Καλλιρρόη Ζωής POV
Είμαι ξαπλωμένη στο κρεβάτι του Στέφανου και κοιτάζω το ταβανι ανέκφραστη.
Η ζωή μου πάντα ήταν τόσο μα τόσο όμορφη... Πραγματικά δεν θυμάμαι ποτέ μου να έχω κάποιο πρόβλημα. Ουτε στο σπίτι ουτε στο σχολείο ουτε στις παρέες μου...
Οκέι μπορεί να υπήρχαν μερικοί καυγάδες κάποιες άσχημες στιγμές που στεναχωριόμουν η θύμωνα... Ειδικά όταν είχα σχέση με τον Χάρη... Όμως από το σπίτι είχα μάθει ότι δεν πρέπει να κρατάμε οτιδήποτε αρνητικό νιώθουμε για περισσότερο από 2 ώρες. Αλλιώς αυτό θα μας τρώει μέσα σας και θα μας κάνει καλό. Το ότι έχω μητέρα ψυχολόγο και ότι μαζί κάναμε και γιόγκα βοήθησε στο να το πετυχω αυτό.
Τώρα όμως... Έχουν περάσει δυο μερες από την μέρα που χρειάστηκε να στείλω εκείνες τις φωτογραφίες από και εκείνη την στιγμή απλά νιώθω απαίσια... Θέλω απλά να κλάψω.
Δεν μου φτάνει το γεγονός ότι γλυκός μου μπαμπάς με το IQ έτοιμος για την Nasa αλλα με την ωριμότητα διχρονου έχει αρχίσει να έχει ένα πρόβλημα με την καρδιά του (είμαι σίγουρη το πολύ σεξ φταίει στην ηλικία του δεν κάνει καλό) αλλά και ένας ανώμαλος επικίνδυνος τυπος με παρακολουθεί μπήκε στο σπίτι μου με έβγαλε γυμνές φωτογραφίες και αναγκάστηκα να του στείλω και άλλες προκειμένου να μην στείλει στον μπαμπά μου αυτές που έχει.
Δεν ξέρω πραγματικά τι να κάνω. Φοβάμαι να πάω στην αστυνομία. Και την τελευταία φορά δεν με αντιμετώπισαν και με τον καλυτερο τρόπο... Ντρέπομαι και να δουν τις φωτογραφίες και να τους πω τι έκανα.
Αν ημουν στην Καλιφόρνια βέβαια τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά. Δεν θα έβλεπαν τις φωτογραφίες άνδρες που και να τις έβλεπαν δεν θα γελουσαν και θα σφύριζαν γιατί αν το έκαναν όχι απλά θα τους απομάκρυναν από την υπόθεση αλλά και από τα καθήκοντα τους. Αλλά η Καλιφόρνια είναι Καλιφόρνια. Δεν δέχονται τέτοιες συμπεριφορές. Όχι μόνο για την προστασία των πολιτών τους αλλά είναι μια από την Πολιτείες που αν και έχει ένα αρκετά υψηλό ποσοστό εγκληματικότητας δεν θέλει να χαλάσει την τέλεια εικόνα που έχει προς τα έξω. Και η σεξιστική επίθεση είναι κάτι που θα τους έκανε μεγάλο κακό.
Εδω ακόμα και στο Instagram να το καταγγείλω το γεγονός καποιοι θα αρχίσουν να κάνουν χυδαία σχόλια και θα με κάνουν να νιώσω απαίσια...
Εκτός αυτους... Ντρέπομαι να το πω στον οποιονδήποτε. Ποτε δεν έχω μοιραστεί κάποιο πρόβλημα μου με φίλους μου. Κυρίως επειδή πολυ σπάνια είχα κάποιο πρόβλημα και κάθε φορά που είχα μιλουσα στην μαμά μου. Τώρα δεν ξέρω τι να κάνω... Ξέρω ότι όλοι τους με αγαπάνε... Αλλά η αγάπη τους μπορεί να κρατήσει ακόμα και αν έχω να αντιμετωπίσω κάτι τόσο σοβαρό η θα με αφήσουν μόνη μου κάνοντας με να νιώσω ακόμα χειρότερα?
YOU ARE READING
Fuck her
Humor"Ζωή... Σε αγαπάω..." Μου λέει ο Στέφανος και τον κοιτάζω σκληρά με δάκρυα στα μάτια... "Πλέον δεν είναι δικό μου πρόβλημα..." Εξώφυλλο από LilDevil1961