Στέφανος POV
"Μμμμ... Καλημερα..." Μου λέει η Ζωή κουρασμένη καθώς γυρνάει και με κοιτάζει χαμογελαστή.
"Καλημέρα και σε εσένα Ζωή μου." Της λέω και εγώ ενώ εκείνη τρίβει τα ματάκια της.
"Κοιμήθηκες καλά?" Με ρωτάει και χασμουριέμαι λιγάκι.
"Δεν κοιμήθηκα. Εχθές με έβγαλες off αλλά δεν μπόρεσα να κοιμηθώ. Πεινούσα και όλας." Της απαντάω και εκείνη αμέσως σταματάει να τρίβει τα μάτια της και με κοιτάζει έκπληκτη.
"Τι εννοείς ότι σε έβγαλα off? Τι έγινε? Τι κάναμε εχθές το βράδυ?" Με ρωτάει αγχωμένη και εγώ γελάω λιγάκι με την στάση της.
Ας την βασανίσω λιγάκι...
Έτσι και αλλιώς εχθές μου έβγαλε το λάδι.
"Δεν θυμάσαι τι κάναμε εχθές?" Την ρωτάω και εκείνη κοιτάζει τον εαυτό της αλλά και εμένα. Φοράει μόνο ένα λευκό μπλουζάκι τιραντάκι και ένα εσώρουχο ενώ εγώ φοράω μόνο το μποξεράκι μου.
"Δεν... Δεν... Δεν θυμάμαι τίποτα. Και... Και έχω... Έναν... Ένα πονοκέφαλο..." Απαντάει ενώ ακουμπάει το μέτωπο της.
Να συνεχίσω να την κοροιδευω?
Μμμμ... Το αγγελάκι στον ένα μου ώμο λέει όχι. Το διαβολάκι όμως λέει ναι.
Και εγώ κάτι τέτοιες στιγμές λατρευω να ακουω το διαβολάκι.
"Εεε λογικό. Με αυτά που κάναμε εχθές λογικό να έχεις πονοκέφαλο σήμερα. Ήπιες και πολυ." Της απαντάω και την βλέπω να έχει βουρκωσει. Το κουνελάκι μου μωρε...
Είναι και χαζό.
"Κάναμε... Κάναμε... Έρωτα?" Με ρωτάει και εγώ γελωντας την αρπάζω και την αγκαλιάζω.
"Ρε είσαι πολυ χαζό κουνελάκι. Παρα πολυ χαζό. Που νομίζεις ότι θα επέτρεπα να κάνουμε σεξ ενώ ήσουν πίτα. Είναι η πρώτη σου φορά. Και σου αξίζει να την θυμάσαι. Αν και μεταξυ μας τώρα η χειρότερη από όλες θα είναι." Της λέω και εκείνη με κοιτάζει στα μάτια αγχωμένη.
"Αλήθεια μου λες έτσι? Δεν.... Δεν μου λες ψέματα για να μην με στεναχωρήσεις." Μου λέει και εγώ χαιδευω το μάγουλο της.
"Ζωή... Είπαμε... Είμαι ολίγον κάφρος... Αλλά δεν είμαι και μαλάκας. Αν κάναμε εχθές σεξ δεν θα είχες συνείδηση των πράξεων σου. Σήμερα θα έκλαιγες. Δεν θα μπορουσα να σου το κάνω αυτό." Της απαντάω και εκείνη με αγκαλιάζει ξανά σφιχτά.
"Για αυτό... Σε αγαπάω..." Μου λέει και νιώθω την καρδιά μου να γαληνεύει με αυτό που μόλις είπε.
YOU ARE READING
Fuck her
Humor"Ζωή... Σε αγαπάω..." Μου λέει ο Στέφανος και τον κοιτάζω σκληρά με δάκρυα στα μάτια... "Πλέον δεν είναι δικό μου πρόβλημα..." Εξώφυλλο από LilDevil1961