις ότι σου λέω?" Με ρωτάει και τον κοιτάζω.

"Μα δεν πεινάω. Και αυτή την στιγμή διαβάζω. Δεν θέλω να φάω." Του αντιμιλαω και εκείνος κάθεται δίπλα μου.

"Θα διαβάσεις αργότερα. Παίρνεις παυσίπονα για το χέρι σου. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να τρως. Και μην μου ξανά βγάλεις γλώσσα γιατί θα φας ένα χαστουκι που θα είναι όλο δικό σου." Με απειλεί και αφήνω μια ανάσα.

"Αυτή την φράση δεν την κατάλαβα ποτέ. Δηλαδή γίνεται να μου δώσεις μια σφαλιάρα που η μισή θα είναι δική μου και η άλλη μισή του γείτονα?" Τον ρωτάω και εκείνος προς έκπληξη μου γελάει.

Ουαου.

Δεν πίστευα ότι μπορουσε να γελάσει για δευτερη φορα μέσα σε δυο μερες.

Μάλλον γελάει μια φορά την ημέρα.

"Τα αμερικανάκια είστε όντως βλαμμένα." Κοροιδευει και μουτρωνω.

"Αυτό που λες είναι ρατσιστικό. Επίσης εγώ είμαι Ελληνίδα. Μιλαω ελληνικά έχω Έλληνες γονείς και γεννήθηκα στην Ελλάδα. Είμαι Ελληνίδα." Γκρινιάζω.

"Θα σε πω Ελληνίδα όταν αποκτήσεις και ελληνική προφορά." Μου απαντάει εκείνος με μια ηλίθια δήθεν αμερικανική προφορά και τον κοιτάζω με μισό μάτι.

"Δεν μιλάω έτσι." Του λέω ναι εκείνος φαίνεται να το σκέφτεται λιγάκι.

"Διαφωνώ." Μου απαντάει και μουτρωνω ξανά. Τότε τον  βλέπω να χαμογελάει λιγάκι και πειράζει την μυτη μου με το δάκτυλο του.

Fuck herWhere stories live. Discover now