Καλλιρρόη Ζωής POV
"Θεέ μου το κεφάλι μου..." Γκρινιάζω προσπαθώντας να ανοίξω τα μάτια μου όμως δεν μπορώ.
Αυτό θα πει καλό hungover.
Νιώθω το αλκοόλ ακόμα στον οργανισμό μου... Να τρέχει στα άκρα μου και πραγματικά αυτή την στιγμή υποφέρω.
Αλλά άξιζε...
Εχθές ήταν το καλυτερο πάρτυ γενεθλίων που έχω κάνει.
Ανυπομονώ για το επόμενο.
Αλλά αυτή την στιγμή πονάει υπερβολικά το κεφάλι μου και θέλω καφέ...
Με δυσκολία ανοίγω τα μάτια μου όμως τα κλείνω αμέσως αφου με τυφλώνει το φως ηλίου που μπαίνει μέσα στα μάτια μου και τα κάνει να τσουξουν λιγάκι.
"Fuck my life..." Βρίζω και τότε έχοντας κλειστά τα μάτια μου παω να σηκωθώ από το κρεβάτι μου όμως τότε νιώθω να πατάω κάτι... Η μάλλον κάποιον με το γόνατο μου και στην συνέχεια ακουω μια γνωστή αντρική φωνή να φωνάζει από τον πόνο.
"Οοο κουνελάκι γαμωτο σου με τσακισες." Ακουω τον Στέφανο να μου λέει και τότε έκπληκτη ανοίγω τα μάτια μου και τον βλέπω να είναι ξαπλωμένος ακριβώς δίπλα μου σε ένα μεγάλο διπλό κρεβάτι.
Πιο πέρα βλέπω την μπλουζα του Στέφανου στο πάτωμα το εσώρουχο μου και την Άννυ να κοιμάται αγκαλιά με την Αλεξία.
Ναι.
Ας πάμε στο σημαντικό θέμα.
Γιατί λείπει το εσώρουχο μου?
Κοιτάζω τον εαυτό μου προσπαθώντας να παραμείνω ψυχραιμη. Νιώθω το αλκοόλ να φευγει απο τον οργανισμό μου και να με κυριεύει ο πανικός.
Calm down Zoi. Calm down.
You didn't get fucked last night you didn't get fucked.
Calm down.
"Αααααααααααα!" Αρχίζω να τσιρίζω και αμέσως βλέπω την Άννυ και την Αλεξία να ξυπνάνε και να κοπανάνε τα κεφάλια τους μεταξυ τους ενώ ο Στέφανος με κοιτάζει αγχωμένος.
"Ζωή όλα καλά?" Με ρωτάει και εγώ αμέσως απομακρυνομαι από κοντά του όμως από το άγχος και τον φόβο μου δεν προσέχω και πέφτω από το κρεβάτι χωρίς όμως να πεσω στο πάτωμα μιας και πεφτω πάνω στον αγαπημένο μου κολλητό τον Παναγιώτη ο οποίος αμέσως ξυπνάει και προσπαθεί να αναπνευσει κανονικά αφου εγώ του έκοψα την ανάσα.
"Ζωή τι στο καλό?" Με ρωτάει η Άννυ καθώς σηκώνεται ζαλισμένη από το πάτωμα και με κοιτάζει όπως και ο Στέφανος κρατώντας το μέτωπο της στο σημείο που το κουτουλησε με την Αλεξία ενώ ο Παναγιώτης φευγει απο κατω μου με αποτέλεσμα να πέσω στο πάτωμα αυτή την φορά και τα χτυπήσω λιγάκι.
YOU ARE READING
Fuck her
Humor"Ζωή... Σε αγαπάω..." Μου λέει ο Στέφανος και τον κοιτάζω σκληρά με δάκρυα στα μάτια... "Πλέον δεν είναι δικό μου πρόβλημα..." Εξώφυλλο από LilDevil1961