,,Tati...''

56 2 1
                                    

Probouzí se ve mě had a já cítím tu moc. Byl to nepopsatelny pocit.
Ale bála jsem se toho, moc mi rostla a já nevěděla jak ji ovládat.
Byl víkend a já měla sraz s Otcem. Nikomu jsem to neřekla, nechci aby měli starost a sledovaly mě.. nejspíše by to nedopadlo nejlépe. Na snídani jsem šla s partou ale pak jsem se od nich odtrhla a šla za Luciusem. Ten jediný věděl co se děje a podporoval mě.
Den D kdy jsem se měla poznat s Otcem byl až podezřele klidný.
Po obědě jsem se vydala s Luciusem na procházku a pak zmizela do Prasinek, aby to nebylo divný šel tam i Lucius u tří košťat jsme se rozdělily a já čekala na Otce.

Slyšela jsem jen ránu a byla jsem někde na louce, nečekala jsem to a rovnou jsem spadla na zem.

,,Promiň, pomůžu ti''

,,Třeba předem upozornit, tím bys mi hodně pomohl''

Stal predemnou otec a podávám mi pomocnou ruku s typickým zmijozelským ušklebkem.

Otec,, Tak dcero, chtěla si něco vysvětlit?''

K:,, Ty a má matka.. jak ?''

O:,, byli jsme mladý, zamilovaný a zasněný. S tvou matkou jsem byl jako v ráji. Užívali jsme si spolu, byli jsme spolu každý den a stále jsme si měli co říct a na co vzpomínat, ale pak se moje sny rozdělily od snu tý matky, čím jsme byli starší každý chtěl něco jiného. Přesto jsme se nadále milovali.Byla to úžasná žena''

K:,, Tak když jste se tak milovaly, proč si ji dokázal zabil ?''

O:,, Nezabil jsem ji já, jen jsem zabil toho kdo ji to udelal. Věř nebo ne cely život byla pro mě jen ona. Jedine jí jsem miloval a chtěl se změnit. Bohužel nevím, nejspíš se bála ale pak když jsem se o tobě dozvěděl chtěl jsem to na 100% změnit.! Byla si moji novou naději''

K:,, musela se bát..''

O:,, to ano. Našla... našla si mezitím někoho?''

K:,, ne, byli jsme jen my dvě. Vím akorát to že se okolo ní motali chlapy ale všechny odmítala.''

O:,, Má sladká Amélie, jak mi chybí''

K:,, kdo ji zabil?''

O:,, Víš navázal jsem s ní kontakt nebo spis zkoušel jsem to ale zabil ji nějaký hloupý kouzelník. Myslel si že je semnou a že mi pomáhá tak proto.. Nikdy jsem ji nenutil byt jako já a proto jsem se rozhodl změnit se pro ni a pro tebe.''

K:,,Nevím opravdu nevím co ti na to říct, máma mi chybí, kezby se vrátila a řekla že všechno to bylo jen pouhý zlý sen.''

O:,, ano kéžby..''

S Otcem jsem si rozumnela nevím z jakého důvodu ale rozumnela. Bylo celkem divny, povídali jsme si o tom jak spolu začínaly a ukázal mi par vzpomínek na mámu a pro změnu jsem já ukázala moji mámu tak jak si ji pamatuju já.

O:,, vzal jsem s sebou nějaké fotky, podívej se a jestli si budeš nějakou z nich nechat můžeš''

K:,, Vypadly jste tak tak šťastně, takhle jsem ji snad nikdy neviděla. Byla nádherná''

O:,, Byla nádherná a ty si tu její krásu zdědila''

K:,, nech toho nebo se budu červenat Tat...''

Zvedl obočí tazavym pohledem a pohledu na mě já jsem z tezi polkla.

K,,Ta..Tati''

Koukla jsem na něj a jemu se horníky slzy do oči. Nevěřila jsem tomu ale bylo to tak. Já jsem mu řekla Tati! A on se rozbrecel! Nastalo mezi námi takový to trapný ticho..

O:,, Tati.. Ty si mi řekla Tati..? Zahralo mě to... je tak úžasný to slyšet.''

K:,,Jo asi jo...''

O:,, Jsem ale rad že ty a Lucius jste asi dobří kamaradi ne-li víc pak bych si ho musel ohlídat ale je to kluk kterého bych si k tobě představoval...''

K:,, jsme kamaradi a hodně mi pomáhá ale myslím že zatím ti do toho nic není, neznamená že jsme teď spolu venku,že hned budem dcera a otec..''

O:,, máš pravdu, chce to čas..''

K:,, ano. Dnešek jsem si s vím způsobem užila. Ale nejspíš už budu muset jít ať se po mě neschaní''

O:,, máš pravdu, premistim tě zpátky a jak jsem si všimnul asi na tebe bude čekat Mladý Malfoy''

K:,, ano bude.''

V tom jsme se přemístily a po chvilce se zamnou rozebehl Lucius obejmul mě a ptal se snad na vše možný, musela jsem se smát, když jsem mu par věci řekla už dal pokoj a změnili jsme téma. Když jsme došli k Bradavicim řekli jsme si že se ještě chvilku zdrzime venku a projdem  se ikdyz bylo ticho velice jsem si to užívala, furt jsem se usmívala a Lucius taky, po cestě jsme potkali Severuse, který šel s námi na večeři. Parta se mě naštěstí na nic nevyptavala. Po večeři jsem šla s Partou do společenské místnosti tam jsme si povídali a blby, já dělala jako by se nic z dneška nestalo a prošlo mi to. Řekla jsem si, že to Siriusovi řeknu hned jak budeme samy. Sice mě pak za to zabije, ale muže být rád, že mu to vůbec řeknu

Poberti a Ony Kde žijí příběhy. Začni objevovat