Πρώτη φορά

596 45 84
                                    

Κοριτσαρες. Ακολουθεί κεφάλαιο με σεξάκι. Καλη σας ανάγνωση 💘😈😂
Καλλιρρόη Ζωή POV

"Ο πιο καλός! Ο μαθητής! Ήμουνα εγώ στην τάξη!" Τραγουδάμε με τα παιδιά ενώ ταυτόχρονα χορευουμε στην άμμο χασαποσέρβικο.

"Ρε παιδιά αφου δεν είμαστε μαθητές αλλά φοιτητές γιατί τραγουδάμε αυτό το τραγούδι?" Ρωτάει ο Παναγιώτης δίπλα μου και εγώ γελάω λιγάκι.

"Σωστή παρατήρηση παιδιά παίξτε κάτι για φοιτητές!" Φωνάζει η Άννυ δίπλα μου και ο Χάρης με την Αλεξία σταματάνε να παίζουν και κοιτάζουν ο ένας τον άλλο.

"Πάμε αυτό που κάναμε προβα στο σπίτι σου?" Τον ρωτάει ενώ κοιτάζονται στα μάτια και χαμογελάω.

Είναι πολυ cute couple.

Ταιριάζουν πολυ περισσότερο από όσο ταίριαζα εγώ με τον Χάρη.

"Να ξανά γινόμασταν πάλι φοιτητές και να αλλάζαμε σελίδα σαν να ήταν χτες..." Αρχίζουν να τραγουδάνε και αμέσως πέφτω στην αγκαλιά του Στέφανου ενώ ταυτόχρονα κουνιέμαι στον ρυθμό της μουσικής.

"Το δωμάτιο στα τρία να μην έχουμε ουτε μια τσέπες αδειανες..." Συνεχίζουν να τραγουδάνε τα παιδιά και αρχίζουμε να χορευουμε αυτό το τραγούδι...

Είναι τόσο τέλειο.

Σχεδόν όσο τέλεια είναι η φοιτητική ζωή.

Η καλυτερη φάση στην ζωή μου.

Μπορεί να έχει διάβασμα αλλά αυτή η ελευθερία... Το ότι είμαστε ακόμα νέοι... Είναι τόσο τέλειο.

Μπορεί να φταίει και το γεγονός ότι για πρώτη φορά ερωτευτηκα σαν φοιτήτρια...

Τον αγαπημένο Στέφανο...

Αυτές οι φιλίες...

Τα πάρτυ...

Οι βόλτες...

Οι έρωτες...

Κοιτάζω στιγμιαία την παρέα μας και μηδενός εξαιρουμένου όλοι μου φαίνονται ερωτευμένοι... Χαρουμενοι.

Κοιτάζω ξανά τον Στέφανο μου και τον φιλάω στα χείλη.

"Σε αγαπάω... Ομορφαίνεις ακόμα περισσότερο την ζωή μου..." Του λέω και εκείνος χαιδευει το μάγουλο μου κοιτάζοντας με στα μάτια.

"Πόσο χαίρομαι που λες οτι ειχες ήδη μια ομορφη ζωή... Και ακόμα περισσότερο χαίρομαι που σου την κάνω εγώ ακόμα πιο όμορφη." Μου λέει και τον φιλάω με παθος.

"Σε αγαπάω... Είμαι τόσο μα τόσο ερωτευμένη και τρελαμένη μαζί σου." Μου λέει και εκείνος με σηκώνει στην αγκαλιά του.

Fuck herWhere stories live. Discover now