Αγκαλιτσα

494 51 83
                                    

Καλλιρρόη Ζωής POV

"Oh my God we are going to die! Nobody is going to find us and we are going to die in this dirty smelly and old elevator!" Φωνάζω έχοντας πάρει αρκετά ψύχραιμα την όλη κατάσταση δηλαδή το γεγονός ότι έχουμε κολλήσει με τον Στέφανο μέσα στο ασανσέρ την ώρα που όλοι φευγουν απο την σχολή.

"Τελικά εσυ κάθε φορά που πανικοβάλλεσαι λες τις βλακείες σου στα αγγλικά." Σχολιάζει ο Στέφανος ο οποίος είναι αρκετά κοντά μου και αυτό με κάνει να φρικαρω ακόμα περισσότερο.

"Stay away from me! I can't do this! I am so scared and I feel dizzy! I am going to die! And I will die as a virgin!" Συνεχιζω να λεω φρικαρισμενη και νομίζω ότι το κεφάλι μου έχει αρχίσει να μουδιάζει και δυσκολευομαι να αναπνευσω.

Πεθαίνω!

"Εεεε! Ζωή! Κουνελάκι ηρέμησε! Δεν έχεις να φοβάσαι για τίποτα! Εγω ειμαι εδώ! Μην φοβάσαι και προς Θεου μίλα ελληνικά! Το λόουερ με C το πήρα." Μου λέει και σηκώνω το κεφάλι μου και τον κοιτάζω στα μάτια.

"Στέφανε. Είμαστε δυο άνθρωποι μέσα σε ένα ασανσέρ. Θα μας τελειώσει το οξυγόνο και θα πεθάνουμε εδώ μέσα." Του λέω τις ηλιθιες σκέψεις μου και εκείνος γελάει λιγάκι.

"Δεν θα μας τελειώσει το οξυγόνο. Μπαίνει μέσα στο ασανσέρ από την χαραμάδα." Μου λέει εκείνος όμως δεν νιώθω καλυτερα.

"Ωραία και θα μείνουμε εδώ μέχρι να μας βρουν? Εγώ φοβάμαι να μείνω εδώ! Και αν βγουμε βράδυ? Μένω μακριά από εδώ και φοβάμαι να γυρίσω μόνη μου όπως και φοβάμαι να είμαι μέσα σε μια σχολή όπου δίπλα της είναι ένα νεκροταφείο! Γιατί ξέρεις τι έχει μέσα το νεκροταφείο? Νεκρούς ανθρώπους!" Φωνάζω εγώ και εκείνος γελάει ξανά με την συμπεριφορά μου.

"Και τι? Φοβάσαι μην έρθει κανένα φάντασμα να σε φάει η κάποιο πνευμα να σου κλέψει την ψυχή και το σώμα σου?" Με κοροιδευει.

"Μην με κοροϊδεύεις μπουμπούνα! Στην Καλιφόρνια έχω μεγαλώσει!" Φωναζω και εκείνος με κοιτάζει έχοντας σηκώσει ειρωνικά το φρυδι του και χαμογελώντας κάπως αλαζονικα.

"Στην Νέα Ορλεάνη δεν μιλάνε για φαντάσματα πνευματα και μαύρη μαγεία?" Με ρωτάει.

"Ναι αλλά και στην Καλιφόρνια υπάρχει το Χάλογουιν. Όπου είναι και αυτή την περίοδο. Ξέρεις τι σημαίνει αυτό? Ότι εκτός από τα μικρά παιδάκια και τους ανώριμους εφήβους που βγαίνουν για φάρσα η κέρασμα βγαίνουν και οι ψυχοπαθείς. Όπως και όλες οι τρομακτικές ιστορίες. Όμως κυρίως οι ψυχοπαθείς που μπορεί να σε πιάσουν να σε σκοτώσουν αφου σε βιάσουν και μετά να σε τεμαχίσουν αφου πρώτα βγάλουν τα όργανα σου για να τα πουλήσουν στο dark web σε έκπτωση το Black Friday!" Του απαντάω εγώ ενώ έχω αρχίσει να πανικοβάλλω τον εαυτό μου με τις βλακείες που σκέφτομαι και εκείνος εκείνος με κοιτάζει με απορία.

Fuck herWhere stories live. Discover now