Σωτήρης POV
Μπαίνω μέσα στο δωμάτιο της και νιώθω την καρδιά μου να σπάει...
Είναι ξαπλωμένη... Σχεδόν αναίσθητη για την ακρίβεια... Στο κρεβάτι της ενώ το πρόσωπο της είναι γεμάτο πληγές... Γεμάτο μώλωπες.
Θυμάμαι πως οι γονείς μου συνήθιζαν να χτυπουν έτσι και την αδελφή μου... Για αυτό εκείνη όταν ενηλικιώθηκε σηκώθηκε και εφυγε απο το σπίτι... Την χρόνια που δολοφονήθηκε ο Μάριος...
Εκείνη την χρόνια έχασα δυο αδέλφια... Με άφησαν μόνο μου...
Άραγε αν με είχε πάρει μαζί της η αδελφή μου... Η αν είχα πεθάνει και εγώ όπως ο Μάριος... Η μικρή Ζωούλα θα είχε καλυτερη τύχη?
Η θα έβρισκαν ένα χειρότερο τρόπο να την βασανίσουν οι γονείς μου?
Την βλέπω και η καρδιά μου πάει να σπάσει...
Δεν ήθελα να την χτυπήσουν...
Δεν της άξιζε αυτό...
Δεν έχει κάνει κανένα κακό σε κανέναν...
Και εγώ την έχω χτυπήσει... Της εχω μιλήσει έτσι... Αλλά οι γονείς μου το παράκαναν...
Οριακά πιστεύω ότι πρέπει να την πάω στο νοσοκομείο...
Αλλά δεν νομίζω και εκείνη να θέλει να παει...
"Μαμά... Μπαμπά..." Ακουω την Ζωούλα να λέει έχοντας ακόμα κλειστά τα ματάκια της, με φωνή σπασμένη και εγώ χαιδεύω τρυφερά τα πλέον κοντά καστανά μαλλιά της.
"Σσσς... Ηρέμησε μικρή... Είσαι καλά... Όλα είναι καλά... Θα πάμε τώρα μαζί σε ένα νοσοκομείο... Και θα το δεις... Θα γίνεις καλά..." Της λέω και εκείνη γκρινιάζει.
"Δεν... Δεν θέλω να πάω στο νοσοκομείο... Την μαμά και τον μπαμπά μου θελω..." Λέει με παράπονο στην φωνή της και νιώθω ακόμα χειρότερα.
Στο μεταξυ το ταξίδι μας στην Αμερική θα αναβληθεί για μια εβδομάδα τουλάχιστον... Δεν μπορουν να την δουν οι γονείς της σε αυτή την κατάσταση θα τρελαθούν και σίγουρα θα την κρατήσουν στην Αμερική ακόμα και με το ζόρι...
"Θα πάμε και στην μαμά και στον μπαμπά σου... Τώρα όμως πρέπει να πάμε στο νοσοκομείο... Μπορεί να έχεις πάθει κάποιο σοβαρό εσωτερικό τραύμα." Της λέω τελικά.
"Εκεί όμως είναι οι κακοί γιατροί με την μητέρες ενέσεις τους... Δεν θέλω να πάω εκεί θα κλάψω..." Απαντάει και αφήνω μια ανάσα.
"Όπως θέλεις... Πάω να φέρω το μικρό φαρμακείο να περιποιηθω τα τραυματα σου..." Λέω καθώς σηκώνομαι από δίπλα της.
YOU ARE READING
Fuck her
Humor"Ζωή... Σε αγαπάω..." Μου λέει ο Στέφανος και τον κοιτάζω σκληρά με δάκρυα στα μάτια... "Πλέον δεν είναι δικό μου πρόβλημα..." Εξώφυλλο από LilDevil1961