"Πο παραλίγο να κόψω τις φλέβες μου από την βαρεμάρα..." Γκρινιάζει ο Παναγιώτης μόλις τελειώνουμε το μάθημα.
"Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει γιατί τελικά διαλέξαμε να πάμε κλασσική φιλολογία?" Ρωτάει η Άννυ καθώς σηκώνεται από το έδρανο στο οποίο είχε ξαπλώσει και τεντώνεται αφου πιάστηκε το κορίτσι μας.
Ε και αυτό το κράτος...
Δεν μας φτιάχνει καλυτερα έδρανα.
Δυο κομμάτια είναι που υποτίθεται ότι σχηματίζουν μια καρέκλα.
Με πονάει η μέση μου και τα πόδια μου.
"Εγώ πήγα κλασσική φιλολογία γιατι με ενδιέφερε. Εσείς επειδή πήγα εγώ ξέρετε ότι κάνω καλές σημειώσεις οπότε μπορώ να σας της δώσω και έχετε ελπίδα να πάρετε πτυχιο πριν πεθανετε από κύρωση του ήπατος." Απαντάω καθώς μαζευω τις σημειώσεις μου.
"Νιώθω ότι θα πεθάνω αυριο που θα έχεις το πάρτυ γενεθλίων σου." Μου λέει ο Παναγιώτης καθώς σηκώνεται από την θέση του και τεντώνεται και εκείνος προκειμένου να ξεπιαστει.
"Όπως και να το κάνουμε μια φορά η κολλητή μας γίνεται είκοσι χρονών." Συνεχίζει να λέει και εγώ γελώντας τον φιλάω στα χείλη όπως κανουμε όλοι την ώρα όλοι στην παρέα.
"Ζωή μην τον φιλάς στο στόμα έξω γιατί είδε ένα παιδί από τα κόμματα το οποίο γουστάρει και το καμάρι μας από εδώ φοβάται μην τον περάσει για straight." Κοροϊδευει η Άννυ και αμέσως γυρνάω και κοιτάζω τον Παναγιώτη δήθεν παρεξηγημένη.
"Παναγιώτη με χωρίζεις?" Τον ρωτάω με ένα δραματικό υφος και εκείνος αφήνει μια ανάσα και ακουμπάει τον ώμο μου κοιτάζοντας με με συμπόνια.
"Καλλιρρόη Ζωή... Συγνώμη που σου το λέω αλλά ναι. Αυτή η σχέση δεν μπορεί μα συνεχιστεί. Το ότι δεν έχεις πουλί είναι ένα μεγάλο πρόβλημα για την σχέση μας." Μου απαντάει και έχοντας παρει ένα και καλά λυπημένο υφος ακουμπάω το μέτωπο μου με τα δάχτυλα μου.
"Ωιμέ! Αυτός ο χωρισμός με πονάει περισσότερο και από το όταν με χώρισε ο Χάρης!" Κοροιδευω.
"Κάτι καταλάβαμε από τα stories που ανέβαζες." Ακουω ξαφνικά την φωνή του Χάρη και αμέσως γυρνάω και τον κοιτάζω έκπληκτη.
Fuck me.
Κακο πολύ κακό timing.
"Είχαμε μόλις χωρίσει και εσείς πήγες να πιεις μαζί με την Αλεξία την Νανσυ την Άννυ και τον Παναγιώτη έγινες τυφλα και ανέβασες story να τραγουδάς το «I kissed a girl» της Katy Perry και να φιλάς την Αλεξία. Και το είδαν μόνο οι 5.000 followers σου. Οι οποίοι οι μισοί από αυτους ξέρανε ότι είχαμε σχέση." Μου λέει εκνευρισμένος και τον κοιτάζω επιθετικά.
VOUS LISEZ
Fuck her
Comédie"Ζωή... Σε αγαπάω..." Μου λέει ο Στέφανος και τον κοιτάζω σκληρά με δάκρυα στα μάτια... "Πλέον δεν είναι δικό μου πρόβλημα..." Εξώφυλλο από LilDevil1961