Další skutečnosti

48 4 0
                                    

Byl to jen hloupý vtip nebo tohle je skutečný?
Nejhorší na tom je, že nevím co teď dělat. Jak mě mohl tolik zklamat, byla to je hloupá hra mého otce aby skutečně zjistil na čí straně vlastně jsem? Otázka kterou jsem se bála, že mi otec jednou položí. Jako otec je skvělý ale jako člověk stojí za nic.
Nevěděla jsem co se tu všechno děje, Regulus, Lucius a můj otec je to celé divné, jediný komu můžu věřit jsem já sama a toho se bojím, že jednou přeslápnu a vše vyjde na povrch.
Vrátila jsem se na večírek a snažila jsem se nějak uklidnit, jedna skleničku za druhou asi nebyl dobrý nápad ale aspoň jsem se uklidnila.

K:,,Otče?''

O:,, Ano?''

K:,,Co se to tu děje?''

O:,, vybral jsem si nový smrtijedy''

K:,, Lucius se k tobě přidává ?''

O:,, Ano, má ze mě velký strach takže vím, že by mě nikdy nezradil.''

K:,,Aha..''

O:,, snad ti to nevadí ?''

K:,, nevadí jen jsem byla zvědavá co se to tu děje. A.. Cissa se k tobě nepřidá?''

O:,,Narcissa vypadá loyalně ale tolik ji nevěřím.
Katharino?!''

K:,,Ano?''

O:,,Z tebe to táhne! Běž nahoru někoho za tebou poslu. Zkus mi zkazit tenhle den a nepřej si me!''

K:,,Ale já jsem úplně v pohodě, dala jsem si jen pár skleniček, co je na tom? Ostudu ti neudělám. Budu zdvořilá a poslušná Otče.''

O:,,Jednou tě uvidím se skleničkou..''

K:,, přísahám Tati.''

Musela jsem se hodit do klidu, tolik lidí co tu bylo a některé z nich jsem poznávala.
Tolik studentů ze školy nestíhala jsem se divit jak tohle dokázaly tajit?
Všechny jsem pozorovala jak jsou věrný a poslušný, jak jsou někteří až pyšný na své děti kteří mají na ruce znamení zla.

R:,,Co tu děláš tak sama?''

K:,,Užívám si pohled na pyšné rodiče''

R:,,Aha''

K:,,a co ty tu děláš ?''

R:,,Jen jsem chtěl s někým mluvit''

K:,,a ze všech okolo zrovna semnou..''

R:,,Vadí ti to?''

K:,,s neznámým člověkem se těžko mluví''

R:,,Vždyť mě znas''

K:,,Jak se ukázalo tak ne''

R:,,Katharino to co dělám je..''

V tom nás vyrušil otec

O:,,Tak tady jste. Doufám ze davas pozor na mou dceru aby už nepila''

K:,,Neboj se Otče, tvůj sluha děla vše co má''

O:,,Tak to jsem rád, zatančíš si s Luciusem jako první tanec.''

K:,,Když mě vyzve k tanci nemám s tím problém''

O:,,ano tak zatím''

R:,, co to vyvádíš?!''

K:,, Nic, jen běžná konverzace s otcem''

R:,, myslel jsem že to všechno pochopíš''

K:,, Myslíš si že někdy dokážu pochopit člověka co zklamal, co jen lže ?''

Poberti a Ony Kde žijí příběhy. Začni objevovat