Διαβολάκια ακολουθεί ένα πολύ σεξουλιαρικο και ανωμαλιαρικο κεφάλαιο. 💘😈
Δυο μήνες μετά...
Φοραω ενα ζευγάρι μαύρα δαντελωτά εσώρουχα μαυρα καλτσάκια μέχρι το γόνατο μια επίσης μαύρη γραβάτα μια μάσκα με διαμαντάκια πάνω και μαυρα αυτακια κουνελιου και ουρίτσα φυσικά η οποία είναι κολλημένη πάνω στο εσώρουχο μου.
Κρατάω στο ένα μου χέρι ένα ζευγάρι χειροπέδες με μαύρο γουνάκι.
Ανοίγω την πόρτα του σπιτιού μου και ο Στέφανος μένει και με κοιτάζει με το στόμα ανοιχτό με την έκπληξη που το έκανα.
Εεε όπως και να το κάνουμε σήμερα έχουμε επέτειο για τους δυο μήνες που κανουμε σεξ...
Επίσης έλειπα δυο εβδομάδες στην Αμερική και δεν τον έχω δει απο εχθές που ήρθα μιας και ήθελα λίγο χρόνο για να συνέλθω από την πτήση και την αλλαγή της ωρας.
Έχουμε να κάνουμε σεξ δυο εβδομάδες και μου έχει λείψει. Το sexting δεν μετράει.
Μου είχε πει και όλας πόσο θέλει να με πηδήξει ενώ θα είμαι ντυμένη κουνελάκι και από το Λας Βέγκας που πήγα με την μαμά μου για τις διακοπές μαμάς κόρης πήρα αυτά τα δωράκια για το αγαπημενο μου αγόρι.
"Οοο κουνελάκι είσαι έτοιμη για γαμίσι..." Μου λέει και αμέσως μπαίνει μέσα στο σπίτι μου με χουφτώνει εκεί πίσω και με το πόδι του κλείνει την πόρτα του σπιτιού. Μην μας παρει μάτι και κανένας γείτονας.
"Και εμένα μου έλειψες μωρό μου." Του λέω και εκείνος αμέσως με φιλάει με πάθος.
"Γαμάτα θα περάσουμε και σήμερα." Μου λέει και εγώ με ένα πονηρό βλέμμα του δείχνω τις χειροπέδες.
"Θα ήθελα να σε ενημερώσω ότι στην Αμερική ήμουν κακό κουνελάκι. Και μου αξίζει τιμωρία." Του λέω και τότε εκείνος με μια κάπως απότομη κίνηση με γυρνάει από την άλλη μεριά και δένει τους καρπους μου πίσω στην πλάτη μου με τις χειροπέδες.
Τότε ρίχνει μια μικρή σφαλιάρα στα οπίσθια μου και με κάνει να σκύψω λιγάκι.
"Κουνελάκι... Πόσες φορές σου εχω πει να μην φοράς εσώρουχο? Αφού έτσι και αλλιώς θα σου το σκίσω." Μου λέει και γελάω λιγάκι δήθεν αθώα.
"Ναι αλλά εμένα μου αρέσει η αίσθηση όταν μου σκίζεις το εσώρουχο." Του απαντάω και τότε εκείνος σκίζει το εσώρουχο μου και μου ρίχνει μια σφαλιάρα... Εκεί πέρα τέλος πάντων.
YOU ARE READING
Fuck her
Humor"Ζωή... Σε αγαπάω..." Μου λέει ο Στέφανος και τον κοιτάζω σκληρά με δάκρυα στα μάτια... "Πλέον δεν είναι δικό μου πρόβλημα..." Εξώφυλλο από LilDevil1961