Εχω ήδη έτοιμο το επόμενο κεφάλαιο. 2.500+ λέξεις. Θα ανέβει μόλις φτάσετε τα 50 σχόλια. Καλή τυχη. 💘😈😂
Ααα... Και το κεφάλαιο είναι κάπως... Εμ... Ναι νομίζω καταλαβαίνετε. Διαβάζετε με δική σας ευθυνη. 💘😈😅Σωτήρης POV (Γεια σας κοπελιές 😂)
"Πήγαν όλα σύμφωνα με το σχέδιο?" Ρωτάω τον Δημήτρη καθώς μπαίνω μέσα στο σπίτι της Ζωής από την μπροστινή πόρτα την οποία μόλις μου άνοιξε.
"Ναι. Η μικρή είναι πάνω και αναίσθητη. Μπορείς να κάνεις ότι θέλεις." Μου απαντάει εκείνος να τον κοιτάζω αυστηρά.
"Δεν πιστευω να την άγγιξες η να της έκανες κάτι?" Τον ρωτάω και εκείνος με κοιτάζει εκπλξκροε.
"Φυσικά και όχι αφεντικό. Τι να της κάνω? Αρχικά μοιάζει με δεκάχρονο και δεν είναι του γούστου μου..." Αρχίζει να μου λέει και τον κοιτάζω επιθετικά κάτι το οποίο αμέσως καταλαβαίνει και για αύτο σοβαρεύει και καθαρίζει τον λαιμό του.
"Επίσης είχα σαφείς οδηγίες να μην την αγγίξω και δεν την αγγιξα. Απλά την νάρκωσα και η μικρή τώρα είναι πάνω στο κρεβατάκι της αγκαλιά με μια τεράστια Μίνι και κοιμάται του καλού καιρου. Θα αργήσει να ξυπνήσει." Συνεχίζει να λέει και χαμογελάω ευχαριστημένος.
"Ξεκίνα να βάζεις τις κάμερες. Αυτές στο δωμάτιο της θα τις βάλεις όταν τελειώσω μαζί της." Του λέω και εκείνος γνέφει θετικά.
Ανεβαίνω στον πάνω όροφο του σπιτιού της και πάω προς το δωμάτιο της. Το σπίτι είναι τεράστιο. Ίσως ο Δημήτρης να μην καταφέρει να βάλει όλες τις κάμερες μέχρι να ξυπνήσει η μικρή αλλά δεν πειράζει. Το πολυ πολύ να την ναρκωσει ξανά.
Το μόνο που έχει σημασία είναι να μην με δει να μην ακουσει την φωνή μου και γενικά όταν έρθει η στιγμή να εμφανιστώ μπροστά της να μην καταλάβει ποιος είμαι προκειμένου να κερδίσω την εμπιστοσύνη της και να καταφέρω να πάρω αυτό που θέλω...
Τα υπόλοιπα θα έχουν ακόμα περισσότερο ενδιαφέρον.
Μπαίνω μέσα στο δωμάτιο της ανοίγω τα φώτα και την βλέπω αναίσθητη ξαπλωμένη στο διπλό ψηλό κρεβάτι της. Την παρατηρώ και μπορώ να πω ότι ο Δημήτρης είχε δίκιο. Δεν μοιάζει με τίποτα για είκοσι χρονών.
Αν δεν ήξερα ότι όταν συνέβησαν όλα πριν είκοσι χρόνια περίπου εκείνη ήταν μωράκι θα ανησυχούσα μήπως τελικά είναι ανήλικη. Μοιάζει το πολυ με δεκαέξι χρονών. Ίσως φταίει βέβαια η μεγάλη λουτρινα Μίνι Μάους δίπλα της η το ότι φοράει κάτι πιτζάμες με εκείνο το κίτρινο πουλάκι καρτουν που δεν θυμάμαι και πως το έλεγαν και όλας...
YOU ARE READING
Fuck her
Humor"Ζωή... Σε αγαπάω..." Μου λέει ο Στέφανος και τον κοιτάζω σκληρά με δάκρυα στα μάτια... "Πλέον δεν είναι δικό μου πρόβλημα..." Εξώφυλλο από LilDevil1961