Αποκάλυψη

449 44 111
                                    

Καλλιρρόη Ζωή POV

"Και μου δίνει η Ελένη το ποτήρι μου με το ποτο μου. Πίνω γεύομαι το πορτοκαλί αλλά όχι την βότκα. Λέω καλά αυτή έβαλε λιγότερο από όσο βάζω εγώ στο μαγαζί. Πίνω και άλλο και ξαφνικά βλέπω την μικρή της αδελφή να αρχίζει να γελάει και ξαφνικά να τραγουδάει τα ζουζουνια. Είχε μπερδέψει το δικό μου ποτήρι με της Αννουλας και η εντεκαχρονη Άννα διψασμένη που ήταν από το παιχνίδι ήπιε κουπα ένα ποτήρι βότκα πορτοκάλι και εγώ παιδικό χυμό λες και είμαι δέκα χρονών." Μου λέει ο Άγγελος και σκάω για ακόμα μια φορά στα γέλια με την ιστορία του αλλά και τον τρόπο που την είπε. Γενικά είναι πολύ αστείος. Μισή ώρα τώρα που ο Στέφανος είναι στο μπάνιο και κάνει ντουζ με τον Άγγελο καθόμαστε μαζί και λέμε βλακείες.

"Μα καλά επικό. Αυτό θα μπορουσε να είναι εγώ σαν μητέρα. Να μπερδεύω τα ποτήρια και να δίνω στο παιδί μου αντί για βυσσιναδα κρασί." Του λέω και γελάμε ξανά.

"Ελα μωρε μέχρι τότε μπορεί να έχεις ωριμάσει και να σταματήσεις να είσαι μια αλκοολική." Μου λέει εκείνος και τότε κοιταζόμαστε λιγάκι στιγμιαία και μετά αρχίζουμε να γελάμε με την βλακεία που μόλις είπε.

"Μπορείτε να σταματήσετε να γελάτε?" Ακουμε ξαφνικά τον Στέφανο να λέει εκνευρισμένος και τότε με τον Άγγελο γυρνάμε και τον κοιταζουμε.

Γαμωτο.

Είναι πραγματικά πανέμορφος. Τα μαύρα μαλλιά του είναι βρεγμένα και μερικές τούφες πέφτουν πάνω στο πρόσωπο του τονίζοντας τα πανέμορφα πράσινα μάτια του... Έχει φορέσει μια μαυρη φόρμα και από πάνω ένα μαύρο φανελάκι. Ναι γενικά δεν είναι και πολύ των χρωμάτων. Συνήθως μαύρα φοράει. Όμως δεν πειράζει. Του πήγαινουν.

"Εσυ γιατι έχεις βάλει φόρμες? Δεν θα ετοιμαστείς να πας για προπόνηση σήμερα?" Τον ρωτάει ο Άγγελος και ο Στέφανος για κάποιο λόγο έχει μια θυμωμένη έκφραση στο πρόσωπο του.

"Είπα ότι είμαι άρρωστος. Δεν θέλω να αφήσω την Ζωή μόνη της μαζί σας. Και πιο συγκεκριμένα μαζί σου μιας και τώρα ο Άρης λείπει γιατί έχει παει στην γιαγιά." Απαντάει εκείνος επιθετικά και εκπλήσσομαι λιγάκι.

"Στέφανε τι συμπεριφορά είναι αυτή?" Τον ρωτάω χωρίς να μπορώ να πιστέψω το πόσο επιθετικός είναι ως προς τον αδελφό του.

"Ζωή δεν τον ξέρεις οπότε μην ανακατεύεσαι." Μου λέει χωρίς να με κοιτάζει και τότε ο Άγγελος σηκώνεται από δίπλα μου και πλησιάζει τον Στέφανο φανερά εκνευρισμένος.

Fuck herTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang