Οικογένεια...

375 44 73
                                    

"Τι κάνεις ρε ηλίθιε? Θα βιάσεις την κοπέλα?" Ακουω έναν άνδρα να φωνάζει και στην συνέχεια νιώθω τον βλακα να απομακρύνεται από πάνω μου και ανακουφίζομαι χωρίς αυτό να σημαίνει ότι έχω σταματήσει να φοβάμαι...

"Σιγά μωρε αφου εγώ τελείωσα την δουλειά μου. Γιατί να μην περάσω και λίγο καλά?" Λέει ο άλλος και στο τέλος γελάει λιγάκι ενώ εγώ πανικόβλητη μαζεύομαι σε μια γωνιά. Το ότι δεν μπορώ να δω αυτή την στιγμή με έχει κάνει να φρικαρω. Και ότι δεν μπορώ να κουνηθώ κανονικά.

"Πήγαινε να παίξεις στο PlayStation σου αν θελεις να διασκεδάσεις! Οχι να βιάσεις παλιό μαλάκα! Έχει διαφορά ο εγκληματίας με το τέρας!" Συνεχίζει να του φωνάζει ο άλλος.

"Πο καλά μωρε σιγά. Δεν την σκότωσα και όλας." Λέει ειρωνικά ο ηλίθιος και ναι... Απλά όλο αυτό θέλω να τελειώσει.

"Τελειώσαμε και φεύγουμε! Και αν σε πιάσω ξανά να κάνεις κάτι τέτοιο θα σε ευνουχίσω! Τώρα τσακισου και φυγε απο εδώ!" Συνεχίζει να του φωνάζει ο καλός εγκληματίας και τελικά ακουω βήματα και κάποιον να αποχωρεί από το δωμάτιο.

Εγώ όμως δεν νιώθω καλυτερα. Συνεχίζω να φοβάμαι και να είμαι σε σοκ.

Παραλίγο κάποιος να με βιάσει...

Να με βιάσει...

Να χάσω με αυτόν τον τρόπο την παρθενιά μου...

Θα μου έκανε κάποιος κακό...

Γαμωτο τι στο καλό συμβαίνει?

Θέλω να φυγω απο εδω αυτή την στιγμή... Θέλω να γυρίσω πίσω στους γονείς μου στην Καλιφόρνια...

Εκεί ποτέ κανένας δεν με πείραξε.

"Μην ανησυχείς. Είσαι ασφαλείς τώρα." Μου λέει ο καλός εγκληματίας καθώς με πλησιάζει και νιώθω σαν να χάνω την ανάσα μου.

Τι θα μου κάνει αυτός τωρα?

Θα με πληγώσει και εκείνος?

Γαμωτο γιατί?

Ποιόν εχω πειράξει γαμώτο μου?

"Ηρέμησε μικρή δεν θα σε πειράξω..." Μου λέει αφου έχει καταλάβει ότι αυτή την στιγμή τρέμω από τον φόβο μου. Πιάνει κάπως απότομα τα χέρια μου με γυρνάει και τον νιώθω να λύνει τα χέρια μου κάνοντας με να ηρεμήσω λιγάκι.

"Περίμενε μέχρι να μας ακούσεις να κλείνουμε την πόρτα. Τότε βγες έξω από το δωμάτιο και λυσε και τους φίλους σου. Μην βγάλεις το υφασμα από τα μάτια σου. Και για το καλό σας μην ειδοποιήσετε την αστυνομία. Και να μας πιάσουν κάποια στιγμή θα βγουμε απο την φυλακή και κάποιοι θα θέλουν εκδίκηση." Με προειδοποιεί και εγώ φοβισμένη γνέφω θετικά.

Fuck herWhere stories live. Discover now