Καλλιρρόη Ζωής POV
Ανοίγω τα μάτια μου και προς έκπληξη μου είμαι στο δωμάτιο μου.
Αμέσως θυμάμαι όλα όσα προηγήθηκαν με τον γείτονα μου και βιαστικά κοιτάζω τον εαυτό μου. Ευτυχώς φοραω ακόμα τα ρουχα μου φορουσα όταν πήγα να τον συναντήσω.
"Μην ανησυχείς. Δεν έχω σκοπό να σε βιασω. Μπορεί να είμαι ένας κακός ψυχάκιας αλλά βιαστής δεν είμαι." Ακουω τον... Σωτήρη να μου λέει και αμέσως σηκώνομαι το βλέμμα μου και τον βλέπω να καθεται στην πολυθρόνα δίπλα από το κρεβάτι μου.
Τον κοιτάζω φοβισμένη.
Δεν ξέρω τι ακριβώς πρέπει να κάνω η τι θα πρέπει να πω...
Το μόνο που ξέρω είναι ότι θα τον χαστουκίζα πολυ ευχαρίστως.
"Επίσης λιποθυμάς συχνά. Θα αρχίσω να ανησυχώ ότι είσαι έγκυος." Συνεχίζει να μου λέει και τον κοιτάζω κάπως εκνευρισμένη.
"Γιατί και να είμαι τι? Θα με σκοτώσεις και εμένα και το μωρό μου? Η μήπως θα με βάλεις να κάνω έκτρωση?" Τον ρωτάω ειρωνικά και εκείνος το σκέφτεται λιγάκι.
"Κοίτα... Αν θελησεις εδώ στην Ελλάδα που είσαι είναι μεγάλη ευκαιρία. Στην Αμερική αν κανεις θα μπεις φυλακή. Και από όσο έμαθα απο τις πορείες που είχες πάει στο παρελθόν είσαι υπέρ του δικαιώματος να κάνει η γυναίκα έκτρωση." Μου απαντάει ειρωνικά.
"Και? Εσυ δεν είσαι? Βασικά τι ρωτάω. Όλοι οι μαλακες είστε κατά." Τον βρίζω και εκείνος φαίνεται να το σκέφτεται λιγάκι.
"Μπα η αλήθεια είναι ότι η μάνα μου θα έπρεπε να είχε κάνει. Είναι ξεκάθαρο ότι δεν θα έπρεπε να με γεννήσει. Είναι ψυχοπαθής. Φυσικό είναι να γεννήσει ένα παιδί σαν εμένα. Δεν νομίζω ότι καιγόταν και όλας να με γεννήσει." Μου απαντάει και τον κοιτάζω σκληρά.
"Ποτέ δεν είναι αργά. Μπορείς πάντα να πηδήξεις από το μπαλκόνι μου και να πεθανεις." Του απαντάω επιθετικά και εκείνος γελάει λιγάκι ενώ σηκώνεται και στέκεται όρθιος μπροστά μου.
"Θα το έκανα ευχαρίστως. Πολυ ευχαρίστως. Αλλά πρώτα πρέπει να βασανισω εσένα. Έτσι λέει το σχέδιο." Μου λέει και πριν καταλάβω από που μου ήρθε μου ρίχνει μια αρκετά δυνατή μπουνιά στο στομάχι μου κάνοντας με αμέσως να διπλώσω από τον πόνο.
"Είσαι τυχερή που δεν θέλω να καταλάβει κανεις τίποτα και για αυτό δεν σε χτυπάω στο πρόσωπο. Μικρή ηλίθια." Μου λέει και τότε με πιάνει βίαια από τον λαιμό ενώ εγώ τον κοιτάζω με δάκρυα στα μάτια.
YOU ARE READING
Fuck her
Humor"Ζωή... Σε αγαπάω..." Μου λέει ο Στέφανος και τον κοιτάζω σκληρά με δάκρυα στα μάτια... "Πλέον δεν είναι δικό μου πρόβλημα..." Εξώφυλλο από LilDevil1961