Καλλιρρόη Ζωής POV
"Ζωούλα... Θα ήθελα να μιλήσουμε λιγάκι." Ακουω τον Στέφανο να μου λέει κάπως διστακτικά καθώς μπαίνει μέσα στο δωμάτιο του στο οποίο μενω τις τελευταίες μέρες ενώ εγώ κάθομαι στο κρεβάτι του και χτενιζω τα πολύ μακριά μαλλιά μου.
"Εμ... Όλα καλά?" Τον ρωτάω και τότε εκείνος κλείνει την πόρτα πίσω του και κάθεται δίπλα μου. Δεν με κοιτάζει... Πράγμα σπάνιο... Και για κάποιο λόγο φαίνεται πολύ αγχωμένος.
"Να εμ... Ξέρω ότι μάλλον θα νευριάσεις με αυτό που θα σου πω... Και θα το καταλάβω αλλά... Να εμ... Με τον Χάρη..." Αρχίζει να μου λέει με δυσκολία και εγώ τον διακόπτω προκειμένου να τον βγάλω από την δυσκολη θεση.
"Ψάξατε το κινητό μου και είδατε τα μηνυματα που μου στελνει εκείνος ο άγνωστος." Του λέω και φαίνεται να εκπλήσσεται λιγάκι ενώ εγώ χαμογελάω.
"Μα... Πως το ξέρεις?" Με ρωτάει και τότε αφήνω μια ανάσα και ακουμπάω την χτένα μου στο κρεβάτι. Γυρνάω κοιτάζω τον Στέφανο στα μάτια και στην συνέχεια τον φιλάω απαλά τα χείλη αφήνοντας τον άφωνο.
"Εχω μια κακή συνήθεια και ερωτεύομαι πολύ ηλίθιους ανθρώπους... Από την μητέρα μου πήρα." Του λέω και εκείνος συνεχίζει να με κοιτάζει σαν εξωγήινος.
"Αν και μεταξυ μας τώρα... Δεν ερωτευτηκα ποτέ τον Χάρη. Μπορεί να με γοήτευσε και να με έκανε να τον αγαπήσω... Αλλά μέχρι εκεί. Πρώτη φορά στην ζωή μου... Ερωτευτηκα εσένα." Του λέω και εκείνος χαμογελάει.
"Ο Χάρης συνέχεια το έκανε αυτό. Κάθε φορά που καταλάβαινε ότι είμαι στεναχωρημένη έπαιρνε το κινητό μου και έλεγχε τα μηνυματα μου. Μετά κοίταζε και αυτά που είχα στείλει στους φίλους μου για να καταλάβει αν έχει κάνει εκείνος κάτι για να με πληγώσει η αν συνέβη κάτι άλλο. Και τις περισσότερες φορές συνέβαινε το πρώτο. Καλά δεν με πλήγωνε αλλά με εκνεύριζε." Του εξηγώ και φαίνεται να απορεί λιγάκι.
"Και? Αυτό δεν σε ενοχλούσε?" Με ρωτάει και γελάω λιγάκι.
"Οχι. Οχι δεν με ενοχλούσε. Δεν με ενοχλούν οι βλακείες που κάνουν οι άνθρωποι από αγάπη. Στο κάτω κάτω ποτέ δεν έψαξε να δει αν μιλάω με κάποιον γκόμενο. Κάθε φορά που ζήλευε για τον οποιοδήποτε λόγο απλά μου φώναζε και μαλώναμε." Του εξηγώ και εκείνος φαίνεται να το σκέφτεται λιγάκι.
"Ναι αυτό ακούγεται πολύ σαν τον Χάρη." Σχολιάζει τελικά.
"Δεν με ενοχλεί αυτό που κάνατε γιατί καταλαβαίνω γιατί το κάνατε. Και εγώ μπορεί να το έκανα στην θέση σας. Απλά... Θα προτιμούσα να μην το κάνατε. Οχι επειδη παραβιασατε την ιδιωτικότητα μου... Αλλά επειδή μάθατε κάτι που δεν θα ήθελα να ξέρετε." Του εξηγώ και με κοιτάζει λυπημένος.
YOU ARE READING
Fuck her
Humor"Ζωή... Σε αγαπάω..." Μου λέει ο Στέφανος και τον κοιτάζω σκληρά με δάκρυα στα μάτια... "Πλέον δεν είναι δικό μου πρόβλημα..." Εξώφυλλο από LilDevil1961