Πολλές αλλαγές

355 46 67
                                    

Καλλιρρόη Ζωής POV
Αρκετές μέρες μετά... Αρκετές αρκετές...

"Είσαι πολύ όμορφη σήμερα..."  Ακουω τον Σωτήρη να μου λέει ενώ εγώ βάζω μια κορδέλα στα κοντά πλέον μαλλιά μου. Η αλήθεια είναι ότι από την μέρα που μου τα έκοψε ο Σωτήρης που πάνε αρκετές εβδομάδες από τότε, τώρα έχω αρχίσει να τα συνηθίζω και να μου αρέσουν πάνω μου.

Γενικά... Εδώ και τρεις μερες που εεχω γυρίσει στην Αθήνα από την Αμερική, όπου πήγα να επισκεφτώ τους γονείς μου για να τους ανακοινώσω ότι παντρευομαι, είμαι πολύ καλυτερα...

Σίγουρα με βοήθησε και η αγάπη που πηρα από τους γονείς μου... Ο χρόνος που πέρασα μαζί τους παίζοντας επιτραπέζια, πίνοντας κρυα σοκολάτα με marshmallow γιατί στην Αθήνα μπορεί να κάνει κρυο τώρα τον Μάρτη αλλά στο Λος Άντζελες πάντα κάνει ζέστη, οι βόλτες που πήγα μαζί τους... Οι βλακείες που έλεγε ο μπαμπάς μου και ο τρόπος που με φρόντιζε... Ναι... Με έκαναν να νιώσω λες και είμαι πάλι ένα μικρό παιδί και πέρασα πολύ όμορφα...

Αλλά πέρασα όμορφα και με τις φίλες μου στο Λος Άντζελες, η οποίες αν και οι περισσότερες ήταν στην πολιτεία όπου σπουδάζουν στα κολέγια τους, όταν τους είπα ότι γυρισα στην Αμερική για μερικές μέρες ήρθαν αμέσως πίσω στα σπίτια τους και περάσαμε τέλεια μαζί... Αν και ακόμα μας είναι παράνομο να πίνουμε εκεί μιας και καμια μας δεν έχει κλείσει τα 21 μέχρι στιγμής.

Πηγαίναμε βόλτες στις παραλίες, κάναμε μπάνιο στον ωκεανό αν και εγώ δεν ξέρω να κολυμπάω οπότε ήμουν συνέχεια με ένα στρώμα θαλάσσης δίπλα στην κολλητή μου την Αλίσια η οποία ξέρει τέλειο κολυμπι, με πλαστές ταυτότητες μπήκαμε σε ένα κλαμπ... Είδαμε τις αγαπημένες μας Barbie movies όπως κάναμε μικρές... Ακόμα και sleepover καναμε με κρασί μουσική απο τα early 2000 πολλά ακόμα.

Και ο Σωτήρης... Δεν μου είπε κουβέντα...

Αν και στην αρχή φοβόμουν ότι θα είχε πρόβλημα να περάσω χρόνο με τις φίλες και την οικογένεια μου... Τελικά μου το επέτρεψε. Δεν ξέρω αλλά... Μετά από εκείνο το βράδυ που οι γονείς του με κακοποίησαν, άλλαξε... Άλλαξε πάρα πολύ. Προσπαθεί να μένει ήρεμος... Και περνάμε χρόνο μαζί... Κανονικό χρόνο. Οχι με εκείνον να με απειλεί να με χτυπάει και να με βρίζει.

Και μαζί στην Αμερική περάσαμε όμορφα... Μου ζήτησε να του κάνω μια μικρή ξενάγηση στην περιοχή που μεγάλωσα και βγήκαμε και όλας σαν φυσιολογικοί άνθρωποι.

Μόνο τους γονείς μου δεν ήθελε να συναντήσει για αυτό έμενε σε ένα ξενοδοχείο. Οι γονείς μου, απόρησαν με τις αλλαγές μου και μάλιστα η μαμά μου κατάλαβε ότι κάτι δεν πάει καλά όμως τους είπα ένα πολυ καλο ψέμα και εκείνοι όπως ήταν φυσικό το πίστεψαν.

Fuck herWhere stories live. Discover now