Ανεπιθύμητοι επισκέπτες

341 46 127
                                    

Καλλιρρόη Ζωής POV

"Ζωή μαγειρεύεις υπέροχα. Μην ακους τους άλλους τους βλάκες." Μου λέει ο Άγγελος ενώ τρώει το ριζότο με τα μανιτάρια την κρέμα γάλακτος το καλαμπόκι και το μπρόκολο και χαμογελάω περήφανη.

"Αυτό όντως είναι ωραίο. Το ταιλανδεζικο την προηγούμενη φορά ήταν κάπως αλλά ναι. Μπράβο σου Ζωή." Μου λέει και ο Άρης.

"Σας ευχαριστω πολύ αγόρια. Αν και θα ήθελα να δοκιμάσει και ο Στέφανος αυτός όμως δεν είναι εδώ." Λέω και στο τέλος μουτρωνω λιγάκι.

"Ε αφου έχει προπόνηση το παιδί. Μια εβδομάδα ήταν off μετά από τον τραυματισμό του. Δεν γίνεται να χάσει και άλλη προπόνηση." Τον δικαιολογεί ο Άγγελος ενώ μαζευει και εκείνος το πιάτο του αφου έχει τελειώσει με το φαγητό του όπως και εγώ και ο Άρης.

"Κανονικά θα έπρεπε να μείνει εκτός και αυτή την εβδομάδα αλλά δεν λεω τίποτα για να μην με πείτε υπερβολικό." Λέει και ο Άρης ενώ ο Άγγελος μαζευει και το δικό του πιάτο. Ο νοικοκύρης. Βασικά και οι τρεις τους κάνουν δουλειές του σπιτιού. Τυχερες οι νυφες που θα τους πάρουν.

Πάντως ο ένας προς το παρόν είναι καπαρωμένος από εμένα.

"Ποδοσφαιριστής είναι ο Στέφανος Άρη. Τα χέρια του είναι κυριολεκτικά άχρηστα. Επιθετικός παίζει όχι τέρμα." Του επισημαίνει ο Άγγελος ενώ συνεχίζει μαζευει το τραπέζι.

"Και αν χρειαστεί να κάνει χέρι?" Ρωτάει ο Άρης και εγώ γελάω λιγάκι μαζί του αφου ξέρω ότι στο Ευρωπαϊκο ποδόσφαιρο δεν πρέπει να χρησιμοποιήσει τα χέρια του ο παίχτης ουτε για πλάκα αλλιώς είναι... Πέναλτι νομίζω. Δεν είμαι και πολυ σίγουρη.

"Μα καλά δεν έχεις ιδέα απο ποδόσφαιρο? Δεν πρέπει να χρησιμοποιεί τα χέρια του. Δεν είναι μπάσκετ. Σημασία έχει να είναι τα πόδια του καλά όχι τα χέρια του." Του απαντάει τελικά ο Άγγελος.

"Εντάξει μωρε δεν είμαι και πολυ του ποδοσφαίρου. Προτιμώ το μπάσκετ. Η Ζωή που μεγάλωσε στην Αμερική θα με καταλαβαίνει." Λέει ο Άρης και με κοιτάζουν και οι δυο τους.

"Όντως και εγώ προτιμώ το μπάσκετ. Έχω δει πολλους αγώνες. Ακόμα και του NBA. Είχα πάει με τον μπαμπά μου και τον θείο μου όταν ήμουν δεκατριών. Δεν τελείωσε και πολύ καλά γιατί υποστήριζαν αντίπαλες ομάδες αλλά ναι... Γενικά και οι δυο τους μου έμαθαν πολλα για το μπάσκετ. Όμως είμαι fun of football. The norman football." Τους απαντάω και αμέσως και οι δυο τους παίρνουν μια έκφραση ξινίλας.

Fuck herDonde viven las historias. Descúbrelo ahora