Και ζήσαν αυτοί καλά...

732 40 107
                                    

Ζωής POV
Δέκα χρόνια μετά...

"Λοιπόν όλα είναι έτοιμα." Λέει η Αλεξία ενώ εγώ κάθομαι στον καναπέ και χαιδευω την αρκετά μεγάλη κοιλίτσα μου.

Μπορεί να είμαι μόνο 5 μηνών έγκυος, όμως η κοιλιά μου είναι αρκετά μεγάλη μιας και μέσα έχει δυο μωράκια... Περιμένω δίδυμα.

Και σήμερα θα μάθουμε το φίλο των μωρών μου αφου είναι το gender reveal party.

Το πάρτυ θα γίνει στην αυλή της μεζονέτα που ζούμε με τον αγαπημένο μου Στέφανο, μερικά μέτρα μακριά από την αγαπημένη μου παραλία στην Καλιφόρνια όπου ζουμε τα τελευταία δέκα χρόνια.

Παρόλα αυτα, έχουμε καλέσει όλους μας τους φίλους από την Ελλάδα να έρθουν, μιας και είναι καλοκαίρι και έχουν άδεια, μιας και τα σχολεία είναι κλειστά.

Εγώ σταμάτησα να δουλευω εδώ και αρκετές εβδομάδες. Οχι μονο γιατί το σχολείο είναι κλειστό λόγω καλοκαιριού αλλά γιατί είμαι και έγκυος και φοβάμαι μην πάθω καμια επιπλοκή.

Δυσκολεύτηκα πολυ να μείνω έγκυος. Με τον Στέφανο, ένα χρόνο πριν κάναμε εξετάσεις και οι δυο. Τελικά το πρόβλημα το έχω εγώ αλλά δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλο πρόβλημα και με την πρώτη εξωσωματική τα καταφέραμε...

Τώρα θα κάνουμε δυο μωράκια...

Ο Στέφανος έχει τρελαθεί από την χαρά του. Ήδη είναι χαζομπαμπας. Αν και το πρώτο συνθετικό το είχε πριν ακόμα μείνω έγκυος.

Έχει σταματήσει να δουλεύει στο εστιατόριο που ανοίξαμε πριν μερικά χρόνο, τόσο πολύ όσο πριν μιας και θέλει να είναι δίπλα μου όσο περισσότερο γίνεται.

Ναι... Ζουμε αρκετά όμορφη ζωή.

Δεν μετανιώνω καθόλου που πήρα την απόφαση να γυρίσω στην Αμερική. Ουτε που συγχώρησα τον Στέφανο ουτε που αποφάσισα να τον παντρευτώ. Όλα είναι καλύτερα εδώ...

Αν και γυρισα κάποια στιγμή στην Ελλάδα, πήρα το πτυχίο μου και μέχρι και μερικές εβδομάδες πριν δούλευα σε ελληνόφωνο σχολείο.

Ο Στέφανος όπως όλοι πίστευαν... Δεν πήρε ποτέ το πτυχίο του και ακόμα και σήμερα συνεχίζει να θεωρείται φοιτητής.

Πάλι καλά που έχω τα χρήματα και έχουμε ανοίξει μαζί τρία εστιατόρια σε όλη την Αμερική. Βέβαια και εκείνος τελείωσε ένα δημόσιο Πανεπιστημίου στην Καλιφόρνια και το κεντρικό εστιατόριο το δουλευει μια χαρά. Ο γλυκός μου.

Fuck herWhere stories live. Discover now