Τέλος? Μπααα

354 41 31
                                    

"Είσαι έτοιμη κουνελάκι μου?" Με ρωτάει ο Στέφανος ενώ εγώ κοιτάζω το σπιτάκι μου.

"Η βαλίτσα με τα πράγματα μου είναι έτοιμη. Τα υπόλοιπα ρουχα μου θα μου τα στείλει ο θείος μου ο Σταύρος με το αεροπλάνο αυριο." Λέω και στο τέλος αφήνω μια ανάσα.

"Τι έχει το κουνελάκι μου?" Με ρωτάει ενώ κάθεται δίπλα μου και χαιδευει τα μαλλιά μου.

"Θα μου λείψει το σπιτάκι μου. Οι φίλοι μας... Η ζωή μου στην Αθήνα γενικά..." Απαντάω και εκείνος με κοιτάζει σοβαρά.

"Ζωή μου... Γιατί έχω την εντυπωση ότι δεν θα γυρίσεις πίσω στην Αθήνα?" Με ρωτάει και γνέφω αρνητικά.

"Θα γυρίσω. Για να πάρω το πτυχίο μου." Του λέω και εκείνος αφήνει μια ανάσα.

"Μάλλον..." Λέω και φαίνεται να εκπλήσσεται λιγάκι.

"Σκέφτομαι... Να δώσω εξετάσεις να μπω στο Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνιας... Η και σε κάποιο άλλο Πανεπιστήμιο της Αμερικής... Ευτυχώς έχω καλό βιογραφικό... Ίσως να μπω σε κάποιο καλό Πανεπιστήμιο. Ή και σε κολέγιο." Του λέω και εκείνος γελάει λιγάκι.

"Για πες το ξανά? Κολέγιο. Όχι κολετζιο." Με κοροϊδευει και τον κοιτάζω αυστηρά.

"Όταν θα πάμε στην Αμερική και εσυ θα μιλάς σπαστά αγγλικά να δεις τι bulling που έχω να σου κάνω..." Του λέω και εκείνος με κοιτάζει δήθεν προσβεβλημένος.

"Αλήθεια? Το κουνελάκι μου θα μου κάνει μπουλλλινγκ?" Κοροϊδευει ξανά την προφορά μου και γελάω ξανά.

"Ναι γιατί όλο με πειράζεις... Κακε..." Του απαντάω και τότε εκείνος πέφτει πάνω μου και με φιλάει.

Χαίρομαι τόσο πολύ που θα φυγω με τον Στέφανο για την Αμερική...

Δεν ξέρω αν θέλω να γυρίσω ξανά πίσω στην Αθήνα...

Αλλά από την στιγμή που θα είμαι με τον Στέφανο στην Αμερική... Ξέρω ότι μπορώ να είμαι ευτυχισμένη...

"Πρέπει να πάω σπίτι μου για μια ώρα να χαιρετίσω την Άννυ και τον Άρη." Μου λέει καθώς σηκώνεται από πάνω μου.

"Να έρθουμε από εκεί να σε πάρουμε με τον θείο μου και τον νονό μου?" Τον ρωτάω και εκείνος γνέφει αρνητικά.

"Οχι Ζωή μου δεν χρειάζεται. Θα με παει ο Άρης στο αεροδρόμιο. Φορώντας μαυρα και κουνώντας λευκό μαντίλι." Μου απαντάει και εγώ γελάω λιγάκι.

"Και τα παιδιά θα έρθουν στο αεροδρόμιο. Η Νανσυ η Αλεξία ο Χάρης και ο Παναγιώτης. Ήθελα να μας κάνουν έκπληξη αλλά η Νανσυ μέθυσε τόσο πολυ στο αποχαιρετιστήριο πάρτυ που μου το είπε και το ξέχασε." Του απαντάω και εκείνος γελάει.

Fuck herOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz