Λίγο πιο κοντά

374 48 77
                                    

Καλλιρρόη Ζωής POV
Μερικές μέρες μετά...

Θυμάμαι... Πριν πολλά χρόνια, όταν ακόμα ήμουν μικρό κοριτσάκι η μαμά μου ξυπνουσε μέσα στην νυχτα φωνάζοντας το όνομα μου φοβισμένη.

Πάντα φοβόταν ότι μπορεί να μου συμβεί κάποιο κακό.

Οι γονείς μου δεν το ήξεραν αλλά εγώ πολλές φορές τους άκουγα να συζητάνε για τους εφιάλτες αυτους που είχε η μαμα μου. Εκείνη έλεγε στον μπαμπά ότι φοβόταν ότι κάτι κακό θα μου συμβεί και εκείνος της απαντουσε ότι δεν χρειαζόταν να ανησυχεί γιατί πάντα θα έχω εκείνους δίπλα μου για να με προστατεύουν.

Και είχε δίκιο.

Πάντα τους είχα δίπλα μου και ήμουν ασφαλείς.

Τώρα όμως... Που έφυγα από την Αμερική... Από το σπίτι τους... Δεν είμαι ασφαλείς. Κινδυνεύω.

Και θέλω να γυρίσω πίσω... Πίσω στους γονείς μου.

Εκεί θα είμαι καλά...

Δεν θα έχω τον Σωτήρη να μου κάνει την ζωή μαυρη... Να μου φωνάζει και να με χτυπάει κάθε φορά που δεν κάνω ότι μου λέει...

Θα... Θα μπορώ να είμαι καλά... Να μην φοβάμαι...

Θα έχω τους γονείς μου που πάντα με πρόσεχαν και δεν έκλαιγα ποτέ...

Από την στιγμή που γυρισα στην Αθήνα από την Καλιφόρνια μετά από την αλλαγή του χρόνου κλαίω συνέχεια... Πονάω και φοβάμαι...

Όλα είναι χάλια... Όλα είναι απαίσια...

"Ζωή... Ζωή σήκω." Ακουω τον Σωτήρη να μου λέει σχετικά ήρεμα ενώ εγώ παραμένω ξαπλωμένη στο κρεβάτι μου προσπαθώντας να μην κανω ουτε ενα θόρυβο και να τον κάνω να πιστευει οτι κοιμάμαι και να με αφήσει στην ησυχία μου.

"Ζωή... Ελα Ζωή σήκω ξέρω ότι δεν κοιμάσαι. Άνοιξε τα μάτια σου και σήκω πριν τα πάρω στο κρανίο!" Μου φωνάζει και αμέσως σηκώνομαι και τον κοιτάζω φοβισμένη.

"Ετοίμασε κάποια πράγματα σου. Θα φυγουμε αυριο." Μου ανακοινώνει και τον κοιτάζω με απορία.

"Που θα πάμε?" Τον ρωτάω.

"Στην Καλιφόρνια. Στο Λος Άντζελες συγκεκριμένα. Στους γονείς σου." Μου απαντάει και αμέσως χαμογελάω ενθουσιασμένη.

"Αλήθεια?" Τον ρωτάω ενώ μέσα μου φοβάμαι μην μου λέει ψέματα.

"Ναι. Θα πάμε εκεί... Θα πας να μείνεις μαζί τους για δυο μερες... Θα τους ανακοινώσεις θα παντρευτούμε... Και μετά θα γυρίσουμε πίσω." Λέει και ναι... Κάπως έτσι μου παίρνει πίσω την χαρά μου.

Fuck herWhere stories live. Discover now