Στέφανος POV
Μπαίνουμε μέσα στην καφετέρια, την μοναδική κοντά στην σχολή μας και καθόμαστε με την Καλλιρρόη Ζωή σε ένα τραπεζάκι.
Κάθεται στην θέση της απεναντι μου αφήνει τα πράγματα της και παίρνει μια τούφα από τα υπερβολικά μακριά σπαστά μαλλιά της την πηγαίνει πίσω από το αυτί της και μου χαμογελάει.
Έχει ένα πολύ όμορφο χαμόγελο.
Καθαρά ίσια δόντια και όμορφα χείλη.
Γενικά είναι μια υπερβολικά όμορφη κοπέλα.
Οχι ιδιαίτερα ψηλή ουτε έχει ιδιαίτερα μεγάλες καμπυλες. Είναι μικροκαμωμένη και χαριτωμένη.
Τα μεγάλα μπλε ματια της είναι αρκετά φωτεινα και δείχνουν συνέχεια οποίο συναίσθημα νιώθει και εκείνη.
Έχει κάπως μεγάλα μαγουλάκια τα οποία θέλεις να τα ζουλίξεις λες και είναι μικρό παιδάκι. Αυτό νομίζω την κάνει να φαίνεται πολύ γλυκιά.Αυτό όμως που μου έχει κάνει περισσότερο εντύπωση και με έκανε να την προσέξω είναι ο χαρακτήρας της.
Θέλει να διασκεδάζει όλη την ώρα. Να βγαίνει να πίνει να χορευει και να κάνει πλάκες.
Φαίνεται αρκετά δυναμική. Ότι τίποτα δεν μπορεί να την λυγίσει. Βέβαια από όσο ξέρω από τον Χάρη στην ζωή της έχουν πάει όλα δεξιά.
Μεγάλωσε χωρίς να της λείψει ποτέ τίποτα σε μια αρκετά ομορφη Πολιτεία της Αμερικής. Είχε πάντα πολλούς φίλους είναι δημοφιλής και έχει μια οικογένεια που την λατρεύει και δεν της χαλάει ποτέ χατήρι.
Γενικά από τον αέρα και την αυτοπεποίθηση που βγάζει μπορώ να πω ότι δεν φοβάται τιποτα. Μοιάζει πολυ θαρραλέα.
Και ο χαρακτήρας της μπορώ να πω ότι αντανακλά και στο ντύσιμο της. Ντυνεται σαν τα δημοφιλή κορίτσια από τις αμερικανικές σειρές.
Σήμερα για παράδειγμα έχει έχει στην σχολή με μια μίνι γκρι λευκή φουστα με μερικές χρυσές λεπτομέρειες την οποία την έχει συνδιάσει με ένα μπλουζάκι με παιχνιδιάρικο τελείωμα στα μανίκια και στην λαιμοκοψη και με ένα λευκό biker jacket. Επιπλέον έχει φορέσει και άσπρα μπουτακια με τακουνι και έχει πάρει μαζί της μια μεγάλη τσάντα σε ένα περίεργο ροζ λευκο χρώμα η οποία φαίνεται ακριβή όπως και οι κρίκοι που έχει περάσει στα αυτιά της.
Γενικά μοιάζει με αυτό που μου είχε πει ο Χάρης. Με μια πλουσια κοπέλα από την Καλιφόρνια.
ESTÁS LEYENDO
Fuck her
Humor"Ζωή... Σε αγαπάω..." Μου λέει ο Στέφανος και τον κοιτάζω σκληρά με δάκρυα στα μάτια... "Πλέον δεν είναι δικό μου πρόβλημα..." Εξώφυλλο από LilDevil1961